Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tandwiel verhouding ??hoeveel maakt et uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 589 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5722 - tandwiel verhouding ??hoeveel maakt...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb5polini 6-10-02?15:54 Print topicpost
Posts: 89
Ik heb dus een honda mb5 met een 70 cc polini 18 teur tecno uitlaat rijd nu 110 en trekt nog steeds harder als een 70 cc scooter trekt win et van allemaal terwijl ze iets van 85/95 boeken en dus hard op trekken maar goed dat doet er niet toen ik heb nu dus als tandwiel verhouding 17-42
en ik wil voor de gein 17-35 proberen hoe hard zal ie dan gaan als ie nu 110 rijd ????
 

Nasic 6-10-02?16:55 Print reply
Posts: 890
5? 10km/u harder, of juist zachter wanneer hij zn laatste versnelling niet trekt
 
Ducati 900SS
Schuimpie 6-10-02?19:45 Print reply
Posts: 376
ik denk wel wat mer mijn nsr deed met 15/45 -> 15/43 iets van makkelijk 5km/h en dan kruipt ie langszaam nog 5km/h
 
Don't be drunk and drive... if you can be stoned and fly...
Rene 6-10-02?22:00 Print reply
Posts: 2573
35?? bestaat die?

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
wipe-out 6-10-02?22:11 Print reply

Posts: 7672
ja, die bestaat. 8,90 euro bij 50cc.nl:


 
-Michiel RS- 7-10-02?00:20 Print reply
Posts: 2803
van 43 naar 35 is wel een heel grote stap, ik zou voor een 40 gaan ofzo, want je hebt grote kans dat hij het niet meer trekt, 110 is al erg snel!

Alleen het kutte is dat als je een kleiner achtertandwiel doet dan gaat je ketting meer over je achterbrug slijten/slijpen
 

Dit topic is 843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved