Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Brommer wil niet meer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1185 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57312 - Brommer wil niet meer
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FreakyRik 21-6-2009 17:24 Print topicpost

Posts: 338
Hallo mensen,

Ik heb een Derbi GPR Nude, zoals je in mijn profiel kan zien. leuk dingetje, maar flink wat problemen mee gehad alweer.
Het is weer zover, een volgend probleem. Gister heb ik em gewassen (lekker grondig) em netjes afgedroogd en in de was gezet (hij is nu nog gladder dan een babyhuidje!)
en mn uitlaat eraf gehaald om te schuren en spuiten. Ik was nog bezig met schuren, toen ik weg moest naar het werk. heb ik even gauw mn uitlaat er weer onder geschroefd (zo gebeurd) en wilde naar mijn werk rijden.
Ik probeer em te starten en hij sloeg aan, viel uit.... toen weer geprobeerd, sloeg aan, viel sneller uit.... nou dat zo'n 3 keer en nu doet ie het niet meer. Hij wil gewoon niet meer vuren. Bougie al eruit gehad en schoongemaakt en gecheckt of hij nog vonkte, dat deed ie wel. weer erin gezet maar nog steeds niks. ik rennen als een gek, met als resultaat 1 keer vuren!
toen ik thuiskwam naar een feestje geweest en weer opnieuw geprobeerd vandaag ik heb serieus van alles geprobeerd maar hij doet et niet!

Net heb ik het weer ff geprobeerd, en ik kwam erachter dat wanneer ik de killswitch uit doe, en hem vervolgens weer aan, dan vuurt hij zon 3 keer, en stopt er daarna weer mee. dit is overigens geen toeval ik heb et namelijk heel veel keer kunnen doen...

Ik ben er nu mee gestopt want ik raak HELEMAAL! gefrustreerd van dat ding! hebben jullie misschien enig idee wat het zou kunnen zijn??? kan het aan mijn bobine liggen? alvast bedankt
 
Chuck Norris does not flush the toilet... He scares the shit out of it!

tsxhunter 21-6-2009 17:28 Print reply

Posts: 9332
als je de 2 draadjes van de killswitch aan elkaar doet, wat doet ie dan?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
senn 21-6-2009 17:40 Print reply
Posts: 192
je ontsteking is nat lijkt me, even in het zonnetje zetten ( niet verwachten dat ie zo snel droog is) & dan weer proberen, vriend van me heeft het ook vaker meegemaakt met zijn rs nadat ie em had gewassen, naar een paar keer rennen met ze ding lukte het uiteindelijk wel.

Dit bericht is gewijzigd door senn op 21-6-2009 om 17:41 uur.
 
-Bassie- 21-6-2009 18:08 Print reply

Posts: 6617
van alles geprobeerd

wat is dat allemaal dan wat je hebt geprobeerd??

en heb je de zoek functie al gebruikt??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
ErikVerkade 21-6-2009 20:39 Print reply

Posts: 980
benzinekraan open?
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
Tobias Verhoef 22-6-2009 8:57 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spartamet1992
benzinekraan open?


Het werkt via vacuüm dus die hebben geen benzine kraan.

Ik heb ook zoiets met mn gpr gehad was uiteindelijk ook de onsteking die nat was geworden.

Gewoon even deksel eraf en in de zon zetten dan is het zo opgelost.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
mtx_owned 22-6-2009 10:04 Print reply

Posts: 2183
als er veel water bij die killswitches oid komt, wil er nog wel eens kortsluiting ontstaan, dus ff je bedrading en shit langsgaan.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
FreakyRik 22-6-2009 19:01 Print reply

Posts: 338
Bedankt voor de reacties jongens!
wat bleek nou de killswitch was kapot, nu heb ik em gewoon losgehaald, die draadjes afgetapet en terugedouwd, knop erop en gaan met die banaan!
Hij werkt nou niet meer maar dat boeit niks!
laterz!
 
Chuck Norris does not flush the toilet... He scares the shit out of it!

Dit topic is 766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved