Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Schakelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 790 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56610 - Schakelen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3152 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 16-5-2009 10:26 Print reply

Posts: 6023
Kan het niet zijn dat je koppelingskabel wat strakker moet? aangezien de brommer uitvalt als je m met de koppeling in naar de 1 schakelt?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
brulaap 16-5-2009 11:40 Print reply
Posts: 213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89

Edit: en gwoon meer gas geven en je koppelingsplaten zijn een beetje op...
vervangen dus.

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 15-5-2009 om 19:27 uur.


waar baseer je dat op? eerste waar ik ook aan zou denken is koppeling afstellen.

@ramon
kijk uit dat je ze niet de strak afsteld anders rook je je koppelingsplaten op. En dat stinkt ook gruwelijk xD
 
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD
ramon_nmgn 16-5-2009 13:42 Print reply

Posts: 119
ja hoe is die te strak dan, nu doet de koppeling het gewoon goed als ik stilsta in zn 1 met de koppeling in

 
Alcohol is je vijand, maar in de bijbel staat:
ramon_nmgn 16-5-2009 13:44 Print reply

Posts: 119
wat is trouwens high beam.
Bij de meters boven het stuur , KM telen enzo zit een klein rond blauw lampje met de tekst "High Beam" eronder.
P.S: Het lampjje staat aan
 
Alcohol is je vijand, maar in de bijbel staat:
MHRyzSM 16-5-2009 14:08 Print reply

Posts: 52
ik heb trouwens ook 1x gehad
Ik start me brommer ik zet um in zn 1 viel ie meteen uit maar komt denk omdat ie koud was,

Maar als ik um in zn 1 zet, dan voel ik wel soms dat ie naar voren wil ookal heb ik koppeling in.
 
Motorhispania RYZ SM Racing Video: http://www.youtube.com/watch?v=QRUnOcjkBCY
grasmaaier89 16-5-2009 14:11 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brulaap
[...]


waar baseer je dat op? eerste waar ik ook aan zou denken is koppeling afstellen.

@ramon
kijk uit dat je ze niet de strak afsteld anders rook je je koppelingsplaten op. En dat stinkt ook gruwelijk xD



eigen ervaring.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
JeVeeHa 16-5-2009 14:12 Print reply

Posts: 537
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ramon_nmgn
wat is trouwens high beam.
Bij de meters boven het stuur , KM telen enzo zit een klein rond blauw lampje met de tekst "High Beam" eronder.
P.S: Het lampjje staat aan



High beam is gewoon groot licht.
Je kant kijken of je kabel te strak staat, door de koppeling in te drukken, in zijn 1 zetten, en dan de koppeling rustig loslaten. Valt hij uit, dan is het goed.
 
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma
brulaap 16-5-2009 14:14 Print reply
Posts: 213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MHRyzSM
ik heb trouwens ook 1x gehad
Ik start me brommer ik zet um in zn 1 viel ie meteen uit maar komt denk omdat ie koud was,

Maar als ik um in zn 1 zet, dan voel ik wel soms dat ie naar voren wil ookal heb ik koppeling in.


ook beter afstellen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ramon_nmgn
wat is trouwens high beam.
Bij de meters boven het stuur , KM telen enzo zit een klein rond blauw lampje met de tekst "High Beam" eronder.
P.S: Het lampjje staat aan


groot licht dacht ik?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


eigen ervaring.

oke dan
 
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD
brulaap 16-5-2009 14:16 Print reply
Posts: 213
owjah als hij nu gewoon goed schakeld is het verder goed maar als je merkt dat hij de neiging heeft om door te slippen/ te hoog in zijn toeren zit voor die snelheid zit hij te strak
 
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD
afcaricardo 17-5-2009 16:28 Print reply
Posts: 9
Dat had ik ook. En nu kan ik hem wel in zijn 1 zetten met koppeling in. En hij valt dan ook niet uit. Ik zou echt niet weten hoe dat komt. Heb 2 redenen


-Luchtfilter er af gehaald en powerfilter erop
- ik had eerst geen versnelingsbak olie
 
tsxhunter 17-5-2009 16:33 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: afcaricardo
Dat had ik ook. En nu kan ik hem wel in zijn 1 zetten met koppeling in. En hij valt dan ook niet uit. Ik zou echt niet weten hoe dat komt. Heb 2 redenen


-Luchtfilter er af gehaald en powerfilter erop
- ik had eerst geen versnelingsbak olie


je reed zonder versnellingsbak olie?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Vehikel 17-5-2009 16:33 Print reply

Posts: 2903
Hoe valt ie uit? Een schok en dan uit, of echt wegvallen?

Als je voor het stoplicht staat kan je de koppeling inhouden, maar als je langer stilstaat kan je de brommer beter in z'n vrij zetten, dan gaan je platen wat langer mee.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Puch-Maxi 17-5-2009 22:31 Print reply

Posts: 30
dude? misschien verzuip je hem wel door de koppeling te diep in te duwen
 
I WAS BORN ON A MOPED MOTHAFUCKER!
RM-sm 17-5-2009 22:34 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
dude? misschien verzuip je hem wel door de koppeling te diep in te duwen


deze man heeft verstand van zaken!


ververs je bak olie en stel je koppeling af.
en ook gelijk je brommer.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
brulaap 17-5-2009 23:32 Print reply
Posts: 213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Maxi
dude? misschien verzuip je hem wel door de koppeling te diep in te duwen


je brommer verzuipen door je koppeling te ver in te duwen??
ga alsjeblieft verder met je puch sleutelen gruwelijk

oh wacht ik zal het subtieler doen: waar baseer je het op om dit te zeggen? wat heeft je koppeling met verzuipen te maken
 
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD

Dit topic is 3152 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved