RobinRS98 |
13-4-2009 17:39 |
Posts: 879 |
als hij niet wil draaien zit je stuur vast
|
|
Stamp die air uit je nikes ! |
|
MarTijn tzr |
13-4-2009 17:42 |
Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
als hij niet wil draaien zit je stuur vast
haha leuk...
misschien ff je carberateur schoonmaken.
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
13-4-2009 17:43 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
als hij niet wil draaien zit je stuur vast
Grappenmaker. Zulke reply's hou je maar voor je .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
korre |
13-4-2009 19:03 |
Posts: 89 |
is al gebeurd zou het kunnen dat mijn ontsteking te vroeg of te laat is? Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]
haha leuk...
misschien ff je carberateur schoonmaken.
|
|
|
|
korre |
13-4-2009 19:04 |
Posts: 89 |
vraagje hoe maak je het dan los? lukt dat met kruipolie? Quote: Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
als hij niet wil draaien zit je stuur vast
|
|
|
|
RobinRS98 |
13-4-2009 19:32 |
Posts: 879 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: korre
vraagje hoe maak je het dan los? lukt dat met kruipolie? [...]
meestal wel, of je moet het stuurslot eraf halen help ook nog wel eens
|
|
Stamp die air uit je nikes ! |
|
yamahadt1986 |
13-4-2009 19:40 |
Posts: 1713 |
haal zoiewso effe een nieuwe bougie ngk7hs
kijk dan wat die doet effe bougie kabeltje een stukje inkorten kan ok half los zitten.
membraam mischien lek kan die moeilijk starten en blijven verzuipen
uitlaat dicht
wat is je carberateur afstelling??
hoeveel cc 50cc snel of orgineel of meer?
uitlaat:?
demper?
carberatuer?
enz effe allemaal vertellen.
ontsteking: DTR of contactpunten?
je moet met contactpunten ongeveer als ze het verst open staan 3,5 tot4,0 hebben ertussen met een voelermaat
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 13-4-2009 om 19:40 uur.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
korre |
13-4-2009 20:15 |
Posts: 89 |
oke danku voor de info maar met draaien licht het aan de motor e Quote: Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
[...]
meestal wel, of je moet het stuurslot eraf halen help ook nog wel eens
|
|
|
|
RobinRS98 |
13-4-2009 20:17 |
Posts: 879 |
je zegt het verkeerd met draaien bedoel jij het blok, en ik draaien met de brommer
|
|
Stamp die air uit je nikes ! |
|
korre |
13-4-2009 21:11 |
Posts: 89 |
jaja 't is goed e
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RobinRS98
je zegt het verkeerd met draaien bedoel jij het blok, en ik draaien met de brommer
|
|
|
|
korre |
13-4-2009 21:17 |
Posts: 89 |
de bougie en de rest van de ontstekking is zeker in orde hoor enkel is de vonk misschien te vroeg of te laat.
wat bedoel je met membraam? (ik ben niet goed in de benamingen)
uitlaat is uitgebrand voor dat hij niet meer ging en is ontgrenst
carburateur afstellingen weet ik niet echtwat bedoel je daar precies mee?
50cc origineel denk ik heb hem occasie gekocht en heb er zelf nog niet veel dingen aan gedaan en zeker niet in andere moter te steken of zo
het is een sportuitlaat ja demper als het een sportuitlaat is is wat minder want hij maakt nog veel lawaai mukini carburateur wat is het verschil tussen dtr en contactpunten? dus het is een yamaha dt50 lucht gekoeld oud model jaren 80-90
alvast bedankt Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
haal zoiewso effe een nieuwe bougie ngk7hs
kijk dan wat die doet effe bougie kabeltje een stukje inkorten kan ok half los zitten.
membraam mischien lek kan die moeilijk starten en blijven verzuipen
uitlaat dicht
wat is je carberateur afstelling??
hoeveel cc 50cc snel of orgineel of meer?
uitlaat:?
demper?
carberatuer?
enz effe allemaal vertellen.
ontsteking: DTR of contactpunten?
je moet met contactpunten ongeveer als ze het verst open staan 3,5 tot4,0 hebben ertussen met een voelermaat
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 13-4-2009 om 19:40 uur.
|
|
|
|
ChielTZR |
13-4-2009 21:36 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: korre
de bougie en de rest van de ontstekking is zeker in orde hoor enkel is de vonk misschien te vroeg of te laat.
wat bedoel je met membraam? (ik ben niet goed in de benamingen)
uitlaat is uitgebrand voor dat hij niet meer ging en is ontgrenst
carburateur afstellingen weet ik niet echtwat bedoel je daar precies mee?
50cc origineel denk ik heb hem occasie gekocht en heb er zelf nog niet veel dingen aan gedaan en zeker niet in andere moter te steken of zo
het is een sportuitlaat ja demper als het een sportuitlaat is is wat minder want hij maakt nog veel lawaai mukini carburateur wat is het verschil tussen dtr en contactpunten? dus het is een yamaha dt50 lucht gekoeld oud model jaren 80-90
alvast bedankt [...]
membraaM = membraaN
en carb afstellen kun je met sproeier, gasnaald, luchtschroef en stationairschroef
en volgens mij verschil tussen dtr en dt onsteking is dat dtr cdi heeft en de dt werkt met contactpunten.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
korre |
14-4-2009 11:18 |
Posts: 89 |
aja oke maar wat is dat dan een membraaN?
oke maar de afstellingen van de carb zijn niet veranderd van wanneer hij nog reed dus ja
oke het is dus een contactpunt ontsteking. Quote: Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]
membraaM = membraaN
en carb afstellen kun je met sproeier, gasnaald, luchtschroef en stationairschroef
en volgens mij verschil tussen dtr en dt onsteking is dat dtr cdi heeft en de dt werkt met contactpunten.
|
|
|
|
dirktimmer |
14-4-2009 11:41 |
Posts: 1737 |
je kutn aan het vokje niet zien of de condensator goed is. lijkt mij weer dat er een goedkope condensator opzit, die geven nogal eens problemen bij dt's.
Zeker als je carburateur netjes schoon is, krukaskeerringen er niet uitliggen kan het niet heel veel anders zijn dan iets met de ontsteking.
|
|
|
|
korre |
14-4-2009 11:53 |
Posts: 89 |
ja misschien wel maar hij heeft een mooie vonk en de zuiger gaat mooi op en neer dus ja condensater kan dat dan nog aan dat liggen? Quote: Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
je kutn aan het vokje niet zien of de condensator goed is. lijkt mij weer dat er een goedkope condensator opzit, die geven nogal eens problemen bij dt's.
Zeker als je carburateur netjes schoon is, krukaskeerringen er niet uitliggen kan het niet heel veel anders zijn dan iets met de ontsteking.
|
|
|
|