Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - doodvallen van derbi senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56119 - doodvallen van derbi senda
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yael 22-4-2009 19:57 Print topicpost
Posts: 7
ik heb een probleempje met men derbi senda.
ik heb die begrenzer op uitlaat wat vergroot en nu:
hij trekt beter maar erna valt hem dood als ik gas open trek, en dit enkel als ik vertrek.
als ik er effe mee heb gereden helemaal niets meer van last mee.
aan wat kan dit liggen?
alvast bedankt
greetz

Dit bericht is gewijzigd door yael op 22-4-2009 om 19:58 uur.
 

Banaan 22-4-2009 19:58 Print reply

Posts: 5725
afstellen
 
yael 22-4-2009 20:03 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
afstellen


meer naft geven dan of wat?
greetz
 
Banaan 22-4-2009 20:04 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yael
[...]


meer naft geven dan of wat?
greetz


benzine ja, dr meot een wat groter sproeiertje in
 
Royal Club 22-4-2009 20:04 Print reply

Posts: 60390
hoelang moet je wachten tot ie normaal doet?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
knoffy 22-4-2009 20:57 Print reply
Posts: 610
heet dit niet gewoon een koude cilinder
 
kpotmake 22-4-2009 20:59 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yael
ik heb een probleempje met men derbi senda.
ik heb die begrenzer op uitlaat wat vergroot en nu:
hij trekt beter maar erna valt hem dood als ik gas open trek, en dit enkel als ik vertrek.
als ik er effe mee heb gereden helemaal niets meer van last mee.
aan wat kan dit liggen?
alvast bedankt
greetz

Dit bericht is gewijzigd door yael op 22-4-2009 om 19:58 uur.

maar erna valt hem dood??
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
ronaldt 22-4-2009 21:39 Print reply

Posts: 2735
dat heb ik nou ook altijd, elke keer als ik een senda zie val ik bijna dood neer van afschuw.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
alexthegreat 22-4-2009 21:40 Print reply

Posts: 353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dat heb ik nou ook altijd, elke keer als ik een senda zie val ik bijna dood neer van afschuw.


je zou voor minder :/
 
men project: MTX Volledig perfect en origineel maken: http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/1318
Intenso 22-4-2009 21:45 Print reply

Posts: 2922
je brommer is nu iets meer benzine nodig dus even een groter sproeiertje.

en als je blokje koud is vraagt hij sowieso al iets meer wardoor hij eerst even dood valt totdat hij wat warmer is.

 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
yael 22-4-2009 21:47 Print reply
Posts: 7
voor de mensen die dood vallen een raar woord vinden xD
wegzakken van toeren :p.
dus gewoon een andere sproeier en dat is dan geklaard of zu?
en wa voor een maat moet ik dan hebben?
nu zit originele er in.
greetz
 
Mathijs MT5 22-4-2009 22:04 Print reply

Posts: 734
heb je het oude of nieuwe blok?

 
yael 25-4-2009 22:56 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oronkelijk gepost door: Mathijs MT5
heb je het oude of nieuwe blok?



wel hij is van 2009 dus ik veronderstel dat het het nieuwe blok is he =p.
greetz

Dit bericht is gewijzigd door yael op 25-4-2009 om 22:57 uur.
 
zurrik3 26-4-2009 7:50 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yael
voor de mensen die dood vallen een raar woord vinden xD
wegzakken van toeren :p.
dus gewoon een andere sproeier en dat is dan geklaard of zu?
en wa voor een maat moet ik dan hebben?
nu zit originele er in.
greetz


ik zou er 2 tot 4 maten groter in doen..
 

Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved