Rs Dude. |
7-6-2009 22:10 |
Posts: 1426 |
Waarvoor wil je ze dan op maat maken???
|
|
|
|
yamahadt1986 |
7-6-2009 22:11 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
Waarvoor wil je ze dan op maat maken???
voor een beter FLOWE
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Rs Dude. |
7-6-2009 22:13 |
Posts: 1426 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
voor een beter FLOWE
lolzzz, Gewoon met je dremel er in gaan raggen dan,
Gef met je 700ste post
|
|
|
|
der Chef |
7-6-2009 22:26 |
Posts: 3265 |
verf met bijv rode verf de voet van je cilinder en druk hem vervolgens in je carters
zo k rijg je een afdruk op je carters en kun je zien wat je weg kunt dremelen
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
7-6-2009 22:26 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]
lolzzz, Gewoon met je dremel er in gaan raggen dan,
Gef met je 700ste post
Misschien verstandig wat zinniger te gaan posten. Lijkt namelijk nergens naar.
Ontopic: Eerst eens dit doorlezen. Staan leuke dingen in die van pas kunnen komen .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Puch-Maxi |
10-6-2009 23:03 |
Posts: 30 |
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
|
|
I WAS BORN ON A MOPED MOTHAFUCKER! |
|
Paultje Pils |
11-6-2009 13:35 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
als je bezig bent met tunen maakt dat geen ruk uit
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
11-6-2009 13:37 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
waarom wordt er meer benzine 'ingespoten'?
door de boordcomputer?
|
|
Too cool for school! |
|
Rs Dude. |
11-6-2009 13:39 |
Posts: 1426 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
Als je gaat tunen word er zoiezo meer benzine verbruikt
Dus dat is niet erg
|
|
|
|
Paultje Pils |
11-6-2009 13:42 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
waarom wordt er meer benzine 'ingespoten'?
door de boordcomputer?
Puch met injectie, zo vreemd dan?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Henk-88 |
11-6-2009 13:55 |
Posts: 26703 |
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Paultje Pils |
11-6-2009 14:01 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
Door tunen kan 'ie ook zuiniger gaan lopen
Hoe zou je dat kunnen realiseren dan? Tunen is negen van de tien keer toch alle poorten groter maken, en dan gaat je verbruik toch ook omhoog?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Henk-88 |
11-6-2009 14:19 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]
Hoe zou je dat kunnen realiseren dan? Tunen is negen van de tien keer toch alle poorten groter maken, en dan gaat je verbruik toch ook omhoog?
Tunen is afstellen.
M'n tsx liep altijd 1:14 totdat ik over de grens van de 100 km/h ging; vanaf dat moment loopt 'ie 1:20
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
11-6-2009 15:14 |
Posts: 9841 |
mijn motor is na opvoeren ook 1:25 gaan rijden
je kunt prima opvoeren door de efficientie van een motortje te vergroten. Meeste mensen hier gooien alles er groter op, daardoor gaat ie wel iets harder, maar het vermogen wat je per unit brandstof levert gaat alleen maar omlaag dus ben je de efficientie van je motor aan het verkloten.
dat is niet zo moeilijk...dat kan ik ook.
Als er door het vergroten van de poorten meer brandstof door de carburateur wordt toegevoegd, betekent dat dat de stroomsnelheid in de carburateur hoger is geworden, dat betekent weer dat de zuiger meer lucht aanzuigt, en blijkbaar dus meer mengsel gaat verbranden en dus meer energie levert.
vandaar dat ik deze reply de grootste bullshit vind:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
je moet altijd een optimale verhouding tussen brandstof en lucht hebben, als je meer lucht erinstopt moet je er ook meer brandstof instoppen. als je daardoor meer vermogen krijgt... wat is dan het probleem? Brandstof erbij pleuren is altijd vrij makkelijk maar het vergroten van de hoeveelheid aangezogen lucht is het moeilijkst.
|
|
Too cool for school! |
|