Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
jah dat bedoel ik, ik dacht dat je het zo schreef weer wat geleerd vandaag
Die manier werkt anders wel wat er gebeurt in je remleiding komt druk waardoor de lucht omhoog in de leiding komt en wanneer je hem 's ochtends dan los knipt dan komt de lucht er allemaal uit en komt dan vloeistof voor in de plaats en daardoor gaat de lucht er volgens mij uit. ik weet niet als ik het goed heb uitgelegd.
maar het werkt in iedergeval
Maar om dat nou de hele nacht te doen vind ik wat overdreven, ik heb mijn remmen altijd ontlucht gekregen.
Wat nog veel beter en sneller is:
Een ketel met remvloeistof een slang daaraan en een dop erop bevestigt die pas is met je reservoir. en een aansluiting om er perslucht op te zetten.
Een slangetje op de nippel zetten. De nippel opendraaien en een flinke bak eronder plaatsen. luchtslang op de aansluiting plaatsen en er 2 bar opzetten.
Je ziet nu een reeks belletjes door het slangetje gaan, totdat je ze niet meer ziet dan moet je de nippel dichtdraaien.
ketel vewijderen reservoir bijvullen en dop plaatsen en voila je rem is ontlucht.
|