Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rempot schroeven dol... help

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 508 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56693 - Rempot schroeven dol... help
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3874 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 19-5-2009 22:09 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pckor
Ik snap niet eens waarom er voor twee schroefjes een topic geopent moet worden. :P
Een beedje monteur heeft dat binnen 5 minuten open maar goed.


Ik snap niet dat jij blijft reageren terwijl jij al genoeg waarschuwingen hebt gehad. PP.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
pckor 19-5-2009 22:10 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Ik snap niet dat jij blijft reageren terwijl jij al genoeg waarschuwingen hebt gehad. PP.

Heb ik die gehad dan?
Mag je de volgende x wel iets beter aangeven.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 19-5-2009 22:13 Print reply

Posts: 12846
Na overleg met Trax toch overgestapt op een ban voor 3 weken. Verder lijkt het me duidelijk dat de crew niet alles voor hoeft te kauwen.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
sathana 19-5-2009 22:26 Print reply

Posts: 1838
doe gewoon dremeltje... dan een sleufje slijpen... platkopschroevendraaier erop en klaar daarna gelijk vervangen door imbusjes idd of torx of bla ba ba ba
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Royal Club 19-5-2009 22:50 Print reply

Posts: 60390
om je toch weer even te helpen, je kan je dekseltje inslijpen en die schroef eruit draaien, vervolgens zoeken naar een 2e hands dekseltje, wat vast wel te vinden is, en desnoods kutten met epoxy.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Malaguti RST 19-5-2009 22:52 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
om je toch weer even te helpen, je kan je dekseltje inslijpen en die schroef eruit draaien, vervolgens zoeken naar een 2e hands dekseltje, wat vast wel te vinden is, en desnoods kutten met epoxy.

epoxy + rem voelstoff lijkt me niet zo slim.

maar ja als het helemaal naar de tyfus gaat zal er wel een andere deksel op moeten
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Royal Club 19-5-2009 22:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

epoxy + rem voelstoff lijkt me niet zo slim.

maar ja als het helemaal naar de tyfus gaat zal er wel een andere deksel op moeten


je moet het ook niet aan de binnenkant smeren
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 19-5-2009 22:54 Print reply

Posts: 14514
ik had het ook bij mn rieju.

toen heb ik van beide schroeven het kopje afgeboord met een verzinkboor. dan gaat net het kopje eraf, pak het dekseltje eraf en dan draai je de 2 overige stukken er zo uit
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Thijz 19-5-2009 22:57 Print reply

Posts: 1176
miss ken je wat roggele met een links draaiend tappen setje?
 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
rik hulkenberg 19-5-2009 22:57 Print reply

Posts: 10029
heb je geen handige oom of vriend want dit geklooi is niks
 
honda_freak 19-5-2009 23:01 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ik had het ook bij mn rieju.

toen heb ik van beide schroeven het kopje afgeboord met een verzinkboor. dan gaat net het kopje eraf, pak het dekseltje eraf en dan draai je de 2 overige stukken er zo uit


ik ben voor, zelfde werkte ook op mn NX, de kopjes er afgeboord, alleen dan met een boortje van net iets minder dan de schroefdiameter, en dan steeds iets groter. dekseltje was netje intact, de druk was van de schroefjes, dus die waren zo los, nieuwe schroefjes erin en klaar
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Malaguti RST 19-5-2009 23:01 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera gsm beast
miss ken je wat roggele met een links draaiend tappen setje?

ja heb ik wel maar die werkt niet echt lkkr (heb al 4x gebruikt altijd moeten uit boren het eindelijk)

ik heb wel wat handige maten maar ja die zijn te lui
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
steef ts70xk 19-5-2009 23:07 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

ja heb ik wel maar die werkt niet echt lkkr (heb al 4x gebruikt altijd moeten uit boren het eindelijk)

ik heb wel wat handige maten maar ja die zijn te lui


 
Thijz 19-5-2009 23:07 Print reply

Posts: 1176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

ja heb ik wel maar die werkt niet echt lkkr (heb al 4x gebruikt altijd moeten uit boren het eindelijk)

ik heb wel wat handige maten maar ja die zijn te lui



ja miss zijn die schroefjes in je rempotje wat aan de kleine kant voor een tap. want je moet wel wat vlees hebbe wil het werke. k had bijv bij mn achterwiel een boutje brak m5 dacht k. die klein opgeboord en daarna met dat tappen setje en hij ging der uit werkt echt super.

ja van dat laatste heb ik ook wel is last

sucses dermee
 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
Marc_senda 19-5-2009 23:10 Print reply
Posts: 76
moertje erop hechte/lasse sleutel erop... klaar
kop afbore deksel eraf pakke tapeinden met waterpomptang losdraaie..
je kunt ook het dekseltje mollen en dan bij de bromboer nieuwe hale voor un tientje... chrome ofzo...

succes ermee

m.v.g. marc
 

Dit topic is 3874 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved