jan-dx11 |
21-6-2009 21:03 |
Posts: 4931 |
Naar mijn weten soort gelijk aan yasuni r2 kwa prestatie's
Maar ik heb er zelf geen ervaring mee
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
JaspeRS |
21-6-2009 21:16 |
Posts: 107 |
maar is dit wel een 50cc uitlaat dan? Yasuni r2 is een 70cc uitlaat, en de pijp ziet er ook wel dik uit voor een 50cc
|
|
|
|
jan-dx11 |
21-6-2009 21:56 |
Posts: 4931 |
r2 doet het wel leuk op 50cc hoor
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
suzuki rm |
21-6-2009 21:58 |
Posts: 1114 |
een maat van mij rij met een g-box op z'n apprila sx
hij zegt dat ie voor zowel 50 en 70cc is, hij heeft hem nu op 50standaard en 50mhr
ik vind dat ie onderin niet zo fijn rijd, maar wat meer op toeren dan gaat ie wel redelijk hard
|
|
|
|
stephan777 |
21-6-2009 22:58 |
Posts: 7259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
een maat van mij rij met een g-box op z'n apprila sx
hij zegt dat ie voor zowel 50 en 70cc is, hij heeft hem nu op 50standaard en 50mhr
ik vind dat ie onderin niet zo fijn rijd, maar wat meer op toeren dan gaat ie wel redelijk hard
Dat is 50cc he. en zoiets heet een powerband.
|
|
|
|
JaspeRS |
22-6-2009 19:48 |
Posts: 107 |
Het is idd een hoogtoerige uitlaat. Hebben jullie nog andere tips voor een leuk uitlaatje met een bredere powerband?
Voorderest is deze best goed volgens mij..
|
|
|
|
Freddy-fish |
22-6-2009 22:01 |
Posts: 2129 |
Ehmm... Een leovince voor als je onderin veel kracht wil maar van technigas en turbokut ben ik niet zo'n fan , khoor nm. Veel dat ze onder je kont weg roeste
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
suzuki rm |
22-6-2009 22:14 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]
Dat is 50cc he. en zoiets heet een powerband.
dat weet ik ook wel , en ik probeerde alleen aan te geven dat de powerband vrij hoog ligt
Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 22-6-2009 om 22:14 uur.
|
|
|
|
JeVeeHa |
22-6-2009 23:04 |
Posts: 537 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
Ehmm... Een leovince voor als je onderin veel kracht wil maar van technigas en turbokut ben ik niet zo'n fan , khoor nm. Veel dat ze onder je kont weg roeste
En een leovince niet wou je zeggen
Voor de rest, turbokit is wel een leuk uitlaatje, presteerde goed op mijn am6 50cctje, en deze technigas lijkt ook niet slecht.
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
Freddy-fish |
23-6-2009 11:57 |
Posts: 2129 |
leovince ben ik niet mee bekent maar iedere uitlaat die in ontvangst heb mogen nemen heb ik als een gek kaal geschuurd en mat zwart gespote, een maat van mij reed in de winter 2 weke rond mej een technigas en die kon hem opnieuw late lasse in de bocht, kut spul als je 't aan mij vraagt.
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
JaspeRS |
23-6-2009 14:02 |
|
markhispania3 |
23-6-2009 14:07 |
|
JaspeRS |
23-6-2009 14:22 |
Posts: 107 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]
mijn technigas is van rvs.
Wat voor tecnigas heb je dan?
|
|
|
|
jan-dx11 |
23-6-2009 14:48 |
Posts: 4931 |
enox wss.
Maar als je laagtoerig wilt zou ik een dr50 halen met eem leovince v6 ofzo
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Freddy-fish |
23-6-2009 16:59 |
Posts: 2129 |
hij hoeft tog niet gelijk een dr50 :P, ik zou eerst die leovince legge, met wat laagjes blanke lag erover en dan beetje twv doen, en dan als het nog niet goed is ee dr50 zoals jan-dx11 zei
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|