Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #56500 - Honda Repsol replica
|
Pagina 23 van 28
|
Dit topic is 25952 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
maxisport |
3-6-2009 23:48 |
Posts: 4206 |
whahahah
boeie, hij boekt dikke wheelies en is snel
Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 3-6-2009 om 23:49 uur.
|
|
|
|
grasmaaier89 |
3-6-2009 23:51 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
whahahah
boeie, hij boekt dikke wheelies en is snel
Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 3-6-2009 om 23:49 uur.
zal wel een flink bedrag zijn dat je ervoor vraagt
*ziet lijst met dingen die zijn gebeurt*
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
maxisport |
3-6-2009 23:52 |
Posts: 4206 |
neuj een rooitje en t is de jouwe
|
|
|
|
Malaguti RST |
3-6-2009 23:58 |
Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update
ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)
Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).
weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx
Ik zou voor de VFR of CBR gaan..
de VFR lkkr speciaal en zijn ook heel betrouwbaar...
De CBR is toch een mooier model dan die VFR...
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
maxisport |
3-6-2009 23:59 |
Posts: 4206 |
ff rc30 of rc45 race kappen erom en je hebt een dikke vfr
|
|
|
|
grasmaaier89 |
4-6-2009 0:02 |
Posts: 14412 |
een tientje is niet niks
en die rc45 kappen staan me wel aan
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
maxisport |
4-6-2009 0:05 |
Posts: 4206 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
een tientje is niet niks
en die rc45 kappen staan me wel aan
neej joh geen joetje, bende gek ofsow
die passen, er zijn meerdere mensen die da zo maken.
vroeger maakte ze tenminste echte motoren, naja dat geld alleen voor honda
http://www.youtube.com/watch?v=iO9YVYg4FyU
|
|
|
|
johankreidlerman |
4-6-2009 7:22 |
Posts: 3693 |
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
TECstar |
4-6-2009 13:39 |
Posts: 4664 |
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
grasmaaier89 |
4-6-2009 18:05 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]
minder als 1000 wast
[...]
1000cc motortje lijk me niet licht
[...]
maar das een brommertje!
kale neger dat je bent
en ik zit nog in mn ontdekkingsfase.
Ik ben een fan van koppel, dus zou ik een VFR nemen.
Alleen voor 1000 euro (of minder) een FZR....
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
zx7r |
6-6-2009 19:52 |
Posts: 3868 |
Weet je hoe het rijdt dan? Misschien vind je het wel helemaal niks.
|
|
|
|
TECstar |
6-6-2009 20:21 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
kale neger dat je bent
en ik zit nog in mn ontdekkingsfase.
Ik ben een fan van koppel, dus zou ik een VFR nemen.
Alleen voor 1000 euro (of minder) een FZR....
zal vanaaf ff het nummer van die gozer naar je toe pmmen, kan je een bod doen op die fzr
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
grasmaaier89 |
6-6-2009 21:18 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zx7r
Weet je hoe het rijdt dan? Misschien vind je het wel helemaal niks.
bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.
Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
zx7r |
6-6-2009 21:26 |
Posts: 3868 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.
Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related
Ga dan voor een 2 cil als je van koppel houdt.
|
|
|
|
maxisport |
6-6-2009 21:57 |
Posts: 4206 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.
Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related
mijn vfr gaat gwoon op t gas achterover
die koppeling heb je alleen bij een stoplicht nodig
mn oude gsxr750 ging nie omhoog al had je t graag, moest je flink met de koppeling spelen en t ding had even veel pk als de vfr
Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 6-6-2009 om 21:59 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 25952 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 23 van 28
|
|