Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - GT4 cyl ofniet? (pics)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5645 - GT4 cyl ofniet? (pics)
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nikoz 29-9-02?19:52 Print topicpost
Posts: 819
vriend van mij had laatst deze cyl op zijn nsr liggen maar heeft warmloper gehad en nu ongeluk dus ik kan em heel cheap overkopen maar weet niet zeker of het wel een gt4 is want hijs 44,5 mm (zelfde als malossi):






Hier zie je dat ie warmloper heeft gehad geen diepe kras btw.


 
mito maaaster

Martijn 29-9-02?20:26 Print reply
Posts: 10000
waarom staat er GT4 op je cil???

ik zou haast denken dat het er een is...maja..verder geen verstand van dat soort cils...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Woeter 29-9-02?20:38 Print reply

Posts: 2832
Nou als het er op staat zal het er wel een zijn lijkt me. De uilaatpoort ziet er ook goed uit dus zal wel
 
Nikoz 29-9-02?20:45 Print reply
Posts: 819
ehm nouja bij 50cc staat dus dat het 50cc is en de mijne is toch echt 70 maar hij is wel bloedsnel vriend van mij met nsr trok mij er net uit met die cyl 12mm en 4 bak ik 16mm 6 bak 70 mal maar wel gare lagers. en mijn top was wel hoger maartoch ding was wel ziek snel hij zei met 16mm had ie van mij geleend draaide dat ding gewoon meer toeren dan de teller !!
 
mito maaaster
Sneks 29-9-02?21:30 Print reply
Posts: 2499
is gewoon een 70 imi

of een eurokit/kaio, daar staat gt4 op, wat betekent dat ze gewoon een gt4 cilinder hebben gebruikt om een buitenmal te maken voor het gieten van hun cilinders.

owja, malossi is 45,5, en deze cilinder is of 45, dan is het een eurokit/kaio of 46mm, dan is het een imi, als het 45,5 is, is hij al eens uitgehoond.

en waarom antwoorden hierboven allemaal mensen die er niets vanaf weten

[This message is edited by Hans F. on 29-9-02 21:52]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Nikoz 29-9-02?22:00 Print reply
Posts: 819
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

is gewoon een 70 imi

of een eurokit/kaio, daar staat gt4 op, wat betekent dat ze gewoon een gt4 cilinder hebben gebruikt om een buitenmal te maken voor het gieten van hun cilinders.

owja, malossi is 45,5, en deze cilinder is of 45, dan is het een eurokit/kaio of 46mm, dan is het een imi, als het 45,5 is, is hij al eens uitgehoond.

en waarom antwoorden hierboven allemaal mensen die er niets vanaf weten

[This message is edited by Hans F. on 29-9-02 21:52]


Kijk hier heb ik wat aan.. wel jammer dat het een imi is hij was wel snel hoor maargoed nog ff kijken dan denk toch dat ik ff doorspaar en dan een hebo haal en deze imi maar gewoon terug geef en geen zuiger enzo voor ga kopen ben niet zo rijk
 
mito maaaster
Martijn 29-9-02?22:06 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

en waarom antwoorden hierboven allemaal mensen die er niets vanaf weten



omdat de meesten gewoon geen fuck met imi troep te maken willen hebben zoals jij hans.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Superfunk 29-9-02?22:27 Print reply

Posts: 1442
Een maat van me had een 70cc(imi)nieuw gekocht en daar stond ook GE2 op.
En dat ding wil dus echt wel doorrijden,Je kunt er een voordeel mee hebben en zeggen dat het een orginele honda keuringsmerk is.Maar het gaat en gaat maar door(ook veel toeren en toch kracht) .

(how er ging iets mis met reply-en)

[This message is edited by Superfunk on 29-9-02 22:31]
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Martijn 29-9-02?22:55 Print reply
Posts: 10000
je kunt je reply ook deleten, als je ana het editen bent staat er beneden zon grijze knop edit, waar je op klikt, maar daarnaast staat klik HIER om de reply te deleten....moet je op HIER klikken...dit ziet er zo laim uit...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
chriss 29-9-02?22:59 Print reply
Posts: 1859
wat is een warmloper eigelijk?, zelfde als vastloper?
 
Woeter 29-9-02?23:16 Print reply

Posts: 2832
Maar als ie zo snel is waarom ga je em dan niet gewoon gebruiken ook al is het een imi
 
Martijn 29-9-02?23:34 Print reply
Posts: 10000
warmloper is niet het zelfde als vastloper.

bij een warmloper loopt de motor wel vast, maar bijna meteen daarna kun je hem weer tornen (rond draaien).

bij vastloper zit ie echt vast.

volges mij is et zo tohc? heb alleen nog maar warmloper gehad
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
crazypeter 30-9-02?08:48 Print reply

Posts: 1298
hoeveel moet die dan voor die cilinder hebbe


dan kom ik eff met een vraag ik heb op me nsr een zwarte ge2 cilinder
ik draai maximaal 12000 toeren
en hij trek hem door bij de 5000 toeren
en metrakit uitlaat
ik rijd er 90 95 op auto teller
is dit nou die 50 cc of zo imi 70 cc ??
 
bla bla bal bla bla bla blah
Superfunk 30-9-02?08:52 Print reply

Posts: 1442
Als ik eerlijk mag zijn,ik denk 70cc, maar dit kun je makelijk zien door even je cilinderkop eraf te halen.
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
solidsjakie 30-9-02?09:06 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: nikoz?

ehm nouja bij 50cc staat dus dat het 50cc is en de mijne is toch echt 70 maar hij is wel bloedsnel vriend van mij met nsr trok mij er net uit met die cyl 12mm en 4 bak ik 16mm 6 bak 70 mal maar wel gare lagers. en mijn top was wel hoger maartoch ding was wel ziek snel hij zei met 16mm had ie van mij geleend draaide dat ding gewoon meer toeren dan de teller !!


Is dit bijzonder dan met een nsr?? :n
 
Woeter 30-9-02?14:33 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: Hans F.?
en waarom antwoorden hierboven allemaal mensen die er niets vanaf weten

[This message is edited by Hans F. on 29-9-02 21:52]

Nou Hans als jij er zoveel van af weet, leg dan eens uit als ze een buitenmal van een GT4 cilinder gebruiken waarom ze dan geen binnenmal van een GT4 cilinder gebruiken
 

Dit topic is 749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved