oke |
25-4-2009 7:58 |
Posts: 65 |
by mij liep de hoemeot specicial zeer goed.
top op mijn mb was 135 140
|
|
|
|
BenjaminDG |
25-4-2009 17:55 |
Posts: 4605 |
Weet iemand toevallig tussen welke toeren de powerband is van athena en wat dan de powerband is van zo'n cagiva mito 125cc uitlaat.
Hoemoet of een andere merk is vrij duur in aanschaf, deze cagiva mito uitlaat kan ik goedkoop 2dehands krijgen.
O ja het blok heeft ook nog een 28mm OKO carburator.
Groeten,
Benjamin
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 25-4-2009 om 18:19 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
BenjaminDG |
26-4-2009 18:48 |
Posts: 4605 |
Iemand?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Rens |
28-4-2009 1:44 |
Posts: 6863 |
Een cr125 uitlaat van rond 1980 het is alleen zoeken naar een speld in een berg met spelden naar zo een ding.
Dit bericht is gewijzigd door Rens op 28-4-2009 om 1:57 uur.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Niek de Wildt |
28-4-2009 2:43 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Weet iemand toevallig tussen welke toeren de powerband is van athena en wat dan de powerband is van zo'n cagiva mito 125cc uitlaat.
Hoemoet of een andere merk is vrij duur in aanschaf, deze cagiva mito uitlaat kan ik goedkoop 2dehands krijgen.
O ja het blok heeft ook nog een 28mm OKO carburator.
Groeten,
Benjamin
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 25-4-2009 om 18:19 uur.
als jij de lengtes geeft tot de reflectieconus en tot de tailpijp, dan kan ik het voor je berekenen.
|
|
|
|
bierbundelhonda |
28-4-2009 2:59 |
Posts: 3396 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
als jij de lengtes geeft tot de reflectieconus en tot de tailpijp, dan kan ik het voor je berekenen.
je hebt van mij een PM
|
|
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!! |
|
Banaan |
28-4-2009 7:02 |
Posts: 5725 |
Woutjuh oid hier van t forum heeft ook met die pijp gereden, op een 110 geloof ik, moet je hem ff inboxen
|
|
|
|
BenjaminDG |
3-5-2009 13:29 |
Posts: 4605 |
Ik heb de uitlaat nog niet, maar volgens de eigenaar begon de powerband rond de 7000 toeren (op de mito toch) en ik heb ook ergens gelezen dat de athena cilinder goed liep tussen de 7000-10000 toeren.
Bedoel je met die lengte, de lengte tussen cijfer 1 en 2.
dus vanaf na de bocht (wanneer de uitlaat groter wordt) tot hij terug weer de kleinste diameter heeft (voor de demper)?
Zie deze afbeelding => http://img246.images...laatreflectiecok.jpg
O ja die keirel wil 100¤ voor die cagiva mito uilaat, is dit niet teveel?
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 3-5-2009 om 13:30 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
yamahadt1986 |
3-5-2009 14:58 |
Posts: 1713 |
als ik zo op die foto bekijk is het een normale prijs
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Niek de Wildt |
3-5-2009 15:15 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Ik heb de uitlaat nog niet, maar volgens de eigenaar begon de powerband rond de 7000 toeren (op de mito toch) en ik heb ook ergens gelezen dat de athena cilinder goed liep tussen de 7000-10000 toeren.
Bedoel je met die lengte, de lengte tussen cijfer 1 en 2.
dus vanaf na de bocht (wanneer de uitlaat groter wordt) tot hij terug weer de kleinste diameter heeft (voor de demper)?
Zie deze afbeelding => http://img246.images...laatreflectiecok.jpg
O ja die keirel wil 100¤ voor die cagiva mito uilaat, is dit niet teveel?
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 3-5-2009 om 13:30 uur.
nee, de lengte van helemaal het begin TOT waar de compressieconus begint (dus TOT waar hij weer kleiner gaat worden)
en de lengte van het begin TOT waar de tailpijp begint.
de uitlaatpoortschacht hoef je er niet bij te tellen, dus puur de uitlaat.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 3-5-2009 om 15:17 uur.
|
|
|
|
BenjaminDG |
6-5-2009 13:35 |
Posts: 4605 |
Weet iemand toevallig de diamter van de uitlaat poort van een 125cc athena (de diamter aan de zijde waar je de uitlaat op monteert)?
Groeten,
Benjamin
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Jakob 125 |
6-5-2009 23:19 |
Posts: 472 |
ik heb even gemeten en de diameter van uitlaatpoort aan het eind, dus waar je uitlaatpakking in ligt, was bij mijn 125cc eurocilindro 4,46cm. en ik d8 dat de athena zelfde was als de eurocilindro?
Dit bericht is gewijzigd door Jakob 125 op 6-5-2009 om 23:26 uur.
|
|
2-stroke |
|
Bas/MT5 |
6-5-2009 23:44 |
Posts: 915 |
een uitlaat van een kawasaki 85cc kx wil ook wel werken
|
|
www.mcckingswood.connectom.nl :) |
|
BenjaminDG |
12-5-2009 20:33 |
Posts: 4605 |
Hey
Heb een cagiva mito 125cc uitlaat en de binnen diameter van de uitlaat en de diameter van de uitlaat poort komen zo goed als overeen.
Maar nu nog een vraagje is het normaal dat de zuiger aan de inlaat geen extra gat heeft? Ik bedoel zo'n inlaat gat zoals je hier ziet => http://www.scootpart...rts/Products/34-7849
Is hij hierdoor niet wat trager ivm met benzine flow?
Groeten,
Benjamin
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 12-5-2009 om 20:34 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Banaan |
12-5-2009 20:54 |
Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Hey
Heb een cagiva mito 125cc uitlaat en de binnen diameter van de uitlaat en de diameter van de uitlaat poort komen zo goed als overeen.
Maar nu nog een vraagje is het normaal dat de zuiger aan de inlaat geen extra gat heeft? Ik bedoel zo'n inlaat gat zoals je hier ziet => http://www.scootpart...rts/Products/34-7849
Is hij hierdoor niet wat trager ivm met benzine flow?
Groeten,
Benjamin
Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 12-5-2009 om 20:34 uur.
Niet iedere zuiger heeft dat he, bij deze zuiger is dat normaal, dattie die poort niet heeft
|
|
|
|