Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - controle waterkoeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5678 - controle waterkoeling
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

springbowtje 2-10-02?19:06 Print topicpost
Posts: 178
Yep,

Ben nieuw en toch weer niet op deze site, ken deze site al wat langer maar nog nooit geregistreerd en dit is dus vanavond wel gebeurt.
Maar kzal mij nie verder voorstellen (das voor een andere topic), kzal maar mijn vraagjen stellen:

Ik ben sinds kort in het bezit van een suzuki ts 250cc watergekoeld. De motor draait maar ik twijfel of de waterkoeling wel werkt. Kan er iemand mij vertellen hoe dit eenvoudig te checken is zonder mijn cilinder naar de kl*te te rijden. Het is ook zo dat als ik een klein beetje gereden heb, er ergens een beetje water uit de waterkoeling loopt. Is dit normaal ( wat een domme vraag eigenlijk, tuurlijk nie) maar waar zou het aan kunnen liggen en zou er een verband zijn tussen het eerste en het tweede?

Greetz springbow
 

Hier_ben_ik - Administrator 2-10-02?20:06 Print reply

Posts: 8499
je zou bijvoorbeeld even de dop van de radiateur af kunnen halen en dan bij de bovenste slang even met je vinger voelen of het water stroomt als je gas geeft of niet, je kunt ook fftjes rustig je motor laten draaien en voelen of je radiateur wel warm wordt

het water lekken wat je zegt is normaal, kan komen doordat je je radiatuer tot het randje volgegooit hebt en hij nu dus water kwijt moet omdat water uitzet als het warm wordt. Als je het niet vertrouwd kun je een paar dagen op een rij kijken of het koelvloeistof blijft zakken, als dat is dan is het niet goed...

succes iig
 
Members zijn vervelend :-|
Martijn 2-10-02?23:40 Print reply
Posts: 10000
heb je geen temperatuurmeter?? lijkt me nogal std op een motorfiets..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
springbowtje 3-10-02?00:51 Print reply
Posts: 178
Nope, geen temperatuursmeter, is kompleet op dashboard en verlichting na. Elektrisch gedeelte is beperkt tot ontsteking en aan/uit schakelaar omdat ik koppeling laten schieten om em stil te leggen nie zo plezant vond. Is van oorsprong een enduro maar nu met crossband en dus wat gestript. Tis ook maar om mee te crossen opt land. Kzal binnenkort es proberen een paar foto's te nemen en te posten.


 
SkaBla [Pim] 3-10-02?20:35 Print reply

Posts: 4659
TS 250 CC?!!!WWWHHHAAA VETTT hoe heb je dat gedaan?!! wil k ook!!
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Nasic 4-10-02?18:44 Print reply
Posts: 890
is dat dan geen std uitvoering?
 
Ducati 900SS
Martijn 5-10-02?00:25 Print reply
Posts: 10000
ja idd...is gewoon een motor...een 250cctje op je tsx bouwe...da gaat nie goed denk...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Neonlampje 5-10-02?00:40 Print reply

Posts: 14825
Alles kan...
alleen dan moet je wel ALLES verstevigen!! en andere wielen, achterbrug en voorvork ering
 
jeroen 5-10-02?10:27 Print reply

Posts: 15066
en dan op de rollerbank

meneer, hoeveel versnellingen heeft ie?
-eentje maar
een maar hoe kan dat?
-nou, wel meer, maar als je de rollerbank heel wil houden, een versnelling
 
Hier_ben_ik - Administrator 5-10-02?11:57 Print reply

Posts: 8499
halve versnelling dan ongeveer
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved