Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Derbi DRD Racing

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1100 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57067 - Derbi DRD Racing
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 5627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sven DRD 7-6-2009 18:10 Print topicpost

Posts: 47
Hallo,

Ik heb een nieuwe Derbi DRD Racing 2009. Hij is nog helemaal standaard en begrenst, maar ik wil graag dat hij wat harder gaat.
Ik wil graag dat hij 70 loopt, lekker snel optrekt en een mooi en fel geluidje maakt. Alleen ik zit te twijfelen tussen ontgrenzen of een andere snelle uitlaat. Want als je straks je brommer wil verkopen dan kan je hem het beste standaard verkopen hoorde ik , dus volledig begrenst.
Qua uitlaat zat ik te denken aan een Yasuni Cross (HM), of hebben jullie nog andere tips?? Gianelli Enduro vind ik ook een mooie uitlaat alleen daar gaat het denk ik niet mee lukken om 70 te rijden.

Alvast bedankt!!

Dit bericht is gewijzigd door Sven DRD op 7-6-2009 om 18:17 uur.
 

kennyibanez 7-6-2009 18:30 Print reply

Posts: 529
leovince v6, goed optrekken, niet te hoge top, en je kannog altijd je standaard uitlaat houden he, en als je hem verkoopt weer helemaal std zetten
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Sven DRD 7-6-2009 18:42 Print reply

Posts: 47
Oke, bedankt voor je snelle reactie
Maakt Leovince v6 een beetje lekker geluid?? en trekt ie echt goed op??
 
markhispania3 7-6-2009 18:42 Print reply

Posts: 1971
gewoon een snelle uitlaat kopen, vrijwel alle uitlaten gaan harder dan 70 dus je moet je hem begrenzen. gewoon een uitlaat kopen die je mooi vindt dus.
 
kennyibanez 7-6-2009 18:55 Print reply

Posts: 529
is wat blikkerig geluid, maar hij sta bekend om zijn kracht onderin dus..

 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Sven DRD 7-6-2009 19:10 Print reply

Posts: 47
Is Yasuni Cross, Yasuni Cross Hm of Gianelli Endoro wat??
Met een Gianelli word een top 70 lastig denk ik..

 
kennyibanez 7-6-2009 19:18 Print reply

Posts: 529
yasuni cross is ook nog een goeie voor genoeg trekkracht, mrja om je top laag te houden zal je dan moeten vertanden
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Sven DRD 7-6-2009 19:22 Print reply

Posts: 47
Ja idd er zit als het goed is nu 11-53 op, standaard twv. zou dat goed zijn of moet ik achter groter tandwiel nemen?? of trek ik dan onderhand auto-wheely??
 
kennyibanez 7-6-2009 19:26 Print reply

Posts: 529
ik denk met 11/53 dat je met ysuni cross al rond de 70 zal zitten, je kan anders achteraan een 71tands steken
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Sven DRD 7-6-2009 19:32 Print reply

Posts: 47
Ja, ik heb 72tands achtertandwiel bij jos dijkman gezien ja. maar is het dan niet beter om ook nog voor een iets grotere erop te zetten??
en wat is eigenlijk het verschil tussen yasuni cross en yasuni cross hm?? ik vind de hm een mooiere uitlaat om te zien
 
kennyibanez 7-6-2009 19:35 Print reply

Posts: 529
hm is handmade, is dus mooier afgewerkt, prestaties weet ik nix van
je kan vooraan 12 of 13 nemen en achteraan 72 dan zal je top rond de 70 liggen (mss een beetje meer of minder mrja)
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
-simon- 7-6-2009 19:36 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sven DRD
Ja, ik heb 72tands achtertandwiel bij jos dijkman gezien ja. maar is het dan niet beter om ook nog voor een iets grotere erop te zetten??
en wat is eigenlijk het verschil tussen yasuni cross en yasuni cross hm?? ik vind de hm een mooiere uitlaat om te zien


cross is meer voor 50cc en HM voor 70cc.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sven DRD 7-6-2009 19:40 Print reply

Posts: 47
oke dankje maar kan een hm ook op 50cc want die vind ik eigenlijk mooier
en past een gianelli enduro demper op zo'n yasuni cross hm?? of moet ik m dan eerst pas maken??
 
brulaap 7-6-2009 19:41 Print reply
Posts: 213
waarom wil je hem eigenlijk 70 laten lopen?
Als je het om de rollerbank doet heb je pech want die pakken je ook op kw
 
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD
stephan777 7-6-2009 19:42 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brulaap
waarom wil je hem eigenlijk 70 laten lopen?
Als je het om de rollerbank doet heb je pech want die pakken je ook op kw



kw?

dat was vroegah Jah
 
kpotmake 7-6-2009 19:43 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brulaap
waarom wil je hem eigenlijk 70 laten lopen?
Als je het om de rollerbank doet heb je pech want die pakken je ook op kw

dat is alweer een tijdje geleden..
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

Dit topic is 5627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved