Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda CBR 1000F pakt niet goed op.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1268 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56732 - Honda CBR 1000F pakt niet goed op.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 21-5-2009 22:32 Print reply

Posts: 9953
10 liter 1 cilinder, das pas mannelijk.

Als je de carburateurs schoon hebt gemaakt en ie het nog niet doet zijn ze kapot, ga maar andere zoeken, moet je m maar geen 3 jaar stil laten staan zonder dr iets aan te doen.
 
Stoere brommers
kpotmake 21-5-2009 23:01 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
10 liter 1 cilinder, das pas mannelijk.

Als je de carburateurs schoon hebt gemaakt en ie het nog niet doet zijn ze kapot, ga maar andere zoeken, moet je m maar geen 3 jaar stil laten staan zonder dr iets aan te doen.

ff of topic: Type: Lanz Bulldog D 9506 Bouwjaar 1951

Type motor: HR 8

Boring x slag: 225 x260

Cilinderinhoud: 10340 CC

Vermogen: 45 PK

Versnellingen: 6 ( Hoog / Laag gearing )

Snelheden: 3.3 tot 17 km/u (!)

Gewicht: 3260 KG

Inhoud koeling; 60 liter

en uiteraard 1 cylinder

 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
D-Fir 22-5-2009 23:19 Print reply

Posts: 63
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

ff of topic: Type: Lanz Bulldog D 9506 Bouwjaar 1951

Type motor: HR 8

Boring x slag: 225 x260

Cilinderinhoud: 10340 CC

Vermogen: 45 PK

Versnellingen: 6 ( Hoog / Laag gearing )

Snelheden: 3.3 tot 17 km/u (!)

Gewicht: 3260 KG

Inhoud koeling; 60 liter

en uiteraard 1 cylinder



pff, das niks

De beruchte Wärtsilä-Sulzer RTA96-C
Configuration
turbocharged two-stroke diesel engine
Cylinder bore
960 mm (37.79 inches)
Piston stroke
2500 mm (98.42 inches)
Displacement
1820 liters per cylinder (111,063 cubic inches)
Speed
92–102 rpm
Mean effective pressure
1.96 MPa @ full load, 1.37 MPa @ maximum efficiency (85% load)
Mean piston speed
8.5 m/s
Specific fuel consumption
171 g/(kW·h) (126 g/(bhp·h)) @ full load : 163 g/(kW·h) (120 g/(bhp·h)) @ maximum efficiency
Power
up to 6030 kW per cylinder, 36,180 to 84,420 kW (49,200 to 114,800 bhp) altogether
Power density
29.6 to 34.8 kW per tonne, 2301 tons for the 14 cylinder version
Amount of fuel injected in a single cycle of single piston
~160 g @ full load

Maar genoeg over mannelijke cilinders. Lijkt me toch niet de ontsteking, dan zou ie het op hogere toeren toch juist nog slechter moeten doen? Wat bedoel je precies met hij pakt niet goed op? Stotterd ie? Trekt ie gewoon sloom op, alsof de powerband pas heel laat begint? En zijn de kleppen goed gesteld?
 

Dit topic is 3945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved