Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 934 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5719 - mtx sh
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1831 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 10-10-02?19:51 Print reply

Posts: 7387
jah dat klopt idd maar ik zeg niet dat het hetzelfde blok is, wat ik overgens wel denk. maar dat iedereen beweert dat de mtx sh cilinder gelijk is aan de nsr cilinder behalve Ac & LC, wat dus niet zo is. Altans, er zit toch echt verschil in die 50euro AC & LC, dus ik geloof niet meer zo snel dat mtx sh ac zelfde poortmap heeft dan als lc, bij lc is het volgens mij allemaal net iets extremer wat dus net iets meer voor die beter prestaties zorgt

en oh jah, die 50euro lc wordt nu getuned

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje on 10-10-02 19:55]
 
He?
NSR RULEZZ 10-10-02?20:54 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: mt-driver?

maar het monteren van een orginele bocht en/of demper is geen oplossing. Nu heb ik er al een proma 125cc demper opliggen, maar er komt nog heel veel geluid uit mijn techno-bocht


hey dikke kneus wat denk je nou zelf hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrr schop die originele uitlaat en demper eronder (jij: nee kan niet) ik: flikker op man dat kan wel klaar? ja moooi vraag beantwoord vin jij niet??
ok nou misschien is je helevoorbehoeds middel van jou brommer wel verrot en zitter er allemaal gaten in en over die demper heb ik het al helemaal niet over (jij: wat is er dan mee?) ik: eehmz misschien laat i iets teveel tegendruk door? voor een 50cctje
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
NSR JunK 10-10-02?21:12 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

jah dat klopt idd maar ik zeg niet dat het hetzelfde blok is, wat ik overgens wel denk. maar dat iedereen beweert dat de mtx sh cilinder gelijk is aan de nsr cilinder behalve Ac & LC, wat dus niet zo is. Altans, er zit toch echt verschil in die 50euro AC & LC, dus ik geloof niet meer zo snel dat mtx sh ac zelfde poortmap heeft dan als lc, bij lc is het volgens mij allemaal net iets extremer wat dus net iets meer voor die beter prestaties zorgt

en oh jah, die 50euro lc wordt nu getuned

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje on 10-10-02 19:55]


weet het hij zou me bellen als die terug was van de tuner,zou die het geluid ff demonstreren en de digitale toerenteller erop ik ben echt benieuwt, als je die verhalen zo hoort van die GT4 cilinder :n :n :n lijkt me echt supervet om zoiets in het echt te zien, alleen jammer dat dat ding in puin is gedraait
 
barry 10-10-02?21:29 Print reply

Posts: 7387
jah hij zij wel dat jij niet geloofde dat dat ding in now time vanuit stationair op volle toeren zit, zoals een crosser ook heeft

en jah het is allemaal heel erg mooi hij heeft nu een suzuki 80rm frame met alles er op en eraan gekocht, alleen blok ontbreekt, daar gaan we zijn nsr blok onder hangen. wordt erg vet.

heb je msn? voeg me ff toe: bill_gates102@hormail.com
 
He?
The D 12-10-02?12:09 Print reply
Posts: 181
ik had pas geleden ook een vraag gesteld welke het best was... dus ik ff zoeken en testen enzo.. blijkt dus dat het zou gaan tussen malossie en polini... ik dus naar de brommerboer gegaan zeggen ze dat polini op een rs niet echt werkt ... iedereen opt forum zei dat ik malossi moest hebben ... ik dus een malossie besteld... ik krijg hem binnen, blijkt dat die dingen maar 64,5 cc zijn :p door de uitlaatpoort kon net mijn pink :n :p Ik naar een maat van mij die ook altijd honda reed en die liet mij zijn oude zeta zien en toen begon ik te kwijlen... die ligt er nou onder en hij gaat als een trein Zeta ruleert dus gewoon
 
Greetings Tha D !
Blukaap 12-10-02?15:11 Print reply

Posts: 10006
Zal ik je wat leuks vertellen:
Zeta is 66,nogwa CC .
 
Bastila is lief
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-10-02?17:31 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Blukaap: Happy tree friend?

