Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rieju achterremklauw ontluchten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1086 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56850 - Rieju achterremklauw ontluchten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MRX-powerrr 27-5-2009 17:38 Print topicpost

Posts: 55
Heej,

K heb een nieuwe remklauw voor mn rieju maar k krijg m nu nie ontlucht.. De blokke kome nie naa elkaar toe en hij bouw geen druk op.

Enig idee wat dat kan zijn

hoort t wel
 
Koos Spee@ wegmisbruikers: Waarom een sportuitlaat onder een auto? 'Omdat die soms op een circuit of onder crossmotoren word gebruikt'

Henk-88 27-5-2009 17:40 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MRX-powerrr
Heej,

K heb een nieuwe remklauw voor mn rieju maar k krijg m nu nie ontlucht.. De blokke kome nie naa elkaar toe en hij bouw geen druk op.

Enig idee wat dat kan zijn



Het zou kunnen dat er wat teveel lucht in je klauw zit.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MRX-powerrr 27-5-2009 17:44 Print reply

Posts: 55
ja maa k heb er al zeg maar bij de nippel remvloeistof doorheen gepompt..
 
Koos Spee@ wegmisbruikers: Waarom een sportuitlaat onder een auto? 'Omdat die soms op een circuit of onder crossmotoren word gebruikt'
Henk-88 27-5-2009 17:46 Print reply

Posts: 26703
Gooi reservoir vol en draai de nippel op de klauw open en wacht en wacht en wacht tot het er bij de nippel uitloopt?

Wel reservoir gevuld houden anders zit je weer met hetzelfde.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MRX-powerrr 27-5-2009 17:53 Print reply

Posts: 55
oki zal is probere

 
Koos Spee@ wegmisbruikers: Waarom een sportuitlaat onder een auto? 'Omdat die soms op een circuit of onder crossmotoren word gebruikt'
sendaxtreem 27-5-2009 18:11 Print reply

Posts: 153
Ontluchten moet je wel in de goede volgorde doen anders wil het ook niet
Rem indrukken -> Nippel Open -> Opvangen vloeistof -> nippel Dicht -> Rem loslaten.
Soms werkt dit beter met z'n 2en en idd ook het vulpotje gevuld houden op max.

 
Henk-88 27-5-2009 18:12 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sendaxtreem
Ontluchten moet je wel in de goede volgorde doen anders wil het ook niet
Rem indrukken -> Nippel Open -> Opvangen vloeistof -> nippel Dicht -> Rem loslaten.
Soms werkt dit beter met z'n 2en en idd ook het vulpotje gevuld houden op max.




Eerst goed laten doorlopen zoals ik zei lijkt me wel ok eig
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
sendaxtreem 27-5-2009 18:24 Print reply

Posts: 153
ja dat ook maar dat had jij al gezegd!
 
Dingetje 27-5-2009 18:59 Print reply
Posts: 11
Zet een slangetje op je nippel zodat je ziet dat er belletjes/remvloeistof uitkomt.

Nippel openzetten - rem inknijpen(evt vloeistof opvangen) - nippel dichtzetten - rem loslaten

Dit proces herhalen totdat je geen belletjes meer in je slangetje ziet, wat betekent dat er geen lucht meer in je rem zit. Zorg dat je remreservoir goed gevuld is, anders pomp je er weer lucht in.
 

Dit topic is 1321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved