Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vastgelopen...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57287 - vastgelopen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zurrik3 19-6-2009 21:33 Print topicpost

Posts: 248
hoi,
mijn wallaroo is gisteren vastgelopen, ik heb vandaag de cilinder eraf gehaald en dit is het resultaat:




denken jullie dat ik met deze cilinder nog iets kan of kan ik beter een nieuwe aanschaffen?

Bvd Rik

edit: beter?

Dit bericht is gewijzigd door zurrik3 op 19-6-2009 om 21:42 uur.
 

thunderbird - Forum en Sales Moderator 19-6-2009 21:34 Print reply

Posts: 7728
zorg eerst maar eens voor foto's waar wij iets aan hebben, ipv dit
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
zurrik3 19-6-2009 21:35 Print reply

Posts: 248
zijn ze niet groot genoeg?
 
Jasper Strahiem 19-6-2009 21:36 Print reply

Posts: 1950
Ze zijn niet echt klikbaar of zo nee. Je moet een andere link hebben bij het uploaden denk ik
 
Make the most of now
Tommyofzo 19-6-2009 21:37 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zurrik3
zijn ze niet groot genoeg?

uhh.. nee? ze zijn niet aan klikbaar.
 
zurrik3 19-6-2009 21:37 Print reply

Posts: 248
ik heb ze op imageshack staan, welke link moet ik dan nemen?
 
Tommyofzo 19-6-2009 21:38 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zurrik3
ik heb ze op imageshack staan, welke link moet ik dan nemen?

De direct link.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 19-6-2009 21:40 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommyofzo
[...]

uhh.. nee? ze zijn niet aan klikbaar.

en bovendien niet scherp genoeg..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Tommyofzo 19-6-2009 21:41 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

en bovendien niet scherp genoeg..

De 1e lijkt me scherp genoeg om dat te kunnen beoordelen?
edit: mss is het op ware grote anders maar dat zien we dan wel :P

Dit bericht is gewijzigd door Tommyofzo op 19-6-2009 om 21:42 uur.
edit2: ok ze zijn idd vrij on-scherp

Dit bericht is gewijzigd door Tommyofzo op 19-6-2009 om 21:42 uur.
 
Jasper Strahiem 19-6-2009 21:44 Print reply

Posts: 1950
Gebruik je marco funtie op je camera eens. Als je optische zoom hebt, hou je camera er wat verder vanaf en zoom wat in
 
Make the most of now
wbz0r 19-6-2009 22:07 Print reply
Posts: 46
Vervangen maar.
 
Bleh
mtx freak 19-6-2009 22:18 Print reply

Posts: 2711
is eht gietijzer? zoja boren en een nieuwe zuiger en je bent weer klaar. Vond je hem toch al te langzaam, gooi je er gelijk een snelle cilinder onder
 
Tim-gpr99 19-6-2009 22:19 Print reply

Posts: 841
Dat is geen veeg, dat is gewoon een dikke schaafplek.... die kun je zo de prullenbak ingooien....
 
GPR50 '99 streetfightert
riccardot 19-6-2009 23:37 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimDapp
Dat is geen veeg, dat is gewoon een dikke schaafplek.... die kun je zo de prullenbak ingooien....


Overmaatzuigers zijn er soms wel 1 tot 2mm groter dan ori. Als dat plekje 1mm diep is, is het nog weg te boren.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 19-6-2009 23:39 Print reply

Posts: 10560
weet niet hoeveel waarde je aan de cilinder hecht ?

mocht het echt een hap zijn zul je moeten boren , honen , overmaat zuiger ed hebben. dan zit je al snel aan/boven de 60 euro.

volgens mij kun je daar al wel een andere cilinderkit voor kopen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
zurrik3 20-6-2009 9:22 Print reply

Posts: 248
oke. honen is geen optie want het is een alu cilinder.
dan ga ik een andere (snellere) aanschaffn

Bedankt Allemaal

 

Dit topic is 1654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved