Het is nog steeds niet opgelost, ik heb het nu wat grondiger aangepakt.
Onderste kroonplaat, kan iemand dit vergelijken bij hem/haar? Het zou mogelijk zijn dat hier iets van ringen tussen de kroonplaat en het frame/balhoofd zou moeten? Maar van de andere kant houd ik boven dan eigenlijk te weinig ruimte over voor de laatste moer dacht ik..
[edit nee dit hoort trouwens zo, zou deze lager zitten dan botst het frame niet meer tegen de draaihoek-begrenzer aan(of hoe noemt men dat) dan zou je dus het stuur te ver kunnen doordraaien. Dit is dus geen optie
Bovenste moer+stofkap van het balhoofd gedeelte(komt nog 1 moer+kapje bovenop), ligt op dezelfde hoogte als de voorvorkpoten.
Op de 2 foto's hierboven zie je dat de pal van het stuurslot nog steeds 1 a 2cm onder het stuk metaal zit waar die eigenlijk achter zou moeten zitten.
Hier komt dus nog 1 grote moer bovenop.
Weet iemand wat ik nog zou kunnen doen/wat ik verkeerd doe?
Gr erik
Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 28-5-2009 om 21:10 uur.
Of heb ik gewoon een contactslot+bovenste balhoofdplaat dat niet voor NSR is?
Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 28-5-2009 om 21:15 uur.
Ik heb ondertussen uitgevogeld dat het maar aan 2 dingen kan liggen: (eigenlijk 3)
- Het uitstekend stuk ijzer op het frame zit op de verkeerde plek(te hoog)
-Het contactslot is niet van NSR (denk het eigenlijk wel, is het enige zwart-plastieken slot van Honda)
-De bovenste kroonplaat hoort niet bij NSR
Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 28-5-2009 om 22:46 uur.
|