Hmm, vreemd geval nog steeds, starten doet ie beter zonder filter, rijden doet ie beter met filter. Hem laten starten doet ie niet zonder dat je een halve kilometer rent, met choke aan en na het vol laten lopen van de vlotterbak. Moet ik mijn ontsteking nu vroeger of later zetten, en wat zal ik doen kwa sproeier, zit nu 78 groter in, met een 82 start ie wel maar rijd ie niet met filter, ik vind 78 al zo klein voor een 70 cc met 50 cc kop
Maar heb op dit moment een ander probleem, er was dus een bout af gebroken in mijn cilinder ( uitlaat ) en hij was er onmogelijk uit te krijgen, dus heb hem maar met pijn in mijn hard er uit moeten boren, dat ding zat muur en muur vast. Nu valt mn uiltaat er dus af, want ijzerlijm ( heb er een tapeind in geplakt, in gedraaid met het hele klein beetje schroefdraad dat ik nog had ) kan blijkbaar niet tegen veel warmte.
Dit bericht is gewijzigd door Nukehazard op 30-5-2009 om 21:05 uur.
|