Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic" - deel 37

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 944 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #56000 - "Kleine vragen Topic" - deel 37
Pagina 2 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 79079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 17-4-2009 10:19 Print reply

Posts: 60390
ga eens 5kmu rijden en dan volgas rijden, kijken of ie em er dan wel doorheen trekt.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
stephan777 17-4-2009 10:20 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ga eens 5kmu rijden en dan volgas rijden, kijken of ie em er dan wel doorheen trekt.


nope dat doet hij niet. eerst stotter voor de powerband. Hoe ik ook rijd.
 
Royal Club 17-4-2009 10:20 Print reply

Posts: 60390
sja, dan issie tegroot ja.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
stephan777 17-4-2009 10:23 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
sja, dan issie tegroot ja.



Dus van 98 naar 96 gaan? Of raad je me aan om nog lager te gaan?
 
steven_tzr 17-4-2009 10:24 Print reply
Posts: 66
heb het nu ook met een senda met een R2 eronder.

denk zelf dat er een andere gasnaald in moet, een spitsere omdat die ori dingen zowat cilindrisch zijn.

dan kan dr een kleine sproeier in, omdat hij boven in dan een kleinere sproeier moet, met die naald. en dan gaat hij voor zen PB ook beter lopen omdat je hoofdsproeier kleiner word

edit: voor die is er nu een dell 19mm black "race" besteld.
laat wel eens horen hoe dat verloopt, denk dattie daar wel mooi mee gaat lopen

Dit bericht is gewijzigd door kawa-fighter op 17-4-2009 om 10:31 uur.
 
Oldskool Baby
DRDLimited 17-4-2009 11:49 Print reply

Posts: 2136
als mijn brommer koud (warm) is lijkt het alsof hij iets sneller is ipv. dat hij heet is.

behoud ik die snelheid van koud/warm blok als ik me sproeier 1 maat kleiner doe?

 
TEINIEJ 17-4-2009 11:50 Print reply

Posts: 56
kan een watergekoelt systeem van eenderbi niet meer werken doordat er een lek in de radiator zit? of is een lek niet erg..?
 
jimbob 17-4-2009 13:46 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
als mijn brommer koud (warm) is lijkt het alsof hij iets sneller is ipv. dat hij heet is.

behoud ik die snelheid van koud/warm blok als ik me sproeier 1 maat kleiner doe?



Dit heb je altijd wel volgens mij, als je het echt heel erg merkt kan het zijn dat je er 1 maatje kleiner in moet doen idd.
 
kevin_91 17-4-2009 14:18 Print reply

Posts: 413
wat voor sproeier moet er ongeveer in?
Suzuki tsx
50cc Charmo, 16mm mikuni, ori luchtfilter met wat gaten, proma uitlaat
en hoe hard loopt dat ongeveer met 12-52?
hij loopt nu met 14mm 75/80
 
Waarom kun je hier geen leuke plaatjes of links zetten :(
jimbob 17-4-2009 14:42 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin_91
wat voor sproeier moet er ongeveer in?
Suzuki tsx
50cc Charmo, 16mm mikuni, ori luchtfilter met wat gaten, proma uitlaat
en hoe hard loopt dat ongeveer met 12-52?
hij loopt nu met 14mm 75/80


ik denk rond de 80
 
RoelHonda 17-4-2009 15:01 Print reply

Posts: 341
Ej, zit er een verschil tussen de sproeiers van een Dellorto klein?

Ik heb namelijk een dellorto bestelt waar een 92 in zat. Deze moest veel groter zijn en heb bij de 1ste brommerboer om dellorto klein gevraagd. Hier heb ik 118,112,108,106,104 van.

Van een andere brommerzaak heb ik ook 1 dellorto klein namelijk 100.

Nou zijn de 100 en 92 hetzelfde van vorm. Maar die andere niet. Klopt dit wel?
 
-
RoelHonda 17-4-2009 15:21 Print reply

Posts: 341
http://img9.imagesha...9/8150/dsc01061p.jpg

hier de foto. Links is de dellorto klein volgens zaak 1.

Midden zijn de dellorto klein uit de carb en zaak 2. (Hier staat tevens eenzelfde grafering in: inc )

En rechts heb je dellorto groot hoef je niet naar te kijken.

het plaatje is wat tussen de sproeier in gaat.
 
-
Banaan 17-4-2009 15:40 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoelHonda
Ej, zit er een verschil tussen de sproeiers van een Dellorto klein?

Ik heb namelijk een dellorto bestelt waar een 92 in zat. Deze moest veel groter zijn en heb bij de 1ste brommerboer om dellorto klein gevraagd. Hier heb ik 118,112,108,106,104 van.

Van een andere brommerzaak heb ik ook 1 dellorto klein namelijk 100.

Nou zijn de 100 en 92 hetzelfde van vorm. Maar die andere niet. Klopt dit wel?


ja dat kan kloppen, andere leverancier
 
RoelHonda 17-4-2009 15:47 Print reply

Posts: 341
hmm. kut, want ik krijg het hele ding voor geen meter afgestelt! Ik heb nou dus de 100 geprobeerd die hetzelfde is als de ori sproeier uit de 21mm carb.

Hieruit komt een redelijk grijze bougie. Te arm dus.

Maar met die andere sproeiers, 102 104 enz. krijg ik precies hetzelfde maar hij gaat er wel meer door stotteren en slechter lopen!
 
-
Banaan 17-4-2009 15:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoelHonda
hmm. kut, want ik krijg het hele ding voor geen meter afgestelt! Ik heb nou dus de 100 geprobeerd die hetzelfde is als de ori sproeier uit de 21mm carb.

Hieruit komt een redelijk grijze bougie. Te arm dus.

Maar met die andere sproeiers, 102 104 enz. krijg ik precies hetzelfde maar hij gaat er wel meer door stotteren en slechter lopen!


Heb je die 118 al eens geprobeerd?

Grijze bougie kan ook zijn dattie te heet word, door bijvoorbeeld verkeerde hittegraad bougie, of ontsteking die te vroeg/te laat staat
 

Dit topic is 79079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved