Tombrom |
6-6-2009 0:07 |
Posts: 15925 |
doppler 50cc met een 19mm dellorto erachter. kruk kan blijven dan
|
|
|
|
Knipperlicht |
6-6-2009 9:25 |
Posts: 1833 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
doppler 50cc met een 19mm dellorto erachter. kruk kan blijven dan
Gilardoni 50cc kan ook prima met ori krukas. Carb zou ik 17,5mm pakken
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
Tobias Verhoef |
6-6-2009 10:29 |
Posts: 1832 |
als je heel snel wilt koop je een 2fast4race cilinder van een scooter en maak je die pas en opmaat uitlaat bij en grote carb en dan veel vlieg plezier
maar als ik jou was zou ik voor doppler 50cc gaan met 17,5/19mm carb
Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 6-6-2009 om 10:29 uur.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Raoul |
6-6-2009 10:39 |
Posts: 2997 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
[...]
Gilardoni 50cc kan ook prima met ori krukas. Carb zou ik 17,5mm pakken
pipo, gilardoni zit origineel op am6
|
|
Aprilia MX (H) |
|
Knipperlicht |
6-6-2009 10:42 |
Posts: 1833 |
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
Malaguti RST |
6-6-2009 11:26 |
Posts: 1668 |
volgens mij heb je ook snelle galdorini
je ken denk ook je orginele cilinder tune... gaan ze ook hard me mijn RV3 blok had een orginele gilardoni cilinder (stond zelf APRILIA op) daar hebben ze vlinderporten in gezet dat ding gaat lkkr hard 95 en lkkr veel kopppel.
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 6-6-2009 om 11:29 uur.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
BIET |
6-6-2009 12:03 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
volgens mij heb je ook snelle galdorini
je ken denk ook je orginele cilinder tune... gaan ze ook hard me mijn RV3 blok had een orginele gilardoni cilinder (stond zelf APRILIA op) daar hebben ze vlinderporten in gezet dat ding gaat lkkr hard 95 en lkkr veel kopppel.
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 6-6-2009 om 11:29 uur.
Vlinderpoort erin zetten is veel teveel gedoe joh, kan je net zo goed andere cil kopen. En je hebt een vlinderpoor t of fluitpoor ten . Het laatste lijkt mij eigenlijk ook logischer.
Maargoed, een ori cil tunen is zeker wel een optie ja . Als je goedkoop wat extra vermogen wilt is het leuk, heb al een aantal van die ori ciltjes gedaan, morgen nog ff één testen, zal wel ff vertellen wat ie doet
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Johann |
6-6-2009 19:52 |
Posts: 1273 |
Maakt mij niet zo heel erg veel uit wat het kost.
Maar gilardoni is toch niet geschikt voor mijn gianelli conti, en is een 70cc niet wat en een dr 80 met veel bodemkracht hoe zijn die prestaties
|
|
|
|
Streethonda |
6-6-2009 20:14 |
Posts: 2114 |
http://vimeo.com/4436291?pg=embed&sec=
daar is de sproeier nog te groot en teveel overtoeren.
gaat om een dr80 setup staat onder de video.
heb hem nu goed afgesteld met twv 14 voor, en 24mm mikuni vlakschuif.
loopt als een zonnetje en trekt als een beest.
Dit bericht is gewijzigd door Streethonda op 6-6-2009 om 20:15 uur.
|
|
|
|
Joost. |
6-6-2009 20:19 |
Posts: 339 |
koop gewoon 80 mhr team.
met goeie krukas en zet dr een r3 uitlaat op ofzo
|
|
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e |
|
Johann |
6-6-2009 22:09 |
Posts: 1273 |
Het probleem is dat ik net een maand of 2 een nieuwe gianelli conti heb, daar zoek ik een goede en snelle cilinderkit bij
Heeft iemand ervaringen met dr80 cilinders??
Prestaties??
|
|
|
|
Freddy-fish |
6-6-2009 22:58 |
Posts: 2129 |
dr 80 is een goeie cilinder, anders doe je wat ik ga doen: 75cc top performance clindertej ( zwarte top dus laagtoerig ) en dan een 21 mm dellorto, je zit dan rond de 200 eurotjes, je kan makkelijk met je ori krukas rijde en die pijp doet het er ook wel goed op denk ik.
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
Royal Club |
6-6-2009 23:01 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
dr 80 is een goeie cilinder, anders doe je wat ik ga doen: 75cc top performance clindertej ( zwarte top dus laagtoerig ) en dan een 21 mm dellorto, je zit dan rond de 200 eurotjes, je kan makkelijk met je ori krukas rijde en die pijp doet het er ook wel goed op denk ik.
dr80 en zwarte top is zelfde
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Sherwin |
6-6-2009 23:35 |
Posts: 561 |
wou net zeggen... maar dacht dat de zwarte top wat goedkoper was...
maar gia conti is toch best hogetoerig (voor 50cc) en dan zou die dus eigenlijk best verrot lopen op een 70cc, k zou als k jou was een paar mooie foto's schieten en ze op marktplaats droppen, en dan voor een wat beter op elkaar afgestemd, setupje gaan...
|
|
|
|
Streethonda |
7-6-2009 12:59 |
Posts: 2114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johann
Het probleem is dat ik net een maand of 2 een nieuwe gianelli conti heb, daar zoek ik een goede en snelle cilinderkit bij
Heeft iemand ervaringen met dr80 cilinders??
Prestaties??
lees mijn post, zit ook een filmpje bij, dr80 is wel een fijn cilindertje, onderin genoeg koppel en rond de 8 duizend toeren begint hij lekker door te trekken tot de 12/13k toeren.
|
|
|
|