Joel_koningslust |
27-5-2009 19:35 |
Posts: 14514 |
heb je wel gereedschap om je spoelers te bewerken? dat is namelijk een heel precies werkje wil je het goed uit laten pakken ipv slecht
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
rubbert |
27-5-2009 19:37 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
heb je wel gereedschap om je spoelers te bewerken? dat is namelijk een heel precies werkje wil je het goed uit laten pakken ipv slecht
dat komt wel goed, hoe zou het dan negatief uit pakken? als ze niet op gelijke hoogte zitten oid.?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Joel_koningslust |
27-5-2009 19:38 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
dat komt wel goed, hoe zou het dan negatief uit pakken? als ze niet op gelijke hoogte zitten oid.?
als je de spoelrichting verneukt
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
yamahadt1986 |
27-5-2009 19:38 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
heb je wel gereedschap om je spoelers te bewerken? dat is namelijk een heel precies werkje wil je het goed uit laten pakken ipv slecht
ik doe het op de dremel met een speciaale freezje
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Joel_koningslust |
27-5-2009 19:43 |
|
rubbert |
27-5-2009 19:43 |
Posts: 8825 |
je kan toch gewoon van die haakse overbrengingen kopen voor je dremel?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Joel_koningslust |
27-5-2009 19:44 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
je kan toch gewoon van die haakse overbrengingen kopen voor je dremel?
die zijn veels te groot naar mijn mening. dat vond ik niet echt lekker werken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
rubbert |
27-5-2009 19:45 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
die zijn veels te groot naar mijn mening. dat vond ik niet echt lekker werken
nja, dat zal vast wel goed komen, moet alleen weten wat ik waar weg moet halen, over het hoe, kom ik wel uit
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
PRO TUNING |
27-5-2009 19:54 |
Posts: 4000 |
Welke timing wil je bereiken ?
Je hebt alle maten in hele mm staan, dat klopt vast niet
|
|
|
|
rubbert |
29-5-2009 1:33 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Welke timing wil je bereiken ?
Je hebt alle maten in hele mm staan, dat klopt vast niet
ik wou juist van jullie weten watvoor timingen leuk zijn om hem wat feller en sneller te krijgen
en zal idd. niet kloppen, maar had geen preciezere meet apparatuur bij de hand, maakt maakt 0.5mm veel verschil?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
29-5-2009 9:50 |
Posts: 17929 |
|
|
|
|
BIET |
29-5-2009 12:00 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
ik wou juist van jullie weten watvoor timingen leuk zijn om hem wat feller en sneller te krijgen
en zal idd. niet kloppen, maar had geen preciezere meet apparatuur bij de hand, maakt maakt 0.5mm veel verschil?
Bij tunen moet je erg secuur zijn ja, je moet naar het cijfertje achter de komma kijken
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
rubbert |
29-5-2009 12:27 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Bij tunen moet je erg secuur zijn ja, je moet naar het cijfertje achter de komma kijken
oké, zal ik nog is wat preciezer meten de volgende keer. kan het topic wel dicht, want schroef hem er eerst toch onder, tune hem wel is een andere keer.
@thijsse: sorry, die had ik niet gezien, ik kwam dan alleen het oude topic tegen.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|