Niek de Wildt |
19-6-2009 1:05 |
|
apriliadude |
19-6-2009 1:13 |
Posts: 196 |
kwasten xD?
|
|
this is my church |
|
Malaguti RST |
19-6-2009 1:38 |
Posts: 1668 |
haal motip hittebestendig primer niet nodig word mooi strak
tips,
rustig spuiten meerdere dunnen lagen niet panikeren en gewoon je tijd nemen en goed laten drogen (ook al voelt het al droog)
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 19-6-2009 om 1:39 uur.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
popiv |
19-6-2009 1:48 |
Posts: 593 |
hittebestendige lak van motip moet uitharden bij 160 graden
|
|
Smoking can reveal hidden lasertraps |
|
Malaguti RST |
19-6-2009 1:50 |
|
wbz0r |
19-6-2009 7:21 |
Posts: 46 |
Je kan et blok ook kaalhalen en mooi polijsten, ga ik namelijk ook met m'n MT blok doen. Ziet et wel netjes uit. Een vriend van mij heeft dat ook gedaan.
Dit bericht is gewijzigd door wbz0r op 19-6-2009 om 7:22 uur.
|
|
Bleh |
|
markhispania3 |
19-6-2009 9:11 |
Posts: 1971 |
bedoel je het blok of de cilinder? zowel het blok als de cilinder hoeven trouwens niet met hittebestendige lak. (uit ervaring met tomos cilinders)
|
|
|
|
apriliadude |
19-6-2009 9:32 |
Posts: 196 |
Het gaat om het blok (de carters zelf dus) want de cylinder ziet er nog goed uit (zou niet weten hoe ik die kaal moet krijge.
als ik met motip hittebestenig spuit hoe moet ik mn carters dan bij 160 grade late drogen"? verfbrandertje of in de oven of zo? of trekt dan mn blok krom?
als ik geen hittebestendige lak gebruik hoe moet ik t dn doen (gewoon zonder primer spuiten??)
bvd
Dit bericht is gewijzigd door apriliadude op 19-6-2009 om 9:32 uur.
|
|
this is my church |
|
jan-dx11 |
19-6-2009 9:32 |
Posts: 4931 |
Gewoon een pot verafbijt halen om het blok mooi kaal te maken.
Dan een bus Hammerrite primer voor speciale metalen (aluminium) en vervolgens een gewone spuitbus (of pot, maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van) en dan netjes spuiten.
Zo heb ik het ook bij mijn derbi blok gedaan, en dat ziet er mooi uit vindt ik zelf
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Christian-tsx |
19-6-2009 10:08 |
Posts: 856 |
om alle vet en olie van je blok af te halen, kun jehet beste remmenreiniger erop spuiten, en dan met lucht afblazen. zoveel mogelijk bar erop.
je kunt het verder gewoon met motip hittebestendige lak spuiten.
nadat het opgedroogt is bij moeder in de oven leggen, en bij 160 graden een half uurtje uit laten harden.
|
|
|
|
Custers |
19-6-2009 11:34 |
Posts: 4747 |
als je het met lucht afblaast, zit het overal op... doe het gewoon met een doekje, en herhaal (een paar x als het nodig is) of met bleumax ofzoiets, dat is ontvetter, en een goede
|
|
Ride like the wind. |
|
apriliadude |
19-6-2009 16:49 |
Posts: 196 |
hey,
ik heb dus n busje motip hittebestendige lak gehaald zwart en blank
moet ik de blanke lak er gelijk na spuiten
of eerst 1 dunlaagje zwart, bakke, weer n dun laagje, bakke en dan pas blank of
eerst een aantal dunne laagjes zwart (met n paar minutjes er tussen en dan direct na de laatste het blank er over heen?
|
|
this is my church |
|
mtx-bart |
19-6-2009 16:56 |
Posts: 816 |
Koop Motip Engine Paint. Even de grote drap van je blok halen, ontvetten met wat wasbenzine, dan spuiten een aantal lagen en klaar is kees. Blijft super goed zitten, laat echt niet los. Echt een aanrader
|
|
|
|
apriliadude |
19-6-2009 17:14 |
Posts: 196 |
wat is het verschil tussen die engine paint en de verf van motip voor op je uitlaat?
|
|
this is my church |
|
mtx_owned |
19-6-2009 18:13 |
Posts: 2183 |
de prijs,
gewoon de zwarte dunne lagen achter elkaar erop spuiten met iedere keer een half uur oid ertussen, laten drogen, evt op temperatuur uitharden, en blanke lak is nie perse nodig, maar zou je evt daarna nog eroverheen kunnen spuiten.
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|