Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rem vervangen, maar bouwt geen druk op?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 477 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57130 - Rem vervangen, maar bouwt geen druk...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 9666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 10-6-2009 17:10 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
als dit allemaal niet lukt dan moet je een ti-rap om je remhendel dat hij helemaal ingeknepen is en dan laat je hem een nachtje staan en dan is hij als het goed is helemaal ontlucht.

en gebruik volgende keer de zoek er zijn genoeg topics over geweest en volgens mij is zelfs een faq over



Tie-wrap?

Maar dat lijkt me dus niet gaan want met de hendel in, sluit de hoofdremcilinder de toevoer af en stroomt er niks door..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Tobias Verhoef 10-6-2009 17:16 Print reply

Posts: 1832
jah dat bedoel ik, ik dacht dat je het zo schreef weer wat geleerd vandaag

Die manier werkt anders wel wat er gebeurt in je remleiding komt druk waardoor de lucht omhoog in de leiding komt en wanneer je hem 's ochtends dan los knipt dan komt de lucht er allemaal uit en komt dan vloeistof voor in de plaats en daardoor gaat de lucht er volgens mij uit. ik weet niet als ik het goed heb uitgelegd.

maar het werkt in iedergeval
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Johann 10-6-2009 17:29 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
jah dat bedoel ik, ik dacht dat je het zo schreef weer wat geleerd vandaag

Die manier werkt anders wel wat er gebeurt in je remleiding komt druk waardoor de lucht omhoog in de leiding komt en wanneer je hem 's ochtends dan los knipt dan komt de lucht er allemaal uit en komt dan vloeistof voor in de plaats en daardoor gaat de lucht er volgens mij uit. ik weet niet als ik het goed heb uitgelegd.

maar het werkt in iedergeval


Maar om dat nou de hele nacht te doen vind ik wat overdreven, ik heb mijn remmen altijd ontlucht gekregen.

Wat nog veel beter en sneller is:

Een ketel met remvloeistof een slang daaraan en een dop erop bevestigt die pas is met je reservoir. en een aansluiting om er perslucht op te zetten.

Een slangetje op de nippel zetten. De nippel opendraaien en een flinke bak eronder plaatsen. luchtslang op de aansluiting plaatsen en er 2 bar opzetten.

Je ziet nu een reeks belletjes door het slangetje gaan, totdat je ze niet meer ziet dan moet je de nippel dichtdraaien.

ketel vewijderen reservoir bijvullen en dop plaatsen en voila je rem is ontlucht.

 
Tombrom 10-6-2009 18:06 Print reply

Posts: 15925
slangetje in potje met remolie + remolie in de slang. dan nippel open, trappen, dicht en los laten.

niet trappen , trappen, trappen los en trappen...
 
-simon- 10-6-2009 18:10 Print reply

Posts: 8211
zorgen dat de rem helemaal los is. eventueel hendel of pookje eraf halen en dan reservoir open en nippel open en het loopt vanzelf door. zeker bij de voor rem. achter wil vaak wat minder goed omdat je daar niet genoeg hoogte verschil hebt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Berrie 10-6-2009 20:24 Print reply
Posts: 66
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
als dit allemaal niet lukt dan moet je een ti-rap om je remhendel dat hij helemaal ingeknepen is en dan laat je hem een nachtje staan en dan is hij als het goed is helemaal ontlucht.

en gebruik volgende keer de zoek er zijn genoeg topics over geweest en volgens mij is zelfs een faq over


Ook geprobeerd, maar net met succes. Tenminste voor mijn gevoel niet :P.

Enne iedereen bedankt maar weer
 
Het rijd
Berrie 11-6-2009 18:35 Print reply
Posts: 66
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
jah dat bedoel ik, ik dacht dat je het zo schreef weer wat geleerd vandaag

Die manier werkt anders wel wat er gebeurt in je remleiding komt druk waardoor de lucht omhoog in de leiding komt en wanneer je hem 's ochtends dan los knipt dan komt de lucht er allemaal uit en komt dan vloeistof voor in de plaats en daardoor gaat de lucht er volgens mij uit. ik weet niet als ik het goed heb uitgelegd.

maar het werkt in iedergeval


Hey moet ik dan ook nog iets losdraaien? of dat niet?
 
Het rijd
sathana 11-6-2009 18:52 Print reply

Posts: 1838
wat echt snel werkt...
je neemt een slang van ongeveer 1,5 meter... die sluit je aan op de nippel (wel open natuurlijk) en zuigen maar :P kijk uit dat je 't niet in je mond krijgt want das fucking smerig xD vergeet ook nie je reservoir steeds op peil te houden
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Berrie 11-6-2009 19:07 Print reply
Posts: 66
Owja, nog een vraagje, ik heb twee weken geleden per ongeluk benzine onder in de uitlaat laten lopen... Het was nog al aardig veel, dus maakt dat uit als ik hem nu gaat starten? Het was bij het stuk dat in het blok gaat er in gelopen

Dit bericht is gewijzigd door Berrie op 11-6-2009 om 19:08 uur.
 
Het rijd
Makrolon 11-6-2009 19:17 Print reply

Posts: 6733
je kan ook je klauw + pomp en slangen er af halen. Dan een grote bak met remvloeistof pakken en alles er in gooien. dan zal de lucht er vanzelf uitgaan.
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 9666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved