Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - paar vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1001 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56091 - paar vragen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kennyibanez 21-4-2009 18:31 Print topicpost

Posts: 529
1. mijn gilera smt heeft het blok van voor 2006, nu was de vraag of er n verschil is in het aanzuigrubber van de luchtfilter met de nieuwe blokken? want die voor derbi en gilera hebben verschillende prijzen en die met de nieuwere blokken ook precies

2. als ik een powerfilter steek moet ik hoeveel maten grotere sproeier ongeveer groter dan ori?

3. hoeveel is een yasuni spr3 waard die heel verroest was en die nu grotendeels is afgeschuurd:



4. met ori uitlaat, powrfilter en 14mm carb enz kan vertanding 12/53 zo? zonder overtoeren?

thnx
 
why drive a car, if you can fly an airplane?

Motorhispaniafuria19 21-4-2009 18:40 Print reply
Posts: 96
1. weet ik niet
2. begin maar met 10/15 maten groter..en vanaf daar kijken hoe die loopt
3. 10tje , koop ik em wel voor. Nee denk rond de 50 tot 75 euro
4. Kan prima, misschien wat overtoeren op top maar waarschijnlijk niet
 
markhispania3 21-4-2009 18:49 Print reply

Posts: 1971
geen antwoord op je vragen maar wel een tip. als je originele filter nog goed is, vervang het dan niet voor een powerfilter. als je heel graag een ander filter wil of als je een extreme setup hebt kun je het beste kijken voor een twin air.
 
Thijsje 21-4-2009 18:50 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
geen antwoord op je vragen maar wel een tip. als je originele filter nog goed is, vervang het dan niet voor een powerfilter. als je heel graag een ander filter wil of als je een extreme setup hebt kun je het beste kijken voor een twin air.

mag ik zo vrij zijn dit te bevestigen.

powerfilter laat té veel vuil door, wat dus eigenlijk ook niet echt een filter mag heten.
maarja,

twin air (schuimfilter) is beter icm filterolie.

vele malen beter.


 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
kennyibanez 21-4-2009 18:52 Print reply

Posts: 529
prob is dat ik een derbi kocht zonder filter, en ik had een powerfilter ligen, anders moet ik een filterbnox kopen en die kosten 80¤!
dus die powerfilter is van malossi en die ga ik wss gebruiken, hoeveel maten groter ongeveer? 10 tt 15 of meer of minder?

mvg
kenny
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Intenso 21-4-2009 20:59 Print reply

Posts: 2922
spr/3 rond de 80 a 90 euro.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
steven_tzr 22-4-2009 9:48 Print reply
Posts: 66
rop dr 20 groter in, rustig terug werken.
scheelt namelijk pittig wat tegenover ori.

die yasuni is zoon 75 euri waard denk ik.

maatje van me ree std ontgrensd 15-53, rijdt lekker relaxed. trok goed op en had nogsteeeds en mooie top toeren.
 
Oldskool Baby
BIET 22-4-2009 12:42 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
prob is dat ik een derbi kocht zonder filter, en ik had een powerfilter ligen, anders moet ik een filterbnox kopen en die kosten 80¤!
dus die powerfilter is van malossi en die ga ik wss gebruiken, hoeveel maten groter ongeveer? 10 tt 15 of meer of minder?

mvg
kenny

Zo'n Malossi filter is inprincipe ook prima
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved