Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - RS, GPR, NSR of welke denken jullie?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 515 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5624 - RS, GPR, NSR of welke denken jullie...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3362 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 28-9-02?20:06 Print reply
Posts: 2803
Woow die scooter in dat filmpje gaat zeker wel snel man !!
Tjek de sound en de rem die hij inknijpt terwijl hij optrekt
 
jeroen 28-9-02?20:49 Print reply

Posts: 15066
hee die vrag had ik ook poosje geleden, psies hetzelfde, en ik heb een senda gekocht, blijf crosser he, alleen heb ik nu ook een scootergeluid, en ik mag em niet opvoeren, hehe we zullen zien
 
Kouwe Arie 28-9-02?20:49 Print reply
Posts: 2065
15 meter in 4 seconden doet die derbi ongeveer vanaf stilstand

en die rs doet die 15 meter in 3.5 seconden vanaf stilstand. hoeveel km/h is dat gemiddeld?

momentje..
 
Eef 28-9-02?21:01 Print reply

Posts: 2351
ik vind de Appie RS cker wel bruut en die ga ik ook kopen als ik 16 ben... moet nog 587 dagen wachtten (hep et uitgerekend ) ik vind hem cker strak alleen de achterkant moet je anders maken (idd beetje opgeblazen) ik vind nsr en gpr niet echt mooi voorgeleken met een appie rs
 
aprilia2000 mod... :p
scooterkiller 28-9-02?21:19 Print reply

Posts: 2987
NSR kicks ass.

Meer heb ik niet te zeggen.


 
BIERTJUH!!!!!!!!
chriss 28-9-02?21:20 Print reply
Posts: 1859
ik vind appie beetje lelijke voorkuip hebben, wat te groot en te rond, nsrII en ns1 is gewoon supergeil

zie wat ik bedoel :

op de krasjes na dan

[This message is edited by chriss on 28-9-02 21:29]
 
chriss 28-9-02?21:31 Print reply
Posts: 1859
Quote:
Originally posted by: -Michiel-?

Woow die scooter in dat filmpje gaat zeker wel snel man !!
Tjek de sound en de rem die hij inknijpt terwijl hij optrekt


whahaha die kimko dink naaid em dr echt wel snel tussenuit vergeleken met de schakels
 
thax 28-9-02?23:03 Print reply
Posts: 218
die grp en rs trekken echt fucking hard op, denk dan ook dat ik voor een van hen ga sparen, want het probleem bij nsr is dat ik ze nergens te koop zie, en als ik ze wel zie, zijn ze niet veel duurder dat de goedgeprijsde rs en gpr....maja als iemand een goed argument hier tegenin heeft hoorik het natuurlijk graag
 
sub-atomic particals disappearing into the realm of nothing
Blukaap 28-9-02?23:20 Print reply

Posts: 10006
NSR heeft 'iets' en een (nieuwe) RS/GPR etc hebben dat niet.

Oude RS heeft ook een beetje 'iets'.
 
Bastila is lief
NSR-Freak Sybren 28-9-02?23:48 Print reply
Posts: 68
ik zou een nsr nemen, veel onderdelen te krijgen... en goede kwaliteit.
''Inferno'' van dit forum zei: NSR is oud, dus treden sneller problemen op...
is dus echt onzin! (niet negatief bedoeld)
Goed onderhoud en het blijft voor eeuwig rijden,(onder onderhoud valt natuurlijk ook revisie e.d)
en alles valt tenslotte te maken...(mits de schade asociaal groot is )
neem gewoon een nsr, aprilia heeft ontstekings problemen, en die gpr dat is toch derbi? dat lijkt me al helemaal niks, heb hem wel eens gezien maar niet boeiend
 
Sneks 29-9-02?00:49 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.

en deze filmpjes op 50cc.nl

http://www.50cc.nl/uitlaten.htm#

check hoe hard die rs en gpr optrekken met alleen andere uitlaatjes.
dat zie ik een nsr nog niet doen met ori 50, mischien neit eens met 70.



Euhm, die gpr heeft een getunde 72cc airsal, 21mm carb., aangepast carter, powerfilter, mvt buitenrotor ontsteking etc. Ding is vere van standaard.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
-Zeroed in- 29-9-02?02:13 Print reply

Posts: 3255
oeps nogsteeds vetjes, hoe weet je dat
die andere rs50 en die senda zijn toch wel allebei std verder?
enne, als je een nsr zonder problemen wil hebbe kost ie toch ook wel wat.
tzijn inderdaad mooie dinkies als hij echt helemaal opgeknapt is, maar dan ook echt helemaal, gespoten enzo.
anders kan zon dingetje nie tippe aan de nieuwe racers van nu.

 
thax 29-9-02?11:05 Print reply
Posts: 218
Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.


enne, als je een nsr zonder problemen wil hebbe kost ie toch ook wel wat.
tzijn inderdaad mooie dinkies als hij echt helemaal opgeknapt is, maar dan ook echt helemaal, gespoten enzo.
anders kan zon dingetje nie tippe aan de nieuwe racers van nu.


helemaal mee eens, een nsr kan echt supervet zijn, maar dan leg je er dus echt veel voo rneer, voor dat geld kun je volgens mij ook naar de nieuwe racers kijken...
 
sub-atomic particals disappearing into the realm of nothing
Pingu 29-9-02?15:15 Print reply
Posts: 1842
probleem met nsr is denk ik de 4bak en de membraaninlaat op cil, ook niet echt brute cil's voor te koop vind ik. nou 6-bak kun je erin pleuren, probleem minder carterinlaat weet ik niet of het veel scheelt alleen niet echt ruige cilinders of je moet net als hans f. aan een cil uit japan komen . maar ik denk wel dat nsr het beste blok heeft van de 3, er rijden nog heel veel nsrren rond en aprilia's van 1990 bv. zie je nauwelijks meer (af-1 bv.) Derbi weet ik niet echt, wel snel te maken maar nsr ook, kijk maar naar de sbow races, nsrren zijn meestal het snelst....

 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blukaap 29-9-02?15:19 Print reply

Posts: 10006
Maar een NSR waar je bloed zweet en blabla ingestopt hebt is wel iets 'speciaals' en hoort bij je.

Zoals ludes MT bij hem hoort.

Ik vind die nieuwe dingen gewoon niet zo geweldig, alleen de oude RS en de Motohispania RX vind ik wel aardig.
 
Bastila is lief

Dit topic is 3362 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved