Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda Repsol replica

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #56500 - Honda Repsol replica
Pagina 13 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RobinRS98 11-5-2009 20:35 Print reply

Posts: 879
wil je dit op brommer kenteken krijgen ofzo of wat ios de bedoelin ermee als die klaar is ?

 
Stamp die air uit je nikes !
Malaguti RST 11-5-2009 20:37 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
Maar dus even ter informatie wat we allemaal vandaag hebben gegeven

Frame
-We hebben de derbi GPR frame die verleidelijk klinkt.

-Een aprilia RS NM, maar wordt wel een tikkeltje duurder.

-motorframe met vork etc. Dan wordt t wel duurder, maar dan staat er ook gelijk een motor

-een mtx frame??? (honda he)

Kappen
-een cbr 600 kuip+kop voor ??? euro

-Tank van desbetreffend frame.

-beschadigde kappen





zo iets ja.

kuip moet je sub frame voor maken.
AF1 frame enzo RS OM frame zou ook kunnen.
125CC voor vorken ken je soms voor een leuke prijs vast krijgen
ik zou ook een motor benzine tank aanraden dat geeft zo een apart effect als je er op gaat zitten meteen dat motor gevoel (niet te grote tank nemen)

Ik heb eerst met wat technische tekening kuipen en tanks van verschillende motor over me AF1 frame ge zet om te zien wat werkt en wat niet werkt.

Maar een RS om of AF1 of RS NM frame ken je veel mee RS125 vorken enzo passen er zo op (mis ook de achter brug)

Kuip ken je nieuw kopen dan raad ik aan om hem te importeren.
je kan ook voor een 2de hands kuip gaan.

Ik heb al een vergelijking gezien tussen een RS NM en een CBR 600RR ze verschillen niet zo super mega veel kwa dimensies.



Ik heb het bv zo gedaan:
Aprilia AF1 Sintesi frame
Honda RVF 400RR kuip (nieuw)
Honda CBR 400RR tank (2de hands)

kwa geld valt dat best mee als je het slim speelt maar het is niet "gratis"

Ik heb er nog VF1000R remmen en een extra schijf er bij gedaan.

ik heb ook nog getwijfeld of ik geen RS125 vorken in zou zetten maar dat heb ik toch maar niet gedaan (anders zou ik 1 mooi Sintesi velg achter hebben en een lelijke 5 spakes 125 velg voor hebben)

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 11-5-2009 om 20:42 uur.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
grasmaaier89 11-5-2009 20:41 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

zo iets ja.

kuip moet je sub frame voor maken.
AF1 frame enzo RS OM frame zou ook kunnen.
125CC voor vorken ken je soms voor een leuke prijs vast krijgen
ik zou ook een motor benzine tank aanraden dat geeft zo een apart effect als je er op gaat zitten meteen dat motor gevoel (niet te grote tank nemen)

Ik heb eerst met wat technische tekening kuipen en tanks van verschillende motor over me AF1 frame ge zet om te zien wat werkt en wat niet werkt.

Maar een RS om of AF1 of RS NM frame ken je veel mee RS125 vorken enzo passen er zo op (mis ook de achter brug)

Kuip ken je nieuw kopen dan raad ik aan om hem te importeren.
je kan ook voor een 2de hands kuip gaan.

Ik heb al een vergelijking gezien tussen een RS NM en een CBR 600RR ze verschillen niet zo super mega veel kwa dimensies.

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 11-5-2009 om 20:39 uur.



een RS OM wil ik niet.
Die heeft een enkele swingarm en vindt ik lelijk (en komt niet overeen met de Repsol bike)



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
wil je dit op brommer kenteken krijgen ofzo of wat ios de bedoelin ermee als die klaar is ?



Ik ga een frame met kenteken natuurlijk
En als tie klaar is, rijden en beetje rondtouren erop natuurlijk



Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-5-2009 om 20:42 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Malaguti RST 11-5-2009 20:44 Print reply

Posts: 1668
Dan heb je de volgende frames nog over:
Derbi GPR
Honda NSR (lelijk frame maar RS125 en 250 kuip gaat er makkelijk op)
Honda NS1 (mijn favoriet maar ja kenteken is niet echt te doen zonder een bal hoofd transplantatie van een NSR)

NS1 blok er in en dan ga je echt hard NS1 spullen en NSR125 spullen passen op NSR frames.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Banaan 11-5-2009 20:46 Print reply

Posts: 5725
Zou je niet eerst de keuze maken tussen brommer of motorframe?:P
 
Malaguti RST 11-5-2009 20:48 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Zou je niet eerst de keuze maken tussen brommer of motorframe?:P

heb al een tijdje het idee om een bal hoofd van een brommer op een motor frame te zetten en dan een NS1 blok er in de beunen.

beetje belachelijk duur en veel werk maar heb je meteen de vetste brom ooit.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Derbi-Olaf 11-5-2009 20:48 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

heb al een tijdje het idee om een bal hoofd van een brommer op een motor frame te zetten en dan een NS1 blok er in de beunen.

beetje belachelijk duur en veel werk maar heb je meteen de vetste brom ooit.

klop dan de nummertjes om

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Malaguti RST 11-5-2009 20:49 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

klop dan de nummertjes om


ken ook
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
grasmaaier89 11-5-2009 20:49 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Zou je niet eerst de keuze maken tussen brommer of motorframe?:P



dat is nogal een moeilijke keuze:P

ik ben 20 al, en mn brommertijd moet toch wel een eindpunt krijgen.
Maar een Repsol die jankt als een 2takt, of een motor die alleen maar gilt...


Ik heb veel mensen die stemmen voor de motor (van familie-kant), dus wie weet

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-5-2009 om 20:50 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Malaguti RST 11-5-2009 20:50 Print reply

Posts: 1668
heb je al idee wat voor kuip je wilt?

en blok?
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Derbi-Olaf 11-5-2009 20:52 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



dat is nogal een moeilijke keuze:P

ik ben 20 al, en mn brommertijd moet toch wel een eindpunt krijgen.
Maar een Repsol die jankt als een 2takt, of een motor die alleen maar gilt...


Ik heb veel mensen die stemmen voor de motor (van familie-kant), dus wie weet

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-5-2009 om 20:50 uur.



http://link.marktplaats.nl/249864749
koop dan gewoon zoiets.




of die
http://link.marktplaats.nl/247997036

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 11-5-2009 om 20:55 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Malaguti RST 11-5-2009 20:53 Print reply

Posts: 1668
ja en dan daar op een RC54 kuip doen of iets in die richting
of als je echt te veel cash heb laat/maak zelf een frame naar je wens en doe er een leuk apart blok in (V4? HONDA natuurlijk)

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 11-5-2009 om 20:54 uur.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
grasmaaier89 11-5-2009 20:54 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
heb je al idee wat voor kuip je wilt?

en blok?



ruuuuuuuuuuuustiggg!!

Ik heb deze topic nog geen 9 uur geleden gepost:P
Vergeet niet dat t tijd nodig heeft om iets te maken he
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Malaguti RST 11-5-2009 20:56 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



ruuuuuuuuuuuustiggg!!

Ik heb deze topic nog geen 9 uur geleden gepost:P
Vergeet niet dat t tijd nodig heeft om iets te maken he

nee zat ff te checken hoe ver je idee al was.

je moet voor al niet denken ah doen we ff in 1 week ben ook al meer dan 1 a 2 maanden bezig aan mijne.

en nouw ken ik echt niet wachten om er mee te rijden maar ik doe het rustig aan zo dat ie echt zo goed mogelijk word.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
zx7r 11-5-2009 20:58 Print reply

Posts: 3868
Ik heb niet alles gelezen hier, maar wat een gelul. De remkracht doseren door aan je hevel te verstellen?????>

Het enige wat je doet is is het aangrijppunt veranderen. Tuurlijk rem je minder hard dan op de volle stand, MAAR dit komt omdat je hevel uiteindelijk op je handvat zit.

Fucking monken hierzo.

Ohwja en stop is met dat achterlijke +1 +2 gelul. Heb je niks te melden, plaats dan ook geen reactie.

Voor dit project heb je geen bremboremmerij nodig. Het is het geld niet waard voor wat het ten goede komt.
 

Dit topic is 25993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved