Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda Repsol replica

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #56500 - Honda Repsol replica
Pagina 22 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TECstar 30-5-2009 17:54 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Dat Monster Energy op een Kawasaki hoort te staan is echt grote onzin. Het word algemeen geadverteerd net als Red Bull.


oh da wisk niet

maar dan nog
waarom zou repsol nou niet op een yamaha kunnen, zolang het gewoon goed staat...


[grappig plaatje btw ]


Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 30-5-2009 om 17:56 uur.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
zx7r 30-5-2009 18:42 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
repsol is honda geen yamaha.

je doet het dus ook niet op een yamaha spuiten.

Onzin, repsol staat net zo hard op aprilia.

En zoals gerrit zegt, Monster is ook niet alleen kawa. Ze zijn misschien groots begonnen met kawa, maar tegenwoordig is het net zo goed bij Yamaha bij tech3 of in de crosswereld.

Verder als je goedkoop uit wilt zijn, en toch een leuk fietsje wilt hebben, dan zou ik gewoon voor een oude cbr600f kiezen.
Een motor volledig namaken gaat je toch nooit lukken, maar met zo'n fietsje kom je voor een leuk bedrag een heel eind.
 
grasmaaier89 3-6-2009 21:27 Print reply

Posts: 14412
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
supermotaaah 3-6-2009 21:29 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx


Honda VFR is een smal fietsje (v4) betrouwbaarheid zal wel snor zitten en er is leuk spul voor te koop.
http://www.tygaperformance.com/site/index.php
 
:|
zx7r 3-6-2009 21:40 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx

bouwjaren zou ook wel makkelijk zijn.
GS500 zou ik niet doen, komt qua zithouding ook niet echt overeen, en je bent er denk te snel op uit gekeken.
Tja en die andere 3 fietsen...
Welk rijgedrag spreekt je het meest aan qua cilinders?

Zelf zou ik denk voor de cbr gaan. Goedkoop, redelijk fietsje, en een hoop onderdelen blijven behouden.

Als je de vfr 750 van na 94 neemt, dan zou ik voor die gaan.

Dit bericht is gewijzigd door zx7r op 3-6-2009 om 21:44 uur.
 
Frysk 3-6-2009 21:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ok, ff een update

ik heb een paar motoren op het oog (niet wetend of t betrouwbaar is, onderhoud goedkoop etc.)

Een Suzuki GS500 (vanwege t frame)
Een honda CBR-F2 vanwege Honda en velgen.
Yamaha FZR van TECstar, omdat tie maar 1000 euro vraagt :P
Honda VFR (scheit aan de achterbrug, die laat ik dan gewoon zo).


weet iemand wat kennis te vergaren over deze motoren, zoals zithouding voor een vent van 2 meter. En betrouwbaarheid, wat opletpuntjes etc.
thnx



GS500 ? nieuw of oud type ?

ik zou een FZR pakken, leuke lichte motoren en je kunt er veel kanten mee op
 
giggitybyte
grasmaaier89 3-6-2009 22:21 Print reply

Posts: 14412
ff de links vergeten

VFR
http://link.marktplaats.nl/247936350
GS500 E (de rooie)
http://link.marktplaats.nl/253396855
De cbr f
http://link.marktplaats.nl/254527478
En de FZR staat een paar pagina's terug
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Joel_koningslust 3-6-2009 22:23 Print reply

Posts: 14514
die gs valt iig al af

2cilinder. en veels te smal


ik stem op de vfr. en daar knal je dan een dichtgelaste blade achterbrug in icm een blade achterwiel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 3-6-2009 22:25 Print reply

Posts: 34930
VFR zeker weten
 
giggitybyte
cmtheman 3-6-2009 22:26 Print reply

Posts: 2710
fzr is coole bike maar meestal wel olieboten (yamaha kwaal) ik heb ook een fzr en die gebruikt net als alle fzr's veel olie.

je hebt er ook wel goede bij en anders is het een kwestie van klepseals vervangen, je kleppen en geleiders checken en evt. honen en nieuwe veren e.d.
 
ZAC #802, KNMV #82
grasmaaier89 3-6-2009 22:45 Print reply

Posts: 14412
dan zal ik voortaan eens goed opletten op en goed betaalbaar VFRje.

 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
geert-nsr 3-6-2009 23:24 Print reply

Posts: 6438
Vfr
Waarom wil je een andere achterbrug? Vind dat juist het mooiste aan die dinge!
 
grasmaaier89 3-6-2009 23:28 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Vfr
Waarom wil je een andere achterbrug? Vind dat juist het mooiste aan die dinge!


ik vind persoonlijk enkele swing-arm niet mooi.
Daarom gaat mn voorkeur uit op dubbele swingarm techniek.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
maxisport 3-6-2009 23:45 Print reply

Posts: 4206
als je lief bent heb ik nog een vfr te koop
snel istie zeker
een zx6r ninja uit 2002 houd m niet bij, optrekken en op top niet
 
grasmaaier89 3-6-2009 23:47 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
als je lief bent heb ik nog een vfr te koop
snel istie zeker
een zx6r ninja uit 2002 houd m niet bij, optrekken en op top niet



Ik heb m gezien op marktplaats, mn ogen rolden mn schedel letterlijk uit
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Dit topic is 25983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 22 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved