Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - na revisie maakt blok veel toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 422 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57280 - na revisie maakt blok veel toeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 19-6-2009 15:27 Print reply

Posts: 26703
Ga iig ff met een vlakke fijne vijl over de flens van je carb dan zie je gelijk of 'ie nog goed afsluit.
't Is een kwaaltje van tsx-en dat de flens kromtrekt.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
popiv 19-6-2009 15:56 Print reply

Posts: 593
Tussen de carterhelften lijkt me redelijk onlogisch want dan zou er ook shit moeten lekken en ik neem aan dat er iets van een pakking tussenzit.

Het zit waarschijnlijk in de buurt van je carburateur/spruitstuk omdat dat ook los is geweest.

Kijk 's of hij met een grotere sproeier wel normaal loopt. Kan je in elk geval uitsluiten dat het tussen je carb en je luchtfilter zit.
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
TSX-man 20-6-2009 15:15 Print reply

Posts: 376
kheb nu de isolator tussen de carburateur en de cilinder uitgehaald. Brommer rijdt nu wel redelijk, hij valt wel uit als ik het gas loslaat.

Ik weet niet hoe hij in de hogere toeren rijdt, omdat ik niet in hoge toeren wil rijden omdat het blok nog ingereden moet worden (net nieuwe lagers).

Wat ik al wel zag, is dat de bougie helemaal grijs is. Ik weet niet hoe betrouwbaar de bougiekleur is, omdat ik nog niet volgas heb gereden. Maar ik neem aan dat een grijze bougie geen goed teken is.

Zou het dan toch aan de carburateur zelf kunnen liggen?
 

Dit topic is 1344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved