Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - aprillia rs50 tegen yamaha dt80 lc2 ruilen??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #56036 - aprillia rs50 tegen yamaha dt80 lc2...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi GPR Roy 19-4-2009 12:18 Print reply

Posts: 708
dees is echt gaar. ik zou het niet doen! gaat enorm veel geld in zitten. meer dan dat je ervoor terug krijgt.
verkoop jou brommer dan... kun je vast meer voor vangen als dit hok
 
Raoul 19-4-2009 12:19 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
als hij weer in redelijke goede staat is wat mag zoiets dan op brengen

-----------------------------------------
klopt het dat deze van 2002 is??

Dit bericht is gewijzigd door yzanthoondt op 19-4-2009 om 12:19 uur.


nee ouder als 1999 zelfs
 
Aprilia MX (H)
yzanthoondt 19-4-2009 12:22 Print reply

Posts: 470
oke dan ga ik het niet doen bedankt voor alle reacties
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
bioflap 19-4-2009 12:52 Print reply
Posts: 842
De kappen zijn van een Aprilia RS50 Extrema model, dat zie je aan de grote luchtgaten in de zijkant van de kap.

Kijk alleen al dat ding van achteren,, moet heeel veel aan gebeuren.

En dan is het nog de vraag of je het terug verdient??
 
Toekomstige naam: Bioflap
Ice Ap rs50 19-4-2009 12:55 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
als hij weer in redelijke goede staat is wat mag zoiets dan op brengen

-----------------------------------------
klopt het dat deze van 2002 is??

Dit bericht is gewijzigd door yzanthoondt op 19-4-2009 om 12:19 uur.


nee, het is het oud model, dus van voor 1999

niet kopen als ik jou was. en 160 met alluz malossi is niet haalbaar
 
GTI - GTD - BMW
Intenso 19-4-2009 13:44 Print reply

Posts: 2922
jesus dat ding is niet eens te redden.
absoluut niet aan beginnen :/
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Saknet 19-4-2009 19:57 Print reply

Posts: 10355
haha dat vliegwiel kan direct in de kliko
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Harold 20-4-2009 12:07 Print reply

Posts: 1052
Is het geen AF1?

Op de 5e foto lijkt hij wel krom. Als je kijkt naar de tank (hoort altijd recht op het frame te zitten) en het achterwiel. Zitten niet in 1 lijn en in een enkele achterbrug kun je het wiel ook niet scheef hebben staan. Dus hij moet haast wel krom zijn.
Het kontje moet je niet naar kijken, dat lijk helemaal nergens meer op.
Van iemand die zo met z'n brommer om gaat, kun je ook niet verwachten dat hij zo'n ding 160 kan laten lopen. 100 komt eerst. (als het uberhaupt loopt)

Lijkt me een verstandige keuze om het niet te doen.
 
gprnick 20-4-2009 12:41 Print reply

Posts: 3360
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx

vul daar het kenteken in: DJ169R

en wat staat er dan:


APRILIA RS 50
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort bromfiets
Merk APRILIA
Handelsbenaming RS 50
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK N.v.t.
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 12-03-2009

BPM N.v.t.
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee

Uitvoering
Omschrijving van de inrichting N.v.t.
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) N.v.t.
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders Niet geregistreerd
Cilinderinhoud 50 cm3
Vermogen N.v.t.
Vermogen (brom/snorfiets) 1,12 kW
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) 45
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 108 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar 115 kg
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd N.v.t.
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Algemeen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad Niet geregistreerd
- buitenweg Niet geregistreerd
- gecombineerd Niet geregistreerd
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerd
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel N.v.t.

Datum eerste toelating 31-08-2005
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-03-2009
Datum eerste afgifte Nederland 26-09-2006
Wacht op keuren Nee

Geregistreerd als gestolen Nee


 

Dit topic is 4163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved