Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch maxi koppelingsveren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56507 - puch maxi koppelingsveren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 4181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jokkervok 11-5-2009 15:21 Print topicpost

Posts: 59
hallo

ik heb een puchmaxiblok helemaal standaard.:p

maar k wil graag wat sneller optrekken.
kan je daarvoor andere veren kopen?
ik hoorde ook dat er soorten kleuren waren.

ik wil natuurlek ook niet dat het te erg slijt.
maar dat hij gewoon wat sneller optrekt.

mzzzl
 
Do'h

zurrik3 11-5-2009 15:26 Print reply

Posts: 248
trekveertjes hebben alleen de eerste paar meters nut..
als ik jou was zou ik niet te sterke kopen want dan grijpt je koppeling bijna niet aan en slijt hij snel
 
pitsko 11-5-2009 15:44 Print reply

Posts: 532
koop een ander voortandwiel. kost ¤2 ,50 en je hebt er aardig wat trekkracht mee. standaard voortandwiel is 15 tands, ik zou een 12 tands kopen. als je nog meer trekkracht wil moet je ook groter achtertandwiel. standaard is 45 als je dan 48-50 doet trekt ie nog beter, maar dan moet er waarschijnlijk ook nieuwe ketting op omdat hij te kort is. powerfilter scheelt heel iets met trekkracht maar je merkt het eigelijk niet.
 
Dus.
stephan777 11-5-2009 16:10 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pitsko
koop een ander voortandwiel. kost ¤2 ,50 en je hebt er aardig wat trekkracht mee. standaard voortandwiel is 15 tands, ik zou een 12 tands kopen. als je nog meer trekkracht wil moet je ook groter achtertandwiel. standaard is 45 als je dan 48-50 doet trekt ie nog beter, maar dan moet er waarschijnlijk ook nieuwe ketting op omdat hij te kort is. powerfilter scheelt heel iets met trekkracht maar je merkt het eigelijk niet.



bullshit powerfilter werkt niet!

Gewoon met je orginele filter blijf rijden of je heb echt een brute setup dan wel met een powerfilter.
 
Dingetje 11-5-2009 16:15 Print reply
Posts: 11
je kunt beter een grotere carburateur nemen
een 15mm scheelt alweer iets en ik toch iets makkelijker dan koppelingsveertjes
 
rojo 26-5-2009 18:50 Print reply
Posts: 38
Heeft meschien iemand een keer van een hank koppeling gehoort?
Ik heb er over gelezen maar nou wilde ik dat ook maar kon het nergens vinden nou vroeg ik me af of ik die moest laten maken en waar kan ik dat laten doen

hier de site waar ik het gelezen heb: http://www.puchmaxi.nl/hank_koppeling.php
 
kenny77 26-5-2009 18:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rojo
Heeft meschien iemand een keer van een hank koppeling gehoort?
Ik heb er over gelezen maar nou wilde ik dat ook maar kon het nergens vinden nou vroeg ik me af of ik die moest laten maken en waar kan ik dat laten doen

hier de site waar ik het gelezen heb: http://www.puchmaxi.nl/hank_koppeling.php


licht eraan wat de rest van je setup is .
als dat helemaal standaard is kan je beter voor een goedkoop 70cctje gaan , heb je meer aan.
 
Tim-gpr99 26-5-2009 18:59 Print reply

Posts: 841
Niet met koppelingen gaan klooien op standaard setups, dat heeft toch geen nut. Beter koop je gewoon een snelle 50 airsal of een 70 k-star en als je dan je 12 bing gebruikt (beter haal je een 15) dan rijd je ongeveer 55-60 en trek je zalig op (voor een puch dan he )!
 
GPR50 '99 streetfightert
rojo 26-5-2009 19:40 Print reply
Posts: 38
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimDapp
Niet met koppelingen gaan klooien op standaard setups, dat heeft toch geen nut. Beter koop je gewoon een snelle 50 airsal of een 70 k-star en als je dan je 12 bing gebruikt (beter haal je een 15) dan rijd je ongeveer 55-60 en trek je zalig op (voor een puch dan he )!


Mijn setup is : 70cc getuned
19mm carb
promo gp uitlaat

 
Nukehazard 27-5-2009 18:09 Print reply
Posts: 74
@rojo, zo das nog eens een intelligente aanvulling op dit topic, dank u
 

Dit topic is 4181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved