Thijsje |
3-6-2009 16:31 |
Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GPRelber
[...]
ik werkte bij de volvo
dat zijn verdomme auto's van 90000 euro en zelfs daar deden we het gewoon met de waterpomp tang, dat beschadigd echt niet tenzij je als een bezetene gaat knijpen en trekken en schuiven
nee, maar wel zo stom zijn je klauw op de schijf te slaan met een hamer xD
en dat werkt bij volvo....
maargoed,
remblokjes lopen aan, dat mag. maar je band moet nog wel goed kunnen draaien. moet niet éxtreem zijn oid..
als je brommer niet anders gedraagt is het goed (lagere top, minder snel optrekken etc)
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
Elber |
3-6-2009 16:34 |
Posts: 684 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]
nee, maar wel zo stom zijn je klauw op de schijf te slaan met een RUBBERENhamer xD
en dat werkt bij volvo....
maargoed,
remblokjes lopen aan, dat mag. maar je band moet nog wel goed kunnen draaien. moet niet éxtreem zijn oid..
als je brommer niet anders gedraagt is het goed (lagere top, minder snel optrekken etc)
|
|
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet |
|
tuono50 |
3-6-2009 18:10 |
Posts: 301 |
als je de zuigers niet terug kan duwen meot je even het remvloeistog reservoir openmaken, doek erop en dan terug proberen te duwen.
komt er wel wat remvloeistof uit maar als het goed is dus in die doek.
daarna weer even bijvullen
|
|
surf the asphalt |
|
Tycho |
3-6-2009 18:19 |
Posts: 168 |
Beter had je even de busjes er uit gehaald, en schoon gemaakt. Dan weet je zeker dat alles goed zit, gewoon boutje er in en dan met de compressor erop blazen dan komen de busjes vanzelf omhoog.
Dan busjes even schoon maken + remklauw en dan van het blauwe vet er in doen en de busjes weer terug drukken. Als je het goed doet dan gaan ze helemaal terug dan passen de remblokjes net of net niet, die is een kwestie van inslijten.
(kan ook sneller, alleen de remblokjes er afhalen maar aangezien het om een wat oudere brommer gaat zal ik hem maar na lopen)
Verder gewoon even goed ontluchten je remmen dan werken ze perfect.
Mvg.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
3-6-2009 18:20 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tycho
Beter had je even de busjes er uit gehaald, en schoon gemaakt. Dan weet je zeker dat alles goed zit, gewoon boutje er in en dan met de compressor erop blazen dan komen de busjes vanzelf omhoog.
Dan busjes even schoon maken + remklauw en dan van het blauwe vet er in doen en de busjes weer terug drukken. Als je het goed doet dan gaan ze helemaal terug dan passen de remblokjes net of net niet, die is een kwestie van inslijten.
(kan ook sneller, alleen de remblokjes er afhalen maar aangezien het om een wat oudere brommer gaat zal ik hem maar na lopen)
Verder gewoon even goed ontluchten je remmen dan werken ze perfect.
Mvg.
busjes zijn remzuigers, en die haal je er (als je niet dood wil) niet met de compressor uit
en alleen remvet gebruiken, is wit, maar zit in een blauwe tube
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
3-6-2009 18:23 |
Posts: 9841 |
remzuigers met compressor is leuk.
Heb ooit een half uur vastgezeten in een remklauw door met de compressor te spelen. Deed pijn.
|
|
Too cool for school! |
|
gprnick |
3-6-2009 18:24 |
Posts: 3360 |
is het merk toevallig Adin?
heb dit zelfde prob gehad met een gpr nm en de blokken pasten gewoon NIET, niks van zuigers verder induwen ofzo dat was al allemaal op max
hebben toen de blokken iets moeten dunner slijpen
|
|
|
|
Raoul |
3-6-2009 18:47 |
Posts: 2997 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gprnick
is het merk toevallig Adin?
heb dit zelfde prob gehad met een gpr nm en de blokken pasten gewoon NIET, niks van zuigers verder induwen ofzo dat was al allemaal op max
hebben toen de blokken iets moeten dunner slijpen
nee had ie niet, stond iets anders op het doosje volgens mij
we hebben brekend nieuws, niet alleen zijn blokjes zaten vast
|
|
Aprilia MX (H) |
|
Elber |
3-6-2009 19:08 |
Posts: 684 |
ook zijn cilinder:P
|
|
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet |
|
Knipperlicht |
3-6-2009 19:10 |
Posts: 1833 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GPRelber
ook zijn cilinder:P
Ja zoiets. Ineens viel ie weg. Kan wel nog gewoon door versnellingen, maar krijg hem niet meer aan.
Hoor alleen bllffffff als ik hem aan wil doen.
Heb ik nu een warmloper of echt een vastloper (moet cilinder nog eraf halen, maar dan weet ik al wat ik kabn verwachten)
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
Royal Club |
3-6-2009 19:13 |
Posts: 60390 |
benzine niet gewoon op? :+
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
markhispania3 |
3-6-2009 19:13 |
Posts: 1971 |
een vastloper sowieso niet.
|
|
|
|
Garciyano |
3-6-2009 21:00 |
Posts: 616 |
ejj, nu dit topic er toch is over remblokjes :P
je hebt van die pinnetjes met een bochtje aan beide uiteinde 2 per klauw die houden je remblokje vast en op hun plaats, ik heb ze er wel uitgekregen maar er in willen ze niet? je moet ze zeg maar naar elkaar toe drukken om 'm er door heen te krijgen maar dat gaat bij het laatste gatje niet dus door de eerste gaat ie en dan door beide blokjes ook maar het laatste zodat hij weer uit je klauw komt niet.
iemand een goeie tip?
|
|
Senda DRD RACING 07 || |
|