Op een MTX-SH past heel slecht een powerfilter, je zit altijd met die belachelijk lange, smalle luchtslang of je moet de achterveer verplaatsen (of geen filter).
Beiden niet echt een optie.



is dat zo?



ik vond dat dat ook anders kon
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-10-02?17:35 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Voornaam?Achternaam

Mijn MTX ie REED met een 18 keihin, een 70 euro, 17 voor, 42 achter en een proma bocht ongeveer 90, voor de wind zelfs 95 en trok heel leuk op, geen wheelies, maar dat gaat zozo wat lastiger met zo een ding als je hem wat harder wilt laten lopen. Is overigens een 4bak. Die proma is trouwens nie zo mooi, de bocht van bijv MT is veel dikker, bij MTX zo een stom klein bochie. Ik weet niet hoe dat zit bij die gianelli.


gianelli is bij mtx sh ook erg dun. k heb der 1 in me handen gehad vandaag
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-10-02?17:36 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: mt-driver?

Even over dat voorbochtje, de voorbocht van de MT is hetzelfde als van de MTX alleen die van de MT is rechtsom en van de MTX linksom. Maar welke voorbocht is nou een goede.

Mijn MT is uitgerust met een Zeta 50cc en 13mm, nu wil ik graag minder geluid op mijn brommer produceren, maar het monteren van een orginele bocht en/of demper is geen oplossing. Nu heb ik er al een proma 125cc demper opliggen, maar er komt nog heel veel geluid uit mijn techno-bocht. Is er misschien een betere bocht in de handel die geschikt is voor een 50 snel en die minder geluid produceerd? Zelf zat ik dan te denken aan een Gianelli of een eduro, heeft iemand hier ervaring mee, zodat ik eindelijk een oplossing voor mijn probleem heb.

En NEE het is niet hoe meer geluid hoe beter, want oom agent geeft dure boetes



mischien moejje es kijken of hij lekt, mijn 80cc getuned met 80 bocht is nog stiller dan een mtx sh met 70 mallossi en gianelli uitlaat. en die mtx met mallossi is al stil.
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-10-02?17:39 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Fluffy: Happy tree friend?

wel jammer opzich dat er alleen eurocilindro en zeta zijn, nie veel keus.
eurocilinder rijdt prima hoor ik van iedereen hier maar er zijn er ondertussen wel 7 opt forum vastgenaait, er rust een vloek op eurocilindro :n
ik zou een zeta'tje kopen MITS je die ergens kan vinden.


ik had laatst een euro nieuw in me handen, ik kon zo met me nagel allemaal stukjes ijzer eraf krabben en geen kleine stukjes !! groot genoeg om je cil te molle, et ging hier om een LC 50cc eurocil nsr
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-10-02?17:45 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: The D?Blommmm...

ik had pas geleden ook een vraag gesteld welke het best was... dus ik ff zoeken en testen enzo.. blijkt dus dat het zou gaan tussen malossie en polini... ik dus naar de brommerboer gegaan zeggen ze dat polini op een rs niet echt werkt ... iedereen opt forum zei dat ik malossi moest hebben ... ik dus een malossie besteld... ik krijg hem binnen, blijkt dat die dingen maar 64,5 cc zijn :p door de uitlaatpoort kon net mijn pink :n :p Ik naar een maat van mij die ook altijd honda reed en die liet mij zijn oude zeta zien en toen begon ik te kwijlen... die ligt er nou onder en hij gaat als een trein Zeta ruleert dus gewoon

als er een nikasil wand in zat wel jah, dan kon je em sneller maken dan een mallosi zonder dat hij onder je aars wegslijt
 
ik haat mensen
Blorn 13-10-02?00:44 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Voornaam?Achternaam

Mijn MTX ie REED met een 18 keihin, een 70 euro, 17 voor, 42 achter en een proma bocht ongeveer 90, voor de wind zelfs 95 en trok heel leuk op, geen wheelies, maar dat gaat zozo wat lastiger met zo een ding als je hem wat harder wilt laten lopen. Is overigens een 4bak. Die proma is trouwens nie zo mooi, de bocht van bijv MT is veel dikker, bij MTX zo een stom klein bochie. Ik weet niet hoe dat zit bij die gianelli.
op mn mt 15-42 (dacht ik zo..) reed ik 97 op digiteller en toch wheelies......
 

Dit topic is 1831 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved