hallo ik ben nieuw mijn naam is Hindrik.
Ik heb sinds kort een revival TS. Ik heb al een paar keer gelezen dat die moeilijk zijn om op te voeren, maar toch wil ik ietsje sneller.
ik heb gisteren de uitlaat schoongemaakt
(met gootsteenontstopper) en verder beetje zitten prutsen beetje ontdekken hoe alles werkt.
hij gaat nu in plaats van 45 50 dus dat is al een vooruit gang.
kan ik hem wat sneller maken 60 ongeveer.
ik weet dat er al een paar van deze topics zijn maar zoals al eerder gezegd ik ben beginner dus ik snap het nog niet helemaal. wat ik wil proberen is andere uitlaat, maar zijn die er wel voor revival ts? ik wil ook wel proberen een kleiner tandwiel. op mijn(achter)tandwiel staat nu 33
(ik verwacht dat dat de maat is) wat is de perfecte grote
( of bijna perfecte grote). probleem welk tandwiel moet ik vervangen het achter of voor. Achter lijkt me makkelijk voor lijkt me onmogelijk. Ik heb ook nog gehoord van iemand als je je tandwiel vervangt door een kleinere dat je ook een andere ketting erop moet zetten klopt dat?
en als er nog tips zijn voor wat ik kan schoonmaken zonder dat er veren uitschieten vertel ook maar.
alvast bedankt.
een biturbo uitlaat schijnt fijn te lopen op een revival. verder zou ik pas aan de twv gaan prutsen als je de rest van de setup in orde hebt. tandwielen zijn niet echt een manier om een brommer op te voeren. je hoeft geen andere ketting te kopen, misschien moet je deze wel wat inkorten.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
een biturbo uitlaat schijnt fijn te lopen op een revival. verder zou ik pas aan de twv gaan prutsen als je de rest van de setup in orde hebt. tandwielen zijn niet echt een manier om een brommer op te voeren. je hoeft geen andere ketting te kopen, misschien moet je deze wel wat inkorten.
Mij is geleerd dat als je met tandwielen gaat kl*ten dat je dan het hele setje moet doen (tandwielen (voor en achter) en ketting). Dit is omdat het op elkaar in moet slijten.
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
heey..
maat van mij heeft een revival en die heeft op origineel een techno uitlaatje gezet...
das alles..
nu loopt ie makkelijk 60...
ook moet je maar even vragen bij je dealer of er een begrenzer in zit.
want als die er in zit kun je opvoeren wat je wil maar die begrenzer begrenst:P
good luck!
Mij is geleerd dat als je met tandwielen gaat kl*ten dat je dan het hele setje moet doen (tandwielen (voor en achter) en ketting). Dit is omdat het op elkaar in moet slijten.
klopt, anders blijf je bezig.
edit: zie nu zelf ook de tegenstrijdigheid in mijn berichten. maar het is idd beter om je ketting en tandwielen tegelijk te vervangen, maar het hoeft niet perse.
Dit bericht is gewijzigd door markhispania3 op 10-5-2009 om 19:25 uur.
een technigas next r past wel op een streetmate... die hebben wel hetzelfde blok, dus hij sluit wel goed aan denk ik, alleen de ophanging zul je dan misschien naar moeten kijken.
die biturbo's presteren volgens mij wel goed, en anders heb je ook nog een chrome techno...
kun je techno chroom of biturbo bij een brommer zaakje kunnen halen of kun je ze alleen over internet bestellen. dan weet ik of ik hem nu moet bestellen.
dan nog een vraag als ik die uitlaat vervang rij ik dan 60 met me revivaltje?
mensen meer tips om hem een klein beetje sneller te maken vertel maar.
ik hou het liever simpel dus het blok openschroeven heb ik liever niet behalve als jullie een instructie hebben.
( ik ben bang dat er veren of andere dingen uitschieten)
ik heb ook een schroef aan de zijkant als ik die aandraai gaat de startmoter sneller maar volgens mij haalt die dan een mindere
max snelheid. ik hoorde dat dat voor meer benzine zorgt maar dat als je m helemaal uit schroeft de motor niet start omdat er niet genoeg lucht bijkomt kan ik hier wat aan doen (daarmee bedoel ik iets simpels)