Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Brommer doet raar na blok splitsen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56884 - Brommer doet raar na blok splitsen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Swatz 28-5-2009 20:00 Print topicpost
Posts: 64
Hallo,

Ik heb mijn brommer uit elkaar gehaald om mijn uitgaande as te vervangen. Nadat ik hem weer in elkaar heb gezet doet hij raar. Hij komt heel slecht op toeren, het duurt ook heel lang voor hij op het max. toeren zit als je stationair gas geeft en in de hoge toeren blijft hij af en toe in toeren hangen. Tijdens het testen gebeurde dit ook en toen ik mijn contact uitzette ging hij niet uit Met het contact is niks mis. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Groeten,

Max
 

knoffy 28-5-2009 20:05 Print reply
Posts: 610
voetpakking vergeten en nu detonatie ?
 
Swatz 28-5-2009 20:09 Print reply
Posts: 64
Neej ik heb 2 voetpakkingen gedaan. Nog andere ideeen?
 
Henk-88 28-5-2009 20:11 Print reply

Posts: 26703
Koolafzetting in cilinderkop?

Valse lucht?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
honda wallaroo 28-5-2009 20:11 Print reply

Posts: 973
haal er eens 1 uit
 
Swatz 28-5-2009 20:14 Print reply
Posts: 64
nee ik kan er niet 1 weg halen want dan komt mijn zuiger tegen mijn cilinder kop aan. Dus dat gaat niet.. Ik bedenk me net.. zou het zo kunnen zijn omdat ik vloeibare pakking vergeten ben?
 
honda wallaroo 28-5-2009 20:15 Print reply

Posts: 973
waar ben je dat dan vergeten? heb je wel een kop pakking?
 
Swatz 28-5-2009 20:18 Print reply
Posts: 64
tijdens het dichtbouwen van mn blok. want ik had het blok gesplitst. en ja ik heb 2 koppakkingen

Dit bericht is gewijzigd door Swatz op 28-5-2009 om 20:19 uur.

net ffies met een zakje om me powerfilter heen getest op valse lucht en hij viel gewoon uit.. dus dat is het niet denk ik.

Setup:

Fast arrow 70cc
std. carb
sproeier 110
powerfilter
twv 14-50

met deze setup en afstelling reed hij voorheen goed.



Dit bericht is gewijzigd door Swatz op 28-5-2009 om 20:40 uur.
 
Swatz 29-5-2009 12:41 Print reply
Posts: 64
sorry voor de dubbelpost..

zou het ook kunnen dat mijn voetpakkingen te dun zijn.. dat het daar aan ligt.
 
Henk-88 29-5-2009 12:51 Print reply

Posts: 26703
Dus je hebt de twee carterdelen op elkaar geplaatst zonder pakking ertussen?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Swatz 29-5-2009 12:52 Print reply
Posts: 64
nee ik heb mijn carterhelften dichtgebouwd met een middencarterpakking
 
Henk-88 29-5-2009 12:54 Print reply

Posts: 26703
Kun je aangeven op welke plek je de vloeibare pakking (misschien) vergeten bent?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
YZ50crosser 29-5-2009 12:58 Print reply

Posts: 2241
lekt ie nergens?
 
www.bxteamlg.tk
Swatz 29-5-2009 12:58 Print reply
Posts: 64
ik dacht dat je ook nog een beetje vloeibare pakking tussen de middencarterpakking en de carters moest doen maar ik denk dat dat het niet is.. aangezien dat als ik me luchtfilter dicht hou dat hij uitgaat
 
Henk-88 29-5-2009 12:59 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Swatz
ik dacht dat je ook nog een beetje vloeibare pakking tussen de middencarterpakking en de carters moest doen maar ik denk dat dat het niet is.. aangezien dat als ik me luchtfilter dicht hou dat hij uitgaat



Ok, als je de raakvlakken mooi vlak had dan is een gewone pakking voldoende.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Swatz 29-5-2009 13:03 Print reply
Posts: 64
op dit moment denk ik dat het aan me voetpakkingen liggen. dat die te dun zijn ofzo
 

Dit topic is 1434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved