Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Wat is leuk?? Cross!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56221 - Wat is leuk?? Cross!
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 4640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 30-4-2009 22:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

als hij echt controleerbaar vermogen wilt (echt makkelijk rijden dus) moet hij voor een xr250 ofzo gaan, zo'n luchtgekoelde 4takt, gaat ook niet snel kapot, en de aanschaf is niet duur, en je schijt niet meteen 7 kleuren stront van het vermogen van zo'n ding

Wss rijd de DT makkelijker
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
robindope 1-5-2009 9:54 Print reply

Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



hoe toepasselijk is je avator ineens


Ja moet toch iets hebben en aangezien ik nu nog een puch heb :P

 
heeft iemand een snelle cilinder voor puch
kpotmake 2-5-2009 8:21 Print reply

Posts: 3065
bij zo'n dt'tje heb je nog echt last van een powerband, bij zo'n xr250 is het gewoon gas opendraaien en dan pruttelt hij aan
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
robindope 2-5-2009 9:32 Print reply

Posts: 129
wat is een powerband ?
:P
 
heeft iemand een snelle cilinder voor puch
BrommertGast 2-5-2009 9:39 Print reply
Posts: 11
Het toerenbereik waarin je brommer het meeste kracht heeft, bijvoorbeeld 6000-8000 toeren. Hoe hoogtoeriger de cilinder en uitlaat hoe hoger de powerband komt te liggen. De powerband is te herkennen aan de vergroting van de trekkracht bij een bepaald toerental die daarna bij een hoger toerental weer ophoud. Waar de powerband nog meer afhankelijk van is; doorgang membraam, klepdoorlaat, klepbreedte, materiaal vd kleppen, dikte vd kleppen, vorm vd kleppen, stand vd reedstops etc etc.


Wss heb je hier nog niks aan, maargoed, stond in de FAQ page.

Dit bericht is gewijzigd door BrommertGast op 2-5-2009 om 9:41 uur.
 
Santa Cruz 2-5-2009 9:47 Print reply

Posts: 716
en een yz80?

een dt175 is gewoon veel te zwak om er lang plezier aant e beleven, na een paar weken ben je hem beu. een yz125 is dan weer veel te sterk, een kennis van me heeft er zo een en zon ding hoest al snel 25pk op.
gulden middenweg lijkt me dan yz80? motortje is niet te groot.
enig nadeel is wel dat het goed moet onderhouden worden
 
2takt of 4takt? Supermotard!
R.uben 2-5-2009 12:57 Print reply
Posts: 436
Of je koopt mijn puch?

Is ook 80cc en trekt het land makkelijk
[url]http://link.marktplaats.nl/247987449
[/url]
sales

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 2-5-2009 om 19:03 uur.
 
kenny77 2-5-2009 13:00 Print reply

Posts: 29286
voor 400 piek heb je ook een leuke dt175.

zo'n dt175 heeft wel niet veel onderhoud nodig, die van mij rijd nu al weer langer als 6 jaar rond, zonder dat er ook maar iets aan gedaan is.

Alleen af en toe de ketting spannen.

al zal dit wel meer worden als je er mee gaat crossen.
 
kpotmake 2-5-2009 18:41 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cedric
en een yz80?

een dt175 is gewoon veel te zwak om er lang plezier aant e beleven, na een paar weken ben je hem beu. een yz125 is dan weer veel te sterk, een kennis van me heeft er zo een en zon ding hoest al snel 25pk op.
gulden middenweg lijkt me dan yz80? motortje is niet te groot.
enig nadeel is wel dat het goed moet onderhouden worden

125 veel te sterk? dat is juist leuk om op te beginnen

en een powerband is zeg maar dat als je 0 tot zeg maar 7000 toeren rijd dat er dan niks gebeurd, en dan ineenkeer komen allen pk's vrij, het moment waarop al die peekaas vrij komen is dan zeg maar de powerband
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
robindope 3-5-2009 21:56 Print reply

Posts: 129
Denk dat ik toch zo´n 85 cc yamaha neem iemand heeft een staan is binnen 50 meter op de 100 dus dat gaat wel hard .. is ook niet al tegroot
 
heeft iemand een snelle cilinder voor puch
kenny77 3-5-2009 21:59 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robindope
Denk dat ik toch zo´n 85 cc yamaha neem iemand heeft een staan is binnen 50 meter op de 100 dus dat gaat wel hard .. is ook niet al tegroot


moet je mee gaan sprinten win je alles.

dat geloof ik niet.
 
robindope 3-5-2009 22:01 Print reply

Posts: 129
achja misschien is het iets meer :P haha

Maaarjaa het is in iedergeval heel snel :P
 
heeft iemand een snelle cilinder voor puch
kpotmake 3-5-2009 22:57 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robindope
achja misschien is het iets meer :P haha

Maaarjaa het is in iedergeval heel snel :P

ik denk dat een 85je binnen een tijdje toch gaat vervelen, 125 kopen zou ik zeggen...
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

Dit topic is 4640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved