Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vergelijking mtx-sh/nsr ZETA/EURO

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 666 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #566 - vergelijking mtx-sh/nsr ZETA/EURO
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2293 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rens 5-6-01?19:32 Print reply

Posts: 6863
ik heb de uitlaatpoort meteen 0,5mm omhoog moeten frezen omdat toen ik de cilinder gekocht had al zag dat het pistonclipje eruit was geschoten en daardoor was 1 spoelpoort beschadigd en de bovenkant van de uitlaatpoort.
Toen m`n zeta nog niet versleten was maakte ie 12000 toeren op de teller.(verder gaat m`n teller niet)
 
achter de maan is alles beter
-Michiel RS- 5-6-01?19:34 Print reply
Posts: 2803
die vette gasreactie komt door de rotor ontsteking, MBX OWNER.

dat geluid hadik precies het zelfde op me tsx, echt heel uber !!
maar ik heb nu de standaard ontstk er maar weer op,anders geen licht:(
 
MBX OWNER 5-6-01?19:53 Print reply
Posts: 179
Ja kopt dat het door die binnenrotor's komt.

Maar wat voor binnenrotor ontsteking had jij voor je MTX dan?

Mischien wil k hem wel kopen, wat moet tie kosten?

 
Dan the man 5-6-01?20:53 Print reply
Posts: 152
Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

en die inlaat van die euro valt toch wel groter te maken ?
pak gewoon je zeta erbij en maak hem precies na.
en als er een schotje voor zit, dan haal je dat weg.
aux poorten kan je er ook in boren.


Hmm, jij hebt die inlaat niet goed bekeken zeker? Dat is 1 groot gat ZONDER ENIG tussenschotje!!!!! Daar kun je die zuiger al bijna langs naar buiten duwen en jij wilt hem nog groter?? Dat wordt lastig denk ik.
 
Weer terug op de Honda!
Rene 5-6-01?22:34 Print reply
Posts: 2573
hmm, ik ga denk ik eens een poortmap proberen te maken van mn 70 malossi LC, heb hem net zitten bekijken, en hij ziet er al perfect uit, spoelpoorten lopen onder hoeken, (jaja, ik heb er weinig verstand van ) enne volgens mij was dat bij die mt rotzooi niet zo mooi
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Rene 5-6-01?23:02 Print reply
Posts: 2573


hmm, nee, niet echt gelukt, die uitlaatpoort ziet er zo raar uit, omdat daar een stuk uitgeslagen is door het vastlopen

naja, ken er ook nix van :(
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
-Michiel RS- 5-6-01?23:05 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Hmm, jij hebt die inlaat niet goed bekeken zeker? Dat is 1 groot gat ZONDER ENIG tussenschotje!!!!! Daar kun je die zuiger al bijna langs naar buiten duwen en jij wilt hem nog groter?? Dat wordt lastig denk ik.


ow,ik dacht dat het er net als bij een 70 imi uitzag maar dat gat op die poortmap kan bij het smalle gedeelte nog wel wat groter!!
En dan in de zuiger van boven tot onder een evengroot gat, en aan de onderkant vande zuiger de zuiger dichthouden, dus een randje overlaten.


Enne die ontsteking is van een Suzuki RM125,die verkoop ik niet,daar gaik nog mee expirimenteren.

 
Rens 5-6-01?23:14 Print reply

Posts: 6863
die malossi is een sh/nsr cilinder he lijkt veel op die zeta ik denk dat de zeta toch nog sneller is

die uitlaatpoort is die in het echt ook zo vierkant van boven?
 
achter de maan is alles beter
Rens 5-6-01?23:14 Print reply

Posts: 6863
die malossi is een sh/nsr cilinder he lijkt veel op die zeta ik denk dat de zeta toch nog sneller is

die uitlaatpoort is die in het echt ook zo vierkant van boven?
 
achter de maan is alles beter
Rene 5-6-01?23:17 Print reply
Posts: 2573
nee, is ronder, zal nog wel een keer 1tje maken als mn goeie malossi er van af gaat (van de week)

maar jij denkt dat een zeta sneller is??
een goedafgestelde lc malossi met 20mm mikuni en proma haalt de 115/120 en van verschillende fietsenmakers hoor ik dat de 70 zeta lc minder snel rijd(+/- 105), dus de ac zal dan toch ook wel niet sneller rijden?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Rens 5-6-01?23:34 Print reply

Posts: 6863
Ja okay de ac zeta rijd wel minder snel maar als je de lc zeta hebt en het uitlaatkanaal aanpast en auxports boort rijd je die malossi er wel uit denk ik.
 
achter de maan is alles beter
Ali 7-6-2001?17:39 Print reply
Posts: 667
binnen een paar dagen heb ik men cilindert.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
verwijderd 8-6-2001?01:32 Print reply
Posts: 4082
m'n malossi ziet er ook snel uit (ac) 6spoelpoorten, mooi afgewerkte inlaat enzo, maar toch vindt ik zeta beter op een of andere manier
 

Dit topic is 2293 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved