Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Leuke Set-up voor mijn RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1222 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57066 - Leuke Set-up voor mijn RS50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bobboiten 7-6-2009 17:54 Print topicpost

Posts: 2771
Hey,
Heb vandaag me RS50 weer in elkaar gezet en afgesteld (bedankt BIET). Nu houdt hij enorm in. De cilinder kan na de 3e versnelling, boven de 9k toeren zijn uitlaatgassen niet meer kwijt. Op top kan ik dus nu maximaal 9,5k draaien. Ook is me carb kapot gegaan :(.

Hier is mijn vraag:

1. welke carb kan ik het beste nemen?

2. welke uitlaat zou leuk zijn?

BIET zegt dat ik een 19mm dellie moet nemen en een R1...

EDIT: Me setup nu =

Gila 2 (bewerkt door BIET)
14mm carb (dellie)
Giannelli uitlaat
de rest is standaard


Dit bericht is gewijzigd door bobboiten op 7-6-2009 om 17:56 uur.
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one

Tombrom 7-6-2009 17:56 Print reply

Posts: 15925
19mm idd en dan met een hmr2 of een gianelli pijp loopt wel leuk denk.

ben nooit zo`n fan van een r1 geweest

je hebt dus al een gia pijp. is die nog wel helemaal 100? niet dicht gekoekt oid?

Dit bericht is gewijzigd door Tombrom op 7-6-2009 om 17:57 uur.
 
gprnick 7-6-2009 18:23 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
19mm idd en dan met een hmr2 of een gianelli pijp loopt wel leuk denk.

ben nooit zo`n fan van een r1 geweest

je hebt dus al een gia pijp. is die nog wel helemaal 100? niet dicht gekoekt oid?

Dit bericht is gewijzigd door Tombrom op 7-6-2009 om 17:57 uur.


r1 kan wel alleen is egt geen prestatie pijp, als jij er het meest uit wilt halen doe dan idd een hmr2 of miss een r2?

d8 dat keiji nog een hmr2 had liggen
 
bobboiten 7-6-2009 20:20 Print reply

Posts: 2771
iemand anders nog?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Jasper Strahiem 7-6-2009 20:26 Print reply

Posts: 1950
Hangt er vanaf hoe snel je wilt enz
 
Make the most of now
Joel_koningslust 7-6-2009 20:28 Print reply

Posts: 14514
hangt er vanaf wat er veranderd is aan de cilinder

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bobboiten 7-6-2009 20:49 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
hangt er vanaf wat er veranderd is aan de cilinder



vraag het BIET

@Jasper:

Ik wil gewoon lekker vel optrekken en een top van 90 tot max 100. vertanding wordt 12 - 47 of kan het nog lichter?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Ice Ap rs50 7-6-2009 20:59 Print reply

Posts: 7149
hoezo kan die cilinder zijn uitlaatgassen niet meer kwijt zelfs een standaardpijp gaat tot 12k

 
GTI - GTD - BMW
BIET 7-6-2009 21:08 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
hoezo kan die cilinder zijn uitlaatgassen niet meer kwijt zelfs een standaardpijp gaat tot 12k


neh, wat die pijp aan toeren wilt draaien houd daar gewoon op bij iets meer dan 9, niets aan te doen...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Elco 7-6-2009 22:17 Print reply
Posts: 4527
EEN r1

wat een vreselijke kut paip, kut herrie, vies najengelen

beter een metrakit rk, onder standaard am6 108 op de teller, zon dikke 100 echte kms
 
Royal Club 7-6-2009 23:36 Print reply

Posts: 60390
beter ff uit elkaar getrokken gas/kopppelingskabel door de uitlaat halen
op een boormachine

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 7-6-2009 om 23:38 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved