Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - fasmem duo hot or not??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #56516 - fasmem duo hot or not??
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 4941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Elber 11-5-2009 17:39 Print topicpost

Posts: 684
hallo,

ik kan dus een fasmem duo krijgen voor mijn gpr.

maar ik weet het niet ik twijfel vandaar dat ik nu een soort van de beslissing door jullie laat maken.

nadelen:
1. langzamer
2. niet nodig dus
3. begrensder die ik nu heb past daar niet tussen
4. kost weer geld:P
5. je moet een 2e ophang punt maken.

voordelen
1. geil
2. niemand heeft het..


wat vinden jullie??

graag jullie eerlijke mening.
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet

MarTijn tzr 11-5-2009 17:40 Print reply

Posts: 6970
is je eigen beslissing dus kies zelf maar
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Elber 11-5-2009 17:41 Print reply

Posts: 684
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
is je eigen beslissing dus kies zelf maar



grappig:P

ik twijfel juist te erg..

en ik vraag om jullie mening
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
tuono50 11-5-2009 17:41 Print reply

Posts: 301
als je de nadelen er voor over hebt zeker doen !
ziet er wel vet uit ...
 
surf the asphalt
stephan777 11-5-2009 17:41 Print reply

Posts: 7259
hot
 
2SLOW4ME 11-5-2009 17:42 Print reply

Posts: 1944
tja, langszamer.. je verkoopt die opmaat omdat er meer rollers dan bomen staan. dus ik zie het probleem daarvna nie
Als begrenzing moet je er gewoon weer een leuke ring in doen, afstellen en als je harder wilt boor de de inhoud van de ring groter..

En die 2e ophanging denk ik niet dat het nodig is.
Als het voro een GPR is moet het gewoon plug and play zijn. Heb nog nooit iemand gehoord met een gpr waarbij de uitlaat moest worden verbogen, verlast of de ophangpunten...


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Elber 11-5-2009 17:43 Print reply

Posts: 684
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
tja, langszamer.. je verkoopt die opmaat omdat er meer rollers dan bomen staan. dus ik zie het probleem daarvna nie
Als begrenzing moet je er gewoon weer een leuke ring in doen, afstellen en als je harder wilt boor de de inhoud van de ring groter..

En die 2e ophanging denk ik niet dat het nodig is.
Als het voro een GPR is moet het gewoon plug and play zijn. Heb nog nooit iemand gehoord met een gpr waarbij de uitlaat moest worden verbogen, verlast of de ophangpunten...





er moet een 2e ophang punt toch voor die 2e demper aan de andere kant
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
2SLOW4ME 11-5-2009 17:51 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GPRelber
[...]



er moet een 2e ophang punt toch voor die 2e demper aan de andere kant


http://www.apriliafo...en/Fasemen%20Duo.jpg

Heb ff gezocht op google, maar bij deze fasmen hebben ze daar gewoon wat op verzonnen..
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Elber 11-5-2009 17:52 Print reply

Posts: 684
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


http://www.apriliafo...en/Fasemen%20Duo.jpg

Heb ff gezocht op google, maar bij deze fasmen hebben ze daar gewoon wat op verzonnen..



geniaal

 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
Elber 11-5-2009 18:08 Print reply

Posts: 684
maar ik zou nu gewoon graag jullie mening horen

dus

fasmem duo hot or not?
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
Royal Club 11-5-2009 18:10 Print reply

Posts: 60390
not
2takt doen we een demper per cilinder.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Malaguti RST 11-5-2009 18:10 Print reply

Posts: 1668
zou wel eens hot kennen wezen maar die 2de ophang punt lijkt me niet zo een probleem maar ja weet niet hoe je uitlaat en frame er uit ziet daaro.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
pckor 11-5-2009 18:11 Print reply

Posts: 1364
not draai dan de uitlaat onder de kont door.
 
Malaguti RST 11-5-2009 18:12 Print reply

Posts: 1668
uitlaat onder de zadel is bijna altijd hot
zag op het Aprilia forum een echt vette uitlaat een dubbelen zadel uitlaat voor RS om zag er echt vet uit net als een ducati heeft.

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 11-5-2009 om 18:12 uur.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
gprnick 11-5-2009 18:13 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
not
2takt doen we een demper per cilinder.


Hmm dan moet ik straks dus een 2de manston cil op mn blok frotten

ja ik weet eerst 1 cil al rijdend te krijgen
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 11-5-2009 18:13 Print reply

Posts: 12846
Lekker idioot als je het mij vraagt. Gewoon doen wat je zelf wilt en ik vind heb te lelijk. Voordelen wegen ook totaal niet op tegen de nadelen.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....

Dit topic is 4941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved