Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Derbi uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 993 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56239 - Derbi uitlaat
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiLimited08 27-4-2009 22:11 Print topicpost

Posts: 492
Wat is een goede uitlaat voor een derbi senda. Liefst bovenlangs, nou alleen maar. Hij moet veel trekkracht hebben en met grote powerband. Rij voor de rest met
originele setup ontgrenst nog. Tandwiel verhouding is
ook nog helemaal standaard. Weet niet precies uit me
hoofd.
 

stephan777 27-4-2009 22:12 Print reply

Posts: 7259
search is.

Gianelli Conti is een leuke uitlaat maar hier zijn al 4 miljoen topics over.
 
DerbiLimited08 27-4-2009 22:15 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
search is.

Gianelli Conti is een leuke uitlaat maar hier zijn al 4 miljoen topics over.



bedankt voor je snelle reactie. Ja had al beetje zitten kijken. Maar dan zie je toch weer meer uitlaten derbij komen die dan weer dat heeft. Maar nog niet echt een wat ik graag wil.

Ja dacht ook al beetje aan die Conti
 
jan-dx11 27-4-2009 22:18 Print reply

Posts: 4931
yasuni cross hm
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Johannes1991 27-4-2009 22:38 Print reply

Posts: 94
yasuni cross gewoon, prachtig uitlaatje...echt goede prestaties en een mooie terkkracht!!
heb je een oud of nieuw type blok? dus een 14mm of een 17.5 carbu?

greetz
 
DerbiLimited08 28-4-2009 9:22 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johannes1991
yasuni cross gewoon, prachtig uitlaatje...echt goede prestaties en een mooie terkkracht!!
heb je een oud of nieuw type blok? dus een 14mm of een 17.5 carbu?

greetz


tis een derbi drd limited van 2008. Dus denk nieuwe
 
ronaldt 28-4-2009 9:37 Print reply

Posts: 2735
wil je ooit nog 70cc of iets dergelijks?

Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 28-4-2009 om 9:37 uur.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
DerbiLimited08 28-4-2009 9:44 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
wil je ooit nog 70cc of iets dergelijks?

Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 28-4-2009 om 9:37 uur.


ja, misschien veel later. Maar denk het niet
 
ronaldt 28-4-2009 9:46 Print reply

Posts: 2735
de gianelli conti(of eigenlijk !enduro!) is een 50 pijp. De 'normale' yasuni cross ook, metrakit thrower, leovince v6, dat zijn allemaal 50 pijpjes. Met bijvoorbeeld een cross HM zul je met eventuele setupwijzigingen nog beter uit de voet kunnen. Je moet dus even weten wat je wilt
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Johannes1991 28-4-2009 10:27 Print reply

Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: David Honda
[...]


tis een derbi drd limited van 2008. Dus denk nieuwe


het verschilt nogal of je een 14mm of een 17.5 mm carbu hebt....want bij veel topics zeggen mensen, ja hij gaat zo hard en trek zo snel op...terwijl er nergens iets vermeld staat over de carburateur en tandwielverhouding.
dus zet dat er wel altijd bij en vraag wie met welke setup zijn ervaringen heeft.
in jou geval dus een 17.5 carburateur.


 
DerbiLimited08 28-4-2009 18:15 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johannes1991
[...]


het verschilt nogal of je een 14mm of een 17.5 mm carbu hebt....want bij veel topics zeggen mensen, ja hij gaat zo hard en trek zo snel op...terwijl er nergens iets vermeld staat over de carburateur en tandwielverhouding.
dus zet dat er wel altijd bij en vraag wie met welke setup zijn ervaringen heeft.
in jou geval dus een 17.5 carburateur.




Oke bedankt. Jij ook Ronald. Denk toch dat het een v6 vind. Omdat die wel prestaties heeft en het ook wel een mooi dempertje is met mooi geluid. Of de Gianelli Conti. Zit beetje daar tussen te twijfelen
 
Frysk 28-4-2009 18:21 Print reply

Posts: 34928
Leovince V6 hebben een brede powerband en klinken ook niet verkeerd voor een standaard brommertje
 
giggitybyte
DerbiLimited08 28-4-2009 19:13 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Leovince V6 hebben een brede powerband en klinken ook niet verkeerd voor een standaard brommertje



oke bedankt
 
Jasper Strahiem 28-4-2009 19:16 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johannes1991
[...]


het verschilt nogal of je een 14mm of een 17.5 mm carbu hebt....want bij veel topics zeggen mensen, ja hij gaat zo hard en trek zo snel op...terwijl er nergens iets vermeld staat over de carburateur en tandwielverhouding.
dus zet dat er wel altijd bij en vraag wie met welke setup zijn ervaringen heeft.
in jou geval dus een 17.5 carburateur.



Orgineel zijn die 17,5mm begrenst met een plaatje tussen spruitstuk en caba. Zodat het nog op 14mm neer komt
 
Make the most of now
suzuki rm 28-4-2009 19:18 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

Orgineel zijn die 17,5mm begrenst met een plaatje tussen spruitstuk en caba. Zodat het nog op 14mm neer komt


bij de mijn iig niet, weet niet hou dat bij andere derbi's zit?
 
DerbiLimited08 28-4-2009 19:54 Print reply

Posts: 492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


bij de mijn iig niet, weet niet hou dat bij andere derbi's zit?



Als ik dat plaatje deruit haal dan moet die zeker weer afgesteld worden?
 

Dit topic is 3353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved