idd als je loopt te zeuren over je verbruik doe er dan geen powerfilter op, je zult er weinig tot geen vermogen mee winnen. alleen een harder geluid en hoger verbruik. dus voor een ori setup nutteloos.
dan moet je maar begrenst blijven rijden als het niet kan betalen. Goed afstellen of binnen no time je cilinder verneuken, jou keuze...
tuurlijk het goede afstelle maar het gaat vooral erom dat die harder loopt hij komt nu niet bove de 70 met sproeier 86 en een powerfilter sproeier te klein ?
tuurlijk het goede afstelle maar het gaat vooral erom dat die harder loopt hij komt nu niet bove de 70 met sproeier 86 en een powerfilter sproeier te klein ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: 70imiverneuker
idd als je loopt te zeuren over je verbruik doe er dan geen powerfilter op, je zult er weinig tot geen vermogen mee winnen. alleen een harder geluid en hoger verbruik. dus voor een ori setup nutteloos.
nee maar miss wel een goeie hint? want ik zie het nut niet van een powerfilter op jou setup.
en je zult huis geen 1 op 10 halen met die setup, maar als je gaat "opvoeren" moet je er ook wat voor over hebben toch?
Dit bericht is gewijzigd door 70imiverneuker op 17-5-2009 om 19:39 uur.
een powerfilter heef ook geen nut maar daardoor krijgt je derbi wel een zwaar geluidje dat wel stoer klinkt en als ik de 1 op 15 a 20 haal vind ik ut goed
een powerfilter heef ook geen nut maar daardoor krijgt je derbi wel een zwaar geluidje dat wel stoer klinkt en als ik de 1 op 15 a 20 haal vind ik ut goed
dat zware geluidje zul je bij een originele uitlaat niet tot weinig vernemen. maar je kan het proberen. ga ervan uit dat je rond de 1 op 20 komt te zitten.
dat zware geluidje zul je bij een originele uitlaat niet tot weinig vernemen. maar je kan het proberen. ga ervan uit dat je rond de 1 op 20 komt te zitten.
nou je wil niet wete wat het verschil is door die powerlifter klinkt die meer hoe een 250cc tweetakt een lekkere doffe klank en met ori filter is het een stomme stofzuiger