Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda Repsol replica

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 947 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #56500 - Honda Repsol replica
Pagina 23 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maxisport 3-6-2009 23:48 Print reply

Posts: 4206
whahahah

boeie, hij boekt dikke wheelies en is snel

Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 3-6-2009 om 23:49 uur.
 
grasmaaier89 3-6-2009 23:51 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
whahahah

boeie, hij boekt dikke wheelies en is snel

Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 3-6-2009 om 23:49 uur.


zal wel een flink bedrag zijn dat je ervoor vraagt

*ziet lijst met dingen die zijn gebeurt*
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
maxisport 3-6-2009 23:52 Print reply

Posts: 4206
neuj een rooitje en t is de jouwe
 
Malaguti RST 3-6-2009 23:58 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx

Ik zou voor de VFR of CBR gaan..
de VFR lkkr speciaal en zijn ook heel betrouwbaar...
De CBR is toch een mooier model dan die VFR...


 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
maxisport 3-6-2009 23:59 Print reply

Posts: 4206
ff rc30 of rc45 race kappen erom en je hebt een dikke vfr

 
grasmaaier89 4-6-2009 0:02 Print reply

Posts: 14412
een tientje is niet niks

en die rc45 kappen staan me wel aan
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
maxisport 4-6-2009 0:05 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
een tientje is niet niks

en die rc45 kappen staan me wel aan


neej joh geen joetje, bende gek ofsow

die passen, er zijn meerdere mensen die da zo maken.
vroeger maakte ze tenminste echte motoren, naja dat geld alleen voor honda

http://www.youtube.com/watch?v=iO9YVYg4FyU
 
johankreidlerman 4-6-2009 7:22 Print reply

Posts: 3693
http://www.brommerfo...ery/view/1524/1/last



je bent niet de eerste die het probeert
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
TECstar 4-6-2009 13:39 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx


minder als 1000 wast

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ik zou een FZR pakken, leuke lichte motoren en je kunt er veel kanten mee op


1000cc motortje lijk me niet licht

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johankreidlerman
http://www.brommerfo...ery/view/1524/1/last

afbeelding

je bent niet de eerste die het probeert


maar das een brommertje!

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
grasmaaier89 4-6-2009 18:05 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


minder als 1000 wast

[...]


1000cc motortje lijk me niet licht

[...]


maar das een brommertje!




kale neger dat je bent

en ik zit nog in mn ontdekkingsfase.
Ik ben een fan van koppel, dus zou ik een VFR nemen.
Alleen voor 1000 euro (of minder) een FZR....
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
zx7r 6-6-2009 19:52 Print reply

Posts: 3868
Weet je hoe het rijdt dan? Misschien vind je het wel helemaal niks.
 
TECstar 6-6-2009 20:21 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



kale neger dat je bent

en ik zit nog in mn ontdekkingsfase.
Ik ben een fan van koppel, dus zou ik een VFR nemen.
Alleen voor 1000 euro (of minder) een FZR....


zal vanaaf ff het nummer van die gozer naar je toe pmmen, kan je een bod doen op die fzr
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
grasmaaier89 6-6-2009 21:18 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
Weet je hoe het rijdt dan? Misschien vind je het wel helemaal niks.



bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.

Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
zx7r 6-6-2009 21:26 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.

Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related

Ga dan voor een 2 cil als je van koppel houdt.
 
maxisport 6-6-2009 21:57 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



bij een one-line motor heb je dat moment dat je koppeling moet loslaten en een flink peut gas moet behouden, en die dingen zijn gemaakt voor snelheid. (hebben ze mij uitgelegd dan) En daar zie ik geen toekomst in.

Dan ga ik liever voor een koppelblok, zodat ik lekker rustig kan genieten van dit mooi geluid (en omdat de RC212V toevallig ook een V-blok heeft in 90 graden).
http://www.youtube.c...&feature=related


mijn vfr gaat gwoon op t gas achterover
die koppeling heb je alleen bij een stoplicht nodig

mn oude gsxr750 ging nie omhoog al had je t graag, moest je flink met de koppeling spelen en t ding had even veel pk als de vfr

Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 6-6-2009 om 21:59 uur.
 

Dit topic is 25952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 23 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved