Maar dan moet de hele blok toch gesplitst worden? Ik wou eerst kijken of ik dat kon verhelpen zonder dat te doen.. aangezien een blok splitsen veel tijd kost en werk.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chunho
Maar dan moet de hele blok toch gesplitst worden? Ik wou eerst kijken of ik dat kon verhelpen zonder dat te doen.. aangezien een blok splitsen veel tijd kost en werk.
Ik heb nog nooit een (brommer) blok uitmekaar gehad dus zou het niet weten.
Dit bericht is gewijzigd door pckor op 14-4-2009 om 19:33 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chunho
Maar dan moet de hele blok toch gesplitst worden? Ik wou eerst kijken of ik dat kon verhelpen zonder dat te doen.. aangezien een blok splitsen veel tijd kost en werk.
je kan erbij als de koppeling eraf is, dus alleen olie eruit, koppelingsdeksel eraf, evt kickstarter etc, koppeling eraf en dan kan je er bij.
hier heb je een stukje uitleg wat van Am6 is ipv Derbi, maar het is allemaal vrijwel hetzelfde.
Jah maar ik vraag wel afentoe deze vraag ook wel eens op andere forums en hun zeggen is normaal komt door de 80cc enzo. maar kweenie of dat echt aan ligt, misschien laat ik mijn brommer wel over aan een specialist ofzo
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chunho
Jah maar ik vraag wel afentoe deze vraag ook wel eens op andere forums en hun zeggen is normaal komt door de 80cc enzo. maar kweenie of dat echt aan ligt, misschien laat ik mijn brommer wel over aan een specialist ofzo
Dat is toch ook wat "Pro Tuning" zegt, bij een andere cilinderkit en dus andere zuiger is het gewicht anders en klopt de balans niet meer.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chunho
Jah maar ik vraag wel afentoe deze vraag ook wel eens op andere forums en hun zeggen is normaal komt door de 80cc enzo. maar kweenie of dat echt aan ligt, misschien laat ik mijn brommer wel over aan een specialist ofzo