wouter_M |
13-4-2009 23:18 |
Posts: 68 |
Dat is et em nu, ik weet niet zeker of het wel een 13mm is, morgen even bekijken. Waar kan ik zo'n snelle 50 uit belgie kopen? En heoveel zou me dat kosten? Bedankt voor de snelle reply's mensen!
En btw, zoals in de eerste post: 50cc, geen 70
|
|
|
|
wouter_M |
13-4-2009 23:20 |
Posts: 68 |
En zo'n cilinder, zelfde, waar kan ik dat kopen? en hoeveel zou het me kosten?
|
|
|
|
De Schout |
13-4-2009 23:27 |
Posts: 5327 |
kom uit nispen, zit net op de grens dus bij essen, kalmthout enz.. belgische cilinder in belgie zoeken he zijn nog wel te vinden hier en daar. 50/60 euro zul je moeten betalen voor een gebruikte denk ik. nieuw is echt niet te betalen.
als je je uitlaat er af hebt moet je maar even in het uitlaatkanaal van de cilinder kijken, desnoods fototje maken. trage cilinder ala de gjol heeft echt een zielige kleine uitlaat poort. post ook even alle codes die er op je cilinder gegoten staan hier als je toch bezig bent
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
wouter_M |
13-4-2009 23:33 |
Posts: 68 |
Ok, dat is werk voor morgen! Maar zo'n cilinder zoeken vind ik vrij moeilijk aangezien ik amper weet om "wat" het gaat, ik ben zeker geen kenner, heb nog nooit nieuwe onderdelen aangeschaft, ... Kun je mij even in de goede richting helpen (hoe zoek ik nu zo'n cilinder op internet)?
En 50-60¤ heb ik er wel voor over! Ik laat jullie morgen weten hoeveel mm de carbu is, een foto van de cilinder, & de codes die erin gegoten staan.
|
|
|
|
geert-nsr |
13-4-2009 23:34 |
Posts: 6438 |
hm16.6 is een 13mm.
Een belgische 50 zou ik in belgie zoeken.
Je zou evt. ook Motoimport.nl kunnen proberen maar betaal je er wel iets meer voor denk.
|
|
|
|
wouter_M |
13-4-2009 23:41 |
|
Tommyofzo |
14-4-2009 0:03 |
Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wouter_M
http://motoimport.nl...en/motorisch/790.JPG
(0790)50cc origineel nsr ¤75
Is dit zo'n GE2 belgische cilinder?
Dat lijkt me een normale 'langzame' anders was het er wel bij vermeld.
|
|
|
|
geert-nsr |
14-4-2009 0:36 |
Posts: 6438 |
|
|
|
|
De Schout |
14-4-2009 8:39 |
Posts: 5327 |
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Voetentje |
14-4-2009 9:13 |
|
JeVeeHa |
14-4-2009 10:43 |
Posts: 537 |
Bakfiets.
|
|
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma |
|
Voetentje |
14-4-2009 10:48 |
Posts: 2356 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
Bakfiets.
|
|
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
14-4-2009 10:55 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
Bakfiets.
Beter hou je op.
|
|
Too cool for school! |
|
wouter_M |
14-4-2009 12:13 |
Posts: 68 |
Op de carbu vond ik: GE2 Japan
Op de cilinder kon ik het niet goed lezen, maar er stond ZEKER GE2 18mm op... Hoe zie ik of het een belgische of dergelijke is??
Ik weet niet hoe een cilinder werkt, maar is het niet mogelijk hem gewoon te repareren indien hij lam is?
|
|
|
|
wouter_M |
14-4-2009 12:17 |
Posts: 68 |
Owja, de uitlaat is enorm roestig, ik heb hem wat afgekuist met een staalborstel, maar het blijft.. Je kunt dit blijkbaar op 2 manieren oplossen, hittebestendige verf & olie erop branden. Maar hoe werkt dat nu juist, die olie erop branden??
|
|
|
|