Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - koppelings problemen,,

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1006 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56586 - koppelings problemen,,
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pixl 14-5-2009 21:23 Print reply

Posts: 3125
Doe niet zo moeilijk en wacht gewoon ff op je nieuwe platen. dan ga maar verder huilen.
 
So fuckin' what!?
dutschbird 14-5-2009 21:25 Print reply

Posts: 1760
ik huil niet ik probeer het alleen maar begrijpelijk te maken voor st.nyksterdriver alleen dat duurt ff
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Tombrom 14-5-2009 21:25 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
mischien moet je dat zelf eens doen dan had je het nu ook niet hoeven vragen


jezus jij snapt hem echt niet
 
Rs Dude. 14-5-2009 21:25 Print reply

Posts: 1426
wat die vogel bedoelt is dat als hij in zijn versnelling staat en hij de koppeling in drukt er geen ruk gebeurt.
 
st.nyksterdriver 14-5-2009 21:25 Print reply
Posts: 3376
compressie maakt een brommer altijd aleen als je je zuigerveren oid kapot zijn jij bedoelt dat hij niet ontkoppelt
 
Rs Dude. 14-5-2009 21:27 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
compressie maakt een brommer altijd aleen als je je zuigerveren oid kapot zijn jij bedoelt dat hij niet ontkoppelt


Jaa klopt, compressie heb je altijd me je brommer als je gaat duwen. Als je stil staat zonder dat de motor draait vind er geen compressie plaats
 
dutschbird 14-5-2009 21:29 Print reply

Posts: 1760
en als je je koppeling inhoudt dan draaid je krukas//zuiger niet dus is er geen compressie
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Rs Dude. 14-5-2009 21:31 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
en als je je koppeling inhoudt dan draaid je krukas//zuiger niet dus is er geen compressie

klopt
 
dutschbird 14-5-2009 21:32 Print reply

Posts: 1760
hehe eindelijk iemand die me begrijpt:P
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Yamaha-DTR 14-5-2009 23:14 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
compressie maakt een brommer altijd aleen als je je zuigerveren oid kapot zijn jij bedoelt dat hij niet ontkoppelt


Jij snapt er ook echt geen sjaak van he...
 
Voetentje 14-5-2009 23:34 Print reply

Posts: 2356
Heb zo de topic eens ff doorgelezen... jezus zeg

Maar is het probleem nou al verholpen?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
popiv 14-5-2009 23:42 Print reply

Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
en als je je koppeling inhoudt dan draaid je krukas//zuiger niet dus is er geen compressie


dus jij beweert dat je zodra je de koppeling in drukt je zuiger ophoudt met op en neer gaan?

wat gebeurt er dan als hij stationair loopt? Heb je dan een boxje met een motorgeluid aan ofzo?

als je ontkoppelt dan:
-krijgen je koppelingsplaten speling
-daardoor wordt de draaiende beweging niet meer overgegeven op je versnellingsbak
-dus ga je niet vooruit

Jouw probleem is dat je kabel te kort is, daardoor drukt hij dat stiftje niet ver genoeg meer naar buiten zodat er te weinig speling op je koppelingsplaten is en het net lijkt of je gewoon je koppeling los hebt.

kortom je hebt een verkeerde koppelingskabel, de kabel is te kort in verhouding tot het omhulsel...

snap je t nog

Dit bericht is gewijzigd door popiv op 14-5-2009 om 23:48 uur.
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
Elber 15-5-2009 0:01 Print reply

Posts: 684
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
ik heb het er toch over dat als ik me brommer aanloop dat me brommer niet voor uit komt,, dus dat ik hem door ze compressie moet duwen,, ookal duw ik me koppeling in of laat ik hem los



luister

dat is bij mijn gpr ook

gewoon ff naar voor en achter bewegen dan is het weg

komt omdat de koppelings platen koud zijn en dan gaan ze kleven
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
Evo 15-5-2009 0:08 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: popiv
[...]


dus jij beweert dat je zodra je de koppeling in drukt je zuiger ophoudt met op en neer gaan?

wat gebeurt er dan als hij stationair loopt? Heb je dan een boxje met een motorgeluid aan ofzo?

als je ontkoppelt dan:
-krijgen je koppelingsplaten speling
-daardoor wordt de draaiende beweging niet meer overgegeven op je versnellingsbak
-dus ga je niet vooruit

Jouw probleem is dat je kabel te kort is, daardoor drukt hij dat stiftje niet ver genoeg meer naar buiten zodat er te weinig speling op je koppelingsplaten is en het net lijkt of je gewoon je koppeling los hebt.

kortom je hebt een verkeerde koppelingskabel, de kabel is te kort in verhouding tot het omhulsel...

snap je t nog

Dit bericht is gewijzigd door popiv op 14-5-2009 om 23:48 uur.


hij heeft het erover als hij uit staat, en hem aan WIL drukken, dus ding loopt nog niet :P
 
sathana 15-5-2009 0:11 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
en als je je koppeling inhoudt dan draaid je krukas//zuiger niet dus is er geen compressie



aawh nee... kappe hoor... meen je dit? xD

haal jij je cilinderkop er is af... gebruikt de kickstart in z'n vrij... wat gebeurd er?

waar moet het geluid anders vandaan komen als die aan staat? xD
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.

Dit topic is 2117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved