Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda mtx-sh ontsteking verzetten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 493 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56107 - Honda mtx-sh ontsteking verzetten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vooruitnietachteruit 22-4-2009 11:43 Print topicpost

Posts: 618
Dag allen,

Ik heb opgemerkt dat vrijwel elke Honda-rijder er van overtuigd is dat de ontsteking van zijn of haar stalen ros op het vroegste zetten gunstig zou zijn voor de prestaties.

Nu vroeg ik mij af of dit voor de volgende setup ook zou gelden. Uiteraard is het beste antwoord 'probeer het gewoon uit', maar ik was benieuwd wat jullie er van denken.

Brommer: Honda mtx-sh
Blok+cilinder: Honda MCX80
Uitlaat: Honda mtx-r2 origineel
Carburateur: Mikuni 20mm

De powerband van dit setje loopt van 3500 tot 5000 rpm, ik maak geen geintjes. Boven de 6k komt 'ie gewoon niet. (lees: MCX cilinder, géén MBX)

Omdat dit (zeker voor tweetakt) vrij laagtoerig is vroeg ik mij af of het dan niet beter is om de ontsteking 'normaal' al dan niet laat te zetten, gezien het toerenbereik.

Bedankt!
 

Ozz 22-4-2009 11:59 Print reply

Posts: 1259
Je weet hoe het moet?

Het is idd wel erg laagtoerig, maar miss is het een optie eerts te kijken oftie wel goed staat? (originele stand)


Dat zie je (meestal) aan de 2 streepjes. Daar moet je hem weer vast zetten

Anders gewoon ff testen. Miss vroeger zetten miss later. Ik denk zelf later

succes Ozz
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!

Dit topic is 606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved