Sneks |
1-6-01?23:19 |
Posts: 2499 |
Als je een scooteruitlaat wilt, kun je het best naar de sloop, daar koop je zo'n ding voor 2 tientjes,
en idd, zo'n rechte uitlaat (bv. leovinci straight) zijn veel beter. Ik geloof dat gianelli nog een echte lange recht uitlaat maakt voor scooters. Maar dat doet er niet toe.
Bij het karten rijden ze het liefst ook zonder dempers, dat gaat harder.
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
BIGwillie |
1-6-01?23:30 |
Posts: 553 |
GADVERDAMME WAT LELIJK!!!
niet doen da bochtje en voor de slimmeriken onder ons: het expansie gedeelte is belangrijker dan het bochtje bij de uitlaat!
MZZL
|
|
[img]http://users.pandora.be/kurt.decleer/Fotos/leden/Robert_Hornikx/00_00009_small.jpg[/img] |
|
Siepie Wokkel |
2-6-01?11:16 |
Posts: 3888 |
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Dan the man |
2-6-01?12:51 |
Posts: 152 |
Proma met afgebroken demper rijdt alleen maar beter! Meer kracht en een net iets hogere top had ik met m'n 110cc Zeta. Dit ding liep nog 95 km/h met tandwielen 12-47, kun je nagaan hoeveel toeren dat ding maakte!
Een 125cc op die MB met 14-40 haalde ook de 95 km/h en dan begon hij al wel een beetje te janken...
110cc Zeta = echt wel de allervetste cilinder die ik ooit gehad heb!
In z'n 1 niet verder dan 7000 toeren trekken, overschakelen, doortrekken pas in z'n 2, vanaf de 10.000 toeren ging hij automatisch omhoog op het achterwiel, trok door tot de 14.000 toeren ofzo, overschakelen, weer op het achterwiel en dan hing je allemaal nog zo ver mogelijk voorover zodat hij niet te ver op het achterwiel ging
Echt wel veel sterker als zo'n 125cc Euro, Zeta = de shit!
|
|
Weer terug op de Honda! |
|
Siepie Wokkel |
2-6-01?13:00 |
Posts: 3888 |
leuk, maar dat geval van mij is een automaatje met 50 echte cc-s en 2 spoelpoortjes en 1 uitlaatpoortje
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Killboy |
2-6-01?13:20 |
Posts: 68 |
yo mensen!
wat een aggresiviteit ineens IK heb da uitlaatje ook niet zelfgelast ofzo hoor. En ik heb 'em er ook zeker nog niet ondergelegd
a.) omdat ik geen 50cc heb
b.) omdat het idd op een scooter ding lijkt, wat niet echt de bedoeling is onder een mb
c.) omdat ik wel snellere uitlaten heb liggen, die mooier zijn
|
|
|
|
Rens |
2-6-01?15:20 |
Posts: 6863 |
Quote: Originally posted by: Dan the man?
Echt wel veel sterker als zo'n 125cc Euro, Zeta = de shit!
Dat dacht ik dus al omdat een 70cc zeta ook beter is als een 70cc euro.
En die 125cc euro is goedkoop gemaakt :a met een te kleine uitlaat poort en te hoge spoelpoorten...
|
|
achter de maan is alles beter |
|
B3AST |
2-6-01?19:33 |
Posts: 2469 |
Hmmmmmm ik hoor van steeds meer mensen dat Zeta gewoon "DE SHIT" was om het maar ff zo te noemen he dan?
Toch wel jammer eigenlijk dat die krengen niet meer gemaakt worden dan SNIK SNIK...
nouhjah ik heb net een Polini (getuned) , en de prestaties van dat dingkie bevallen me uitermate goed! lalalallaa maar ik wil ook wel eens een ECHTE GOEDE zeta voelen (de mijne was zo gaar als een garnaal)
|
|
- insane in the brain - |
|
SPARKLE |
2-6-01?20:05 |
Posts: 1332 |
Ik heb een ZETA, en dat ding trekt!!!!
WOW wat een kracht!!
Ik denk dat er of een veelste kleine carb achter steekt (13mm) of dat hij misschien een beetje gaar is, zit een meteor zuiger in, maar kan daar geen overmaats in?!?!?!?!
Ik had hiervoor een 70 imi, waarvan Brommerhandelaar Sunder zei dat die al een beetje gaar aan het worden was, maar die reed met die 13 carb harder en trok nog harder ook!!!
|
|
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!! |
|
Siepie Wokkel |
3-6-2001?19:44 |
Posts: 3888 |
leuk wijfie
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Neonlampje |
3-6-2001?19:54 |
Posts: 14825 |
Maar ff over die uitlaat
ZO BEN JE NET EEN SCOOTER MAN!!! DAT WIL JE TOCH NIET??? en ik vin het nog lelijk ook...
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
3-6-2001?20:07 |
Posts: 3888 |
jah maar met zon lang pijpie eraan is ook wel mooi maar dan zit de demper een meter achter de brommer :n dus mischien doen we zon scooterdemper of een lange pijp met demper
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
verwijderd |
4-6-2001?03:29 |
Posts: 4082 |
wij hebben laatst 2 MT bochten (standaart sne0,chroom) ongebrenst, er zit dus een dik schot in die bochten, daarom hebben we de bocht 2x door geflexed en dan dat stuk met de tussenschot eruit gegooit, en weer ff die andere kanten op maat maken en weer aan mekaar bakken.
MOOI GELUIDJE!!! echt waar, klinkt heel anders!! klinkt dan net een 80cc crosser ofzo
|
|
|
|
-Michiel RS- |
4-6-2001?03:58 |
Posts: 2803 |
en betere prestaties doordat je het schot eruit hebt gehaald ???
|
|
|
|
verwijderd |
4-6-2001?04:13 |
Posts: 4082 |
volgens ruurd wou hij beter wheelies trekken, hij was volgens hem sterker geworden in lage toeren
|
|
|
|