Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Yamaha dt50x 2009

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57248 - Yamaha dt50x 2009
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1652 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Che Spettacolo 16-6-2009 21:17 Print topicpost

Posts: 287
is de bromfiets die ik ga rijden, natuurlijk blijft hij na zijn 500 km beurt niet standaard!
Het liefst zou ik hem rond de 80km/h hebben, met een redelijk trek vermogen.
Dus vraag ik aan jullie hoe krijg ik hem rond de 80km/h met trekvertanding en met zo veel mogelijk standaard onderdelen?
en welke vertanding heb ik dan ongeveer nodig?
is er nog een uitlaat (het liefst met ovale demper) die prestatie verbeterend is kwa optrekken of iets dergelijks?

Alvast bedankt,
Che Spettacolo


 

Banaan 16-6-2009 21:20 Print reply

Posts: 5725
Ik zou voor een Leovinci V6 uitlaat gaan,

Top rond de 80, trekt beter als een origineel ontgrensde uitlaat, en heeft een ovale demper!
 
ChielTZR 16-6-2009 21:20 Print reply

Posts: 6016
Daar zijn al zoveel topics over geweest!

http://lmgtfy.com/?q...a+DT+2009+ontgrenzen

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Che Spettacolo 16-6-2009 21:24 Print reply

Posts: 287
van de uitlaat heb ik al antwoord maar van de vertanding nog niet.

Dit bericht is gewijzigd door Che Spettacolo op 16-6-2009 om 21:43 uur.
 
MarTijn tzr 16-6-2009 21:51 Print reply

Posts: 6970
11-46 ofzo
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Freddy-fish 16-6-2009 22:31 Print reply

Posts: 2129
doe gwn lekker alles orgineel houde, cdi'tje ontgrenze, uitlaatje ontgrenze , en dan ben je klaar
bietje zwaardere vertanding als dat je nou heb en dan rij je wel 80 en miss. kun je nog wheelie's ook
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
pckor 17-6-2009 17:12 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
doe gwn lekker alles orgineel houde, cdi'tje ontgrenze, uitlaatje ontgrenze , en dan ben je klaar
bietje zwaardere vertanding als dat je nou heb en dan rij je wel 80 en miss. kun je nog wheelie's ook

Droom lekker verder met je wheeilie.
 
Freddy-fish 17-6-2009 17:18 Print reply

Posts: 2129
pardon?, heb mensen het wel is vaker zien doen hoor op een std brommer, niet op een racer natuurlijk maar op een crosser is het goed te doen hoor, dus "kwit niej?"
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
st.nyksterdriver 17-6-2009 17:58 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pckor
[...]

Droom lekker verder met je wheeilie.

een ongtgrenste rieju tango kan het ook :P altans op het plaatje wel
 
Freddy-fish 17-6-2009 18:24 Print reply

Posts: 2129
lol een rieju tango xD???
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Gary - Forum en Gallery Moderator 17-6-2009 18:25 Print reply

Posts: 12846
Ontopic?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Che Spettacolo 17-6-2009 18:29 Print reply

Posts: 287
alles standaar was wel ongeveer mijn idee,
omdat er bij ons (regio rotterdam)
een aso (aanpak scooter overlast) geld dus ben je na 2 keer op de rollerbank met te veel kilowat/paardenkracht/snelheid je bromfiets kwijt. maar ik weet niet of ik het volhoud 80 km/h 2 jaar lang
 
st.nyksterdriver 17-6-2009 18:33 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Che Spettacolo
alles standaar was wel ongeveer mijn idee,
omdat er bij ons (regio rotterdam)
een aso (aanpak scooter overlast) geld dus ben je na 2 keer op de rollerbank met te veel kilowat/paardenkracht/snelheid je bromfiets kwijt. maar ik weet niet of ik het volhoud 80 km/h 2 jaar lang

ik zou hem 65 laten rijden dan
 
Che Spettacolo 17-6-2009 18:42 Print reply

Posts: 287
ik bedoelde daarmee dat ik waarschijnlijk 80km/h te zacht vind
 
Che Spettacolo 17-6-2009 18:52 Print reply

Posts: 287
wat is trouwens beter een boven langs of een onderlangse uitlaat?
hebben jullie ook voorstellen qua uitlaat en waarom?

Dit bericht is gewijzigd door Che Spettacolo op 17-6-2009 om 19:45 uur.
 
ChielTZR 17-6-2009 19:45 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Che Spettacolo
wat is trouwens beter een boven langs of een onderlangse uitlaat?



Het type (dus bovenlangs of onderlangs) uitlaat maakt niet veel uit. het merk wel. een goede bovenlangs kan bijvoorbeeld sneller zijn dan een slechte onderlangse, maar ook andersom!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)

Dit topic is 1652 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved