Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Derbi DRD Racing

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1197 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57067 - Derbi DRD Racing
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Onevia 7-6-2009 20:26 Print reply

Posts: 153
hahaha jij ook hier @ sven:P

waarom geen groter achtertandwiel? Is duurder (en lelijker )

Doe zoals ik: had na 500km uitlaat eronder vandaan gehaald, lekker de prop erin laten.. leuke uitlaat kopen met veel koppel en gewoon 80 boeken. Ga je hem verkopen? Even de ori 70 sproeier erin, luchtfilterrubber erop en je shiney begrensde ori uitlaat erop knalle. Is ook handig als je OOIT op de rollers moet en je hem weer ori 45 moet maken, hoef je niet een prop opnieuw te lasse enz.. En daarnaast, er zijn hier amper rollers dus fok it
 
kennyibanez 7-6-2009 20:29 Print reply

Posts: 529
why drive a car, if you can fly an airplane?
Sven DRD 7-6-2009 20:40 Print reply

Posts: 47
ja ik dacht ik maak ook ff een account aan, voor als ik wat vragen heb :P anders val ik jou er alleen maar mee lastig

Ja je hebt eigenlijk wel gelijk onevia
maar om 70 te laten lopen is het misschien beter om yasuni te kopen met groter achtertandwiel, met gianelli enduro dan loopt ie al helemaal rete snel en dan wordt 70 lastig maar als het ff kan wel gianelli enduro demper op die yasuni knallen en idd luchtfilterbegrenzing eraf voor mooier geluidje
maar ik ga ff kijken wat ik doe, ik denk wel dat het verstandiger is om andere uitlaat te kopen zodat ik een standaard uitlaat hou om hem te verkopen.



Dit bericht is gewijzigd door Sven DRD op 7-6-2009 om 20:45 uur.
 
Sven DRD 7-6-2009 20:43 Print reply

Posts: 47
bedankt kenny voor het filmpje, alleen leovince wordt het denk ik niet als er een andere uitlaat op gaat, ik vind dat niet echt een fel geluidje + leovince demper vind ik niet heel erg mooi
 
Ryon 7-6-2009 20:46 Print reply

Posts: 950
Dit filmpje is wat beter.

http://www.youtube.c...&feature=related
 
Høken is normaal
Sven DRD 7-6-2009 20:53 Print reply

Posts: 47
Hier klinkt ie idd al beter
 
Sven DRD 8-6-2009 12:04 Print reply

Posts: 47
Als ik er een Yasuni Cross HM onder leg met twv 12-72 gaat dat dan goed?? trekt lijkt mij snel op alleen trek ik dan niks kapot of krom??
en kan ik op die yasuni cross hm een gianelli enduro demper zetten??

Dit bericht is gewijzigd door Sven DRD op 8-6-2009 om 12:14 uur.
 
kennyibanez 8-6-2009 17:15 Print reply

Posts: 529
denk niet dat je iets zal kromtrekken, je gaat mss een beetje in overtoeren zitten, maar dat weet ik nu ng niet, je moet gewoon zelf proberen vertanden op verschillende manieren en zo zelf vinden wat je fijn vind
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Raoul 8-6-2009 17:18 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sven DRD
Als ik er een Yasuni Cross HM onder leg met twv 12-72 gaat dat dan goed?? trekt lijkt mij snel op alleen trek ik dan niks kapot of krom??
en kan ik op die yasuni cross hm een gianelli enduro demper zetten??

Dit bericht is gewijzigd door Sven DRD op 8-6-2009 om 12:14 uur.


kromtrekken gebeurt niet

uitlaat is echt voor 70cc, loopt wel, maar niet optimaal natuurlijk

qua demper, alles is pas te maken
 
Aprilia MX (H)
Sven DRD 8-6-2009 18:22 Print reply

Posts: 47
Oke, bedankt voor je reactie
is een yasuni cross (HM) minder hoogtoerig dan een gianelli enduro of is het verschill tussen deze twee niet zo groot?
 
schijterderbi 8-6-2009 18:25 Print reply

Posts: 34
denk niet dat het lekker gaat lopen met die vertanding, je hebt dan een power band van een halfe seconde. rijd gewoon niet fijn met korte vertanding heb evaring. laat hem gewoon 90 lopen met 70 word je ingehaald door scooters en snorfietsen

Dit bericht is gewijzigd door schijterderbi op 8-6-2009 om 18:25 uur.
 
Raoul 8-6-2009 18:25 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sven DRD
Oke, bedankt voor je reactie
is een yasuni cross (HM) minder hoogtoerig dan een gianelli enduro of is het verschill tussen deze twee niet zo groot?


dat durf ik je niet te zeggen, wat ik je wel kan vertellen is dat de giannelli beter zal lopen op je ori setup
 
Aprilia MX (H)
Sven DRD 8-6-2009 19:39 Print reply

Posts: 47
Oke, bedankt voor de info
en schijterderbi, als ik nou gewoon me standaard twv (11-53) erop laat zitten, is dat dan nog wel te doen??
 
Raoul 8-6-2009 19:43 Print reply

Posts: 2997
ik zou gewoon even eerst met een andere uitlaat proberen, je TWV aanpassen kan altijd nog, het kan je geld en tijd besparen
 
Aprilia MX (H)
jan-dx11 8-6-2009 20:19 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
[...]


kromtrekken gebeurt niet

uitlaat is echt voor 70cc, loopt wel, maar niet optimaal natuurlijk

qua demper, alles is pas te maken

sukkel, wie is hier de beuhaas? ga zielig bij remco in een hoekje staan janken ofzo, maar val andere mensen niet lastig met je o zo goede advies. Of wil je nu ook al gaan beweren dat je ooit een yasuni coss hm in het echt heb gezien? laat staan uit geprobeerd?

Kut kind

Yasuni cross hm is dezelfde uitlaat als de hmr2, een supperuitlaat dus voor 50cc en de middeltoerige 70cc's ik denk dat het een goede keuze is.

De demper gaat niet zonder aanpassingen passen, de demper van yasuni zit met 2 bouten aan de uitlaat vast, gianelli met 3.

Wat je zou kunnen (laten) doen is de flens waar de de demper op zit er afzagen, en van een carosorie ring een nieuwe flens maken en die er aan lassen.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.

Dit topic is 5611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved