Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vraagje.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1386 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55951 - vraagje.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1201 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vlugge japie 14-4-2009 21:14 Print reply
Posts: 20
maar doe het liever zelf dan leer ik er van voor volgende keren.
 
De Schout 14-4-2009 22:53 Print reply
Posts: 5326
beetje op internet rondneuzen wat de goede techniek is. daar kom je veel verder mee dan lomp geweld. idd net zoals martijn zegt een kant zo ver mogelijk onder in de velg duwen en dan de andere kant eromheen. is bij mij ook altijd nog gelukt. er op altijd zonder bandenlichters anders is de kans heel groot dat je binnenband eraan gaat.
 
tune tweak fiddle bang bummer
vlugge japie 16-4-2009 11:15 Print reply
Posts: 20
al dat wil niet werken.
iemand nog een oplossing voor dat of voor me veer?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-4-2009 12:47 Print reply

Posts: 9841
laten doen en afkijken.

en die veer... tja... mss is dat ding wel gewoon verrot.

 
Too cool for school!
mtx-motard 16-4-2009 13:06 Print reply

Posts: 14947
gewoon naar motorboer en die banden er ff omleggen.

of bandenlepels kopen. niet van die fiets reparatiesetje dingen. want dat is rommel.

en niet met olie/vet maar gewoon met afwasmiddel (dreft), dat breekt weer af nadat het spul gemonteerd is. je doet echt iets fout want ik heb nooit lekke banden met omzetten.
het mooiste is als je geen banden lepels gebruikt
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
vlugge japie 1-5-2009 14:40 Print reply
Posts: 20
ondertussen heb ik me band erop gekregen met grof geweld.

maar zit ik nog steeds met het probleem van me veer.
als je hem tussen een hydrolische pers zet waar je normaal lagers mee uittikt krijg je hem wel ingeveert met veel moeite.
en hij is nieuwe besteld.

zo ding hoort tog gewoon soepel te zijn??:S
 
Derbi-Olaf 1-5-2009 14:42 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vlugge japie
ondertussen heb ik me band erop gekregen met grof geweld.

maar zit ik nog steeds met het probleem van me veer.
als je hem tussen een hydrolische pers zet waar je normaal lagers mee uittikt krijg je hem wel ingeveert met veel moeite.
en hij is nieuwe besteld.

zo ding hoort tog gewoon soepel te zijn??:S

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

...

2-
wss heb je een veer gekocht voor een gewoon veermechanisme (direct op de brug) als je die in een pro-link systeem gebruikt word'ie veel te hard




 
Heeft een SOHC in z'n broek!
vlugge japie 1-5-2009 14:46 Print reply
Posts: 20
het is gewoon een veer voor prolink een monoshock lijkt me goed he?
 
Derbi-Olaf 1-5-2009 14:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vlugge japie
het is gewoon een veer voor prolink een monoshock lijkt me goed he?

Weet je zéker dat 'ie voor een pro-link veersysteem is? is het een originele veer? of waar komt 'ie vanaf?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
vlugge japie 1-5-2009 15:06 Print reply
Posts: 20
het is een orginele mono shock.
komt van een mtx r2.
hij is nog zo goed als nieuwe zelfs de gele verf is nog orgineel.

gewoon goed onderhouden
maar veren
ho maar....
 
brommerforumgays 3-5-2009 12:09 Print reply
Posts: 21
vaag
 

Dit topic is 1201 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved