Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch carters

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 797 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57070 - puch carters
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puchskills 7-6-2009 20:57 Print topicpost
Posts: 1
hallo,

ik wil mijn puch carters opmaat gaan maken
zijn hier nog bepaalde eisen voor met
spoelrichtingen en grote van de spoeler

groete
 

Rs Dude. 7-6-2009 22:10 Print reply

Posts: 1426
Waarvoor wil je ze dan op maat maken???
 
yamahadt1986 7-6-2009 22:11 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
Waarvoor wil je ze dan op maat maken???



voor een beter FLOWE
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Rs Dude. 7-6-2009 22:13 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



voor een beter FLOWE

lolzzz, Gewoon met je dremel er in gaan raggen dan,


Gef met je 700ste post
 
der Chef 7-6-2009 22:26 Print reply

Posts: 3265
verf met bijv rode verf de voet van je cilinder en druk hem vervolgens in je carters

zo k rijg je een afdruk op je carters en kun je zien wat je weg kunt dremelen
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 7-6-2009 22:26 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]

lolzzz, Gewoon met je dremel er in gaan raggen dan,


Gef met je 700ste post


Misschien verstandig wat zinniger te gaan posten. Lijkt namelijk nergens naar.

Ontopic: Eerst eens dit doorlezen. Staan leuke dingen in die van pas kunnen komen .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Puch-Maxi 10-6-2009 23:03 Print reply

Posts: 30
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!
 
I WAS BORN ON A MOPED MOTHAFUCKER!
Paultje Pils 11-6-2009 13:35 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!


als je bezig bent met tunen maakt dat geen ruk uit
 
If you can't dodge it, ram it.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-6-2009 13:37 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!


waarom wordt er meer benzine 'ingespoten'?
door de boordcomputer?
 
Too cool for school!
Rs Dude. 11-6-2009 13:39 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!

Als je gaat tunen word er zoiezo meer benzine verbruikt
Dus dat is niet erg
 
Paultje Pils 11-6-2009 13:42 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


waarom wordt er meer benzine 'ingespoten'?
door de boordcomputer?


Puch met injectie, zo vreemd dan?
 
If you can't dodge it, ram it.
Henk-88 11-6-2009 13:55 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]

Als je gaat tunen word er zoiezo meer benzine verbruikt
Dus dat is niet erg



Door tunen kan 'ie ook zuiniger gaan lopen
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Paultje Pils 11-6-2009 14:01 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Door tunen kan 'ie ook zuiniger gaan lopen


Hoe zou je dat kunnen realiseren dan? Tunen is negen van de tien keer toch alle poorten groter maken, en dan gaat je verbruik toch ook omhoog?
 
If you can't dodge it, ram it.
Henk-88 11-6-2009 14:19 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Hoe zou je dat kunnen realiseren dan? Tunen is negen van de tien keer toch alle poorten groter maken, en dan gaat je verbruik toch ook omhoog?



Tunen is afstellen.

M'n tsx liep altijd 1:14 totdat ik over de grens van de 100 km/h ging; vanaf dat moment loopt 'ie 1:20
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-6-2009 15:14 Print reply

Posts: 9841
mijn motor is na opvoeren ook 1:25 gaan rijden

je kunt prima opvoeren door de efficientie van een motortje te vergroten. Meeste mensen hier gooien alles er groter op, daardoor gaat ie wel iets harder, maar het vermogen wat je per unit brandstof levert gaat alleen maar omlaag dus ben je de efficientie van je motor aan het verkloten.

dat is niet zo moeilijk...dat kan ik ook.

Als er door het vergroten van de poorten meer brandstof door de carburateur wordt toegevoegd, betekent dat dat de stroomsnelheid in de carburateur hoger is geworden, dat betekent weer dat de zuiger meer lucht aanzuigt, en blijkbaar dus meer mengsel gaat verbranden en dus meer energie levert.

vandaar dat ik deze reply de grootste bullshit vind:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
hee man, ik zou datniet doen. dan wordt er meer benzine ingespoten, zuipt ie meer 0_o. heeft geen nut zeg ik dan!


je moet altijd een optimale verhouding tussen brandstof en lucht hebben, als je meer lucht erinstopt moet je er ook meer brandstof instoppen. als je daardoor meer vermogen krijgt... wat is dan het probleem? Brandstof erbij pleuren is altijd vrij makkelijk maar het vergroten van de hoeveelheid aangezogen lucht is het moeilijkst.

 
Too cool for school!

Dit topic is 1084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved