Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Dus in combinatie met deze: http://www.josdijkma...d&productId=2589
En deze: http://www.opvoeren....tl&Srtn=Uitlaten
Maar wat voor carb en spruitstuk zou hierbij moeten?
Ik heb gehoord dat die Keihin's wel aardig duur zijn.
En ik zie ook net dat er een NS1 cilinderkop te koop is hiero: http://www.brommerfo...es/detail/28723/last zou dit beter zijn als een normale NSR cilinderkop?
Ik heb een NS-1 Blokje, die dingen zijn ongelofelijk snel!
voor een brommer dan...
Een orginele Honda NS-1 kan op top 105kmpu rijden. en dan wel echte kilomters per uur.
Ik heb alleen een andere uitlaat en een 20mm mikuni eronder gedaan, hiermee ga ik 120 op de autoteller.
Optrekkracht van een NS-1 is ook bruut!
Maar het blijft wel natuurlijk een 75cc..
Een Airsail (ofzo) 50cc cilinder is voor straatgebruik erg lekker, heeft erg veel kracht voor een 50cc cilindertje.
het beste, dit is jou ook ERG aanteraden!!!
Koop een buitenlandse GE-2 cilinder
Zijn standaard van honda en ERG betrouwbaar!
Ik rij er zelf ook mee, rij op top 105 met standaard tandwielverhouding. (geen idee welke maten ik heb maarja..)
voor een snellere 50cc is een 16mm aanraadbaar. 18mm kan ook. maar 16mm is meer het ideale..
Een orginele NS-1 heeft standaard een 18mm eronder. Dus denk niet dat je over die caburateur maat heen moet gaan..
Veel mensen hebben een PROMA uitlaat, ik zie die uitlaat op wel 70% op de nederlandse NSR's.. Zal het waarschijnlijk wel goed doen?
Ik zelf had een Turbokit Dos salidas gebruikt (twinner uitlaat dus een uitlaat met dubbele demper). Een perfecte 70cc uitlaat of voor snell 50cc.
Alleen produceren ze erg veel lawaai! en moest ik erg veel veilen bij om hem uiteindelijk erop te kunnen krijgen.
Maar qua kracht paste deze uitlaat er echt bijna perfect bij.
Een chrome metrakit uitlaat voor een orginele Honda nsr heb ik ook gehad, erg fijne uitlaat met een stille demper alleen het geluidje wat eruitkwam vond ik wel grappig (beetje een blikkerig geluid..) je zal er dus maar van moeten houden of niet
Wel aanteraden dus.
Homoet uitlaten zie je ook nog welleens... maar heb zelf totaal geen ervaringen mee.
Dus als je met wat optrekken de 100 wilt kunnen halen met reële tandwielverhouding zou ik je aanraden:
Cilinder: Honda GE-2 of een Airsal cilinder.
Caburateur: 16mm Keihin OF Mikuni.
Uitlaat: Metrakit chrome. (uitlaat + demper lijkt wel van chroom) makkelijk te herkennen.