Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Blijf maar niet stationair lopen+gas zit bovenin

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56297 - Blijf maar niet stationair lopen+ga...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotmake 2-5-2009 18:38 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS2Racer91
[...]

het gaat hier niet om een 4 takt

membraamklepjes
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
stephan777 2-5-2009 18:41 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

membraamklepjes



leer lezen balhaar



er staat duidelijk NIET
 
stephan777 2-5-2009 19:16 Print reply

Posts: 7259
Dit heb ik van de FAQ:

Hoe kun je checken of je inderdaad valse lucht hebt?
Je laat je brommer stationair lopen (liefst in hele lage toeren). En dan spuit je op de "kansmakende plek" terpetine (je moet dus ff een spuitbus met terpetine halen). Als je brommer dan afslaat (of ineens anders gaat lopen). Dan zuigt hij daar valse lucht. Je kunt ipv Terpetine ook haarlak, deo, luchtverfrisser, remreiniger enz. gebruiken. (het liefst wel iets wat brand, dat kun je checken door er een aansteker voor te houden )



Mijne loopt helemaal niet stationair. dus zal het wel valse lucht zijn?
 
stephan777 3-5-2009 18:24 Print reply

Posts: 7259
Iemand?
 
sibren mt 25-5-2009 17:10 Print reply
Posts: 585
michien even condensator en contact punten vervangen kost ook bijna niks ja

loopt die ook erg zwaar dat die beetje aanloopt bij de lagers zoja lagers vervangen

zuiger even controleren op speling en of ze veren nog goed zijn
daar kan het ook wel aan liggen
 
jimbob 25-5-2009 17:13 Print reply

Posts: 635
Ik had laatst dat m'n gaskabel te slap stond, waardoor het tonnetje aan het einde van de kabel in de luchtstroom hing.
Hierdoor wilde 'ie dus niet stationair lopen.

Denk niet dat dit vaak voorkomt, maar je kunt er even naar kijken.
 
sendaxtreem 26-5-2009 18:20 Print reply

Posts: 153
hoe zit het met je vlotter ligt die wel helemaal 100% goed of staat ie te ver dicht waardoor die minder brandstof krijgt.
 
Error1991 26-5-2009 18:36 Print reply

Posts: 939
haal het dekseltje van je carb er ff af en geef dan gas, dan zie je gelijk of het iets te maken heb met je kabel. ga daarna andere dingen uitsluiten.
 
Thijsje 26-5-2009 18:45 Print reply

Posts: 1687
wwww.puchforum.com zitten van die sjonnies die dat wel weten



verder,
hweeft het vlotter geen ENE ruk te maken met stationair draaien, bullshit dus.

valse lucht valt mischeien wel te testen met thinner.
alleen zou ik deodorant pakken, zit al in een busje, verneveld mooi, dus ideaal.

hou hem redelijk in toeren, inderaad laag mogelijk, en spuit deo bij voetpakking, spruitpakking, carb/spruit verbinding.


bij de carb/spruitverbinding heeft puch vaak, snel valse lucht. spruitstuk krom oid, kan snel...



contactpuntjes en condensator vervangen,
14 euro vor contactpuntjes
10je voor condensator.


iig, als je slim bezig bent, want met die prijsen hb je die van BOSCH. imitatie is KUT



 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
stephan777 26-5-2009 18:46 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
wwww.puchforum.com zitten van die sjonnies die dat wel weten



verder,
hweeft het vlotter geen ENE ruk te maken met stationair draaien, bullshit dus.

valse lucht valt mischeien wel te testen met thinner.
alleen zou ik deodorant pakken, zit al in een busje, verneveld mooi, dus ideaal.

hou hem redelijk in toeren, inderaad laag mogelijk, en spuit deo bij voetpakking, spruitpakking, carb/spruit verbinding.


bij de carb/spruitverbinding heeft puch vaak, snel valse lucht. spruitstuk krom oid, kan snel...



contactpuntjes en condensator vervangen,
14 euro vor contactpuntjes
10je voor condensator.


iig, als je slim bezig bent, want met die prijsen hb je die van BOSCH. imitatie is KUT






Jah ik zit al op puchforum:P

alleen ik kan nu ff niet verder want me achterwiel ligt er ff vanaf.
 
Ruben drd 28-5-2009 15:00 Print reply
Posts: 11
heb ik gehad met mijn derbi en toen was het rubbertje van de carbarateur naar het blok open gescheuurt

 

Dit topic is 1968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